Siz ne zaman üye oldunuz? Ben 4 gün önce üye oldum hala bilet felan yok.
Aslında Honda bayisinde tanıdığım var ama 80 km çok uzak geliyo gözüme![]()
bileti nereden temin edebilirim yardımcı olurmusunuz
arkadaşlar ben ankarada yaşadığım için fuara katılamayacağım. fuara giden arkadaslar fuarı detaylı resim video olarak çekip burada yayınlayabilrimi. bizde online gezelim
beyler motora yeni başlıcaklar için yani benim gibiler için, bu işte tecrübesi ve deneyimi olan kişilerin bilgilerinden faydalanmak gerektiğini düşünüyorum.. bu yüzden fuara gidecek kişilerden bi isteğim olucak.. fuarda begendiginiz, fiyat performans oranları iyi olan veya faydalı olucak ürünleri bu konuda veya yeni bi konu altında paylaşmanız.. misal bi koruma ekipmanı görürsünüz ve kalitelidir ya da fiyatı normale göre uygundur sizin gereksiminiz olmasada aksam evinize gittiğinizde şu standda X markanın şu ürünü gercekten işe yarar diye buraya ufak bi mesaj atmanız bile yeniler için az cok bişey ifade edicektir..
fuara ekipmanları incelemek kafama yatarsada almak için gidicegim ama neye bakmam gerektiğine cok emin değilim.. birazda bu ülkede yüksek fiyat her zaman kalite anlamına gelmediğinden emin olamıcagımı biliyorum..
beyler motora yeni başlıcaklar için yani benim gibiler için, bu işte tecrübesi ve deneyimi olan kişilerin bilgilerinden faydalanmak gerektiğini düşünüyorum.. bu yüzden fuara gidecek kişilerden bi isteğim olucak.. fuarda begendiginiz, fiyat performans oranları iyi olan veya faydalı olucak ürünleri bu konuda veya yeni bi konu altında paylaşmanız.. misal bi koruma ekipmanı görürsünüz ve kalitelidir ya da fiyatı normale göre uygundur sizin gereksiminiz olmasada aksam evinize gittiğinizde şu standda X markanın şu ürünü gercekten işe yarar diye buraya ufak bi mesaj atmanız bile yeniler için az cok bişey ifade edicektir..
fuara ekipmanları incelemek kafama yatarsada almak için gidicegim ama neye bakmam gerektiğine cok emin değilim.. birazda bu ülkede yüksek fiyat her zaman kalite anlamına gelmediğinden emin olamıcagımı biliyorum..
Cumartesi, ordayız..... Görüşmek üzere...........:cat:
Bugün ilk mt üyesinde bir dostlan tanıştım çok güzel bir kardeş sağolsun günlerdir aradığım fuar biletini ondan aldım hızlı bir görüşme oldu çok teşekür ederim TARKAN