o siteye üye olduk ama davetiye gelmedi her sene birkaçtane gönderiyorlardı bu sene hiçkimse göndermedi bana bir davetiye gönderin
adres veririm bu arda pazar sabahı açılır açılmaz ordayım bilet bulabilirsem
Dergilerde davetiyo vermiyomuş bu sene. Motoparcaya üye olduk ama 3 gündür davetiye filan gelmedi. Kapıda 30 tl'yi bayılıcaz anlaşılan.
Arkadaşlar...geçen senelerde motosiklet dergileri şubat sayısında davetiye hediyeli olurlardı,bu sene davetiye veren dergi yokmu?bilen bir arkadaş varmıdır?
Biletix fuar bileti sayfasında 17 TL bilet. Kapıda da 15 demektir bu.
benimde motorparca dan biletim geldi, sağolsunlar.
motorparca dan şimdi biletimi aldım.yuppiiiiii çok teşekkürler
''Gelmicek galiba'' dediğim bilet bu gün elime ulaştı.
Teşekkürler Motoparça. :cat:
banada bugün motoparçadan davetiye geldi, teşekkürler motorparça![]()
elinde fazla davetiye varmı ?
malesef 1 adet geldi.