2011 yılı Motosiklet Fuarı / 24 - 27 Şubat 2011

Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
bana hondadan çekilişle gelen biletdede firma kaşesi yok

ama gittimi sölerim zaten ordakilere
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
firma kaşesi plmayan biletler geçersizdir diyebir ibare var bilette...

bendeki biletlerde de kaşe yok:silent:

kendi kendime mi konuşuyorum ne:p

fuar yetkilisi gülnaz hanımla görüştüm,bilet üzerinde halogramlı pul olması yeterli kaşeye gerek yok dedi:cherry:
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
kendi kendime mi konuşuyorum ne:p

fuar yetkilisi gülnaz hanımla görüştüm,bilet üzerinde halogramlı pul olması yeterli kaşeye gerek yok dedi:cherry:

Abi kadın bıkmıştır telefonda laf anlatmaktan , bende aramıştım geçenlerde :)

Kaşe vurulmasada oluyorsa niye altta koca koca kırmızı harflerle yazıyorsunuzda bizi ürkütüyorsuz be teyze :)
 
Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
94
arkadaşlar ben istanbul'u fazla bilmiyorum.bu atatürk hava limanı'nın bitişindeki fuar merkezi değil mi?:silent:
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
112
MT fuara doydu mu ne ? geçmiş yıllarda daha fuarın hazırlıkları yapılırken, fuar henüz açılmamışken fotoğraflar konulmaya başlanırdı... yok mu fotoğraf koyan :silent:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
76
Arkadaşlar ben de Cumartesi sabahı fuardayım inşallah.

Motorum ile birlikte aldığım ve evlilik nedeni ile motoru sattığım için gardolaba koyduğum

Bering marka uzun model montumu da getirmeyi düşünüyorum.

Yaklaşık 700 km. kullandığım için yeni sayılır.

Uygun fiyata kaliteli mont almak isteyen arkadaşım varsa fuarda irtibata geçebiliriz.

505 680 35 99 - Ahmet
 
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
20
arkadaslar motorumu 0km c.tesi alıcam eger fazla bıletı olan varsa ve benıde davet ederse gelmek ısterım ozel olarak msj beklıorum
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Firma kasesinden tam olarak kasit nedir ? Benim sirketin kasesi olurmu " Bilgi iletisim " olursa yanimda getireyim bol bol kaseleriz :)

Hakkaten nedir bu kase olayi ? detayli bir bilgi veren olmamis.

Tesekkurler.
 
Katılım
5 Ağu 2010
Mesajlar
201
beyler honda show yapmış diyolar.. merak ettik yok mu hiç gidipte foto ceken??
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
yokmu giden kimse biri bi foto koyar değdimi gittiğinize uzun yoldan gelecekler var gelsinlermi ?
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
ben bugün gittim fuar baya kalabalıktı mt standartına uğradım ürün için ama yokdu cumartesi ve pazar günü ürün gelecekmiş pazar günü tekrar gidecem fotolar biraderin arabasında kaldı yarın musait zaman atarım buraya

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:57 ----------

becman show

http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150111156621544&saved
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Yahu 7-8 yıldır sorunsuz fuara giderim, bu sene biletsiz kaldık iyi mi.Bana 2 bilet lazım.Pazar günü öğle saatlerinde kapıda bulabilir miyim sizce ? Daha önce uğraşarak bilet almamıştım da :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst