2011 yılı Motosiklet Fuarı / 24 - 27 Şubat 2011

Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
273
o siteye üye olduk ama davetiye gelmedi her sene birkaçtane gönderiyorlardı bu sene hiçkimse göndermedi bana bir davetiye gönderin

adres veririm bu arda pazar sabahı açılır açılmaz ordayım bilet bulabilirsem

Bende üye oldum ama gelen giden yok maelsef :salut:

Beni iki davetiyeye ihtiyacım var? Varmı elinde olup bana gönderebilecek olan :rendeer:
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
332
Motosikleti
Tracer 7
Arkadaşlar...geçen senelerde motosiklet dergileri şubat sayısında davetiye hediyeli olurlardı,bu sene davetiye veren dergi yokmu?bilen bir arkadaş varmıdır?
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
176
aslında geçen seneki fuarda kapının girişinde bağırıyodu 2 kişi bileti olmayan varmı diye . ondan önceki fuarda da hiç utanmadan gittim sordum ordakilere faza biletiniz varmı acaba diye olan verdi olmayan gitti 17 tll bilete çok
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
benim bilette motoparça dan geldi üyeliği msn den aktif hale getirin geliyor
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
Sağolsun motoparça dan bilet bana da bu gün öğle 12:15 de geldi. + 3.54 ytl karşılığı kargo ücretiyle :) adrese teslim hizmet, gayet güzel
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
''Gelmicek galiba'' dediğim bilet bu gün elime ulaştı. :)

Teşekkürler Motoparça. :cat:
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
banada bugün motoparçadan davetiye geldi, teşekkürler motorparça ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst