2011 yılı Motosiklet Fuarı / 24 - 27 Şubat 2011

Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Merhaba abilerim ben şimdi arkadaşımla beraber veya tek başıma kütahya'dan trenle fuara geleceğim herşeyimi hazırladım ayrıca sizlerle tanışmakta bana çok büyük şeref verir :rendeer: ama şunu kafama takıyorum ya oralara kadar gelip bilet bulamayıpta içeri giremezsem ? :salut: yıkılırım vallahi ölürüm oralarda felç geçiririm :pr:
bilet bulamama gibi bişey olur mu sizce ?

Kara borsaya düşerse ordan alıcaz artık. :queen:
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
o siteye üye olduk ama davetiye gelmedi her sene birkaçtane gönderiyorlardı bu sene hiçkimse göndermedi bana bir davetiye gönderin

adres veririm bu arda pazar sabahı açılır açılmaz ordayım bilet bulabilirsem
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Arkadaslar oraya gelip te bilet alamamak diye bir şey söz konusu olamaz,daha doğrusu daha önce olmadı. Bu konuda rahat olun.
 
Katılım
4 Ara 2010
Mesajlar
44
Arkadaslar oraya gelip te bilet alamamak diye bir şey söz konusu olamaz,daha doğrusu daha önce olmadı. Bu konuda rahat olun.

When You Just Dream About It :cherry::cherry::cherry::cherry:
ustam saol sen çok büyük adamsın içimi aydınlattın 24 şubat günü ölmezsem ordayım :queen::queen:
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
Sn. 2fun
Sn. casillas00
Sn. c3nk
Sn. kkarabidan

2-3 güne kalmaz size bir hediye zarfı gelecek.

Saygılarımla.
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Motoparcadan cidden bilet gelicek mi?

Ne takip numarası verdiler ne ''Al sana hediyemiz tepe tepe kullanın'' yazısı. :p
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
2011 Süper Tenere 4



Uploaded with ImageShack.us


...................................

2011 Bmw G 650 Gs



Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:45 ----------



........................................


2011 KTM Duke 125



Uploaded with ImageShack.us


.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:06 ----------

.....................................


2011 Piaggio MP3 Yourban



Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:16 ----------

.........................................


2011 Gilera Fuoco 500 ie




Uploaded with ImageShack.us

hepsi birbirinden karizmatik duruyor.
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
Duke acayip hoş duruyor valla... fiyatı ne olur acaba bu motorun???

9 bin TL civarı max. muş

KTM Duke 125 fuara gelecek galiba, fotolarda çok süper duruyor, ancak üzerine binince altımda çok tıknaz gibi bişey duracak gibi geliyor sanki



.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ağu 2010
Mesajlar
201
9 bin TL civarı max. muş

KTM Duke 125 fuara gelecek galiba, fotolarda çok süper duruyor, ancak üzerine binince altımda çok tıknaz gibi bişey duracak gibi geliyor sanki



.

üstad bende kesin deve gibi durur bu motor.. boy yokki söyle altımıza süpermoto cekelim diyodum ki sansımıza duke yetiscek heralde.. belki bu duke cok sırıtmaz diye düşünüyorum.. fiyat düzgün bişey ise 2. el ninjadan vaz gecip buna yönelebilirim..
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
ninja uzaktan hoş duruyor, ancak geçen gün üstüne binince oyuncak gibi durdu bende + ne rahatsız bir sürüş pozisyonu varmış onu anladım, zor ve yorucu iş racing makina işi.
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
Sn. 2fun
Sn. casillas00
Sn. c3nk
Sn. kkarabidan

2-3 güne kalmaz size bir hediye zarfı gelecek.

Saygılarımla.

Sn. casillas00
dün sabahtan beri AD - SOYAD bilgilerini bekliyorum
ama cevap vermedin, galiba fuar davetiyeni bulmuş olmalısın :silent:
kusuruma bakma,
özür dilerim,
senin bileti sn.alp_tunay a gönderiyorum.
Saygılarımla

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:42 ----------

Sn. 2fun
Sn. c3nk
Sn. kkarabidan
dün sabah davetiyelerinizi kargo ya verdim.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Dergilerde davetiyo vermiyomuş bu sene. Motoparcaya üye olduk ama 3 gündür davetiye filan gelmedi. Kapıda 30 tl'yi bayılıcaz anlaşılan.
 
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
149
Ben honda bayisinden 4 tane aldım :D gidin honda bayiye veriyor istediğiniz kadar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst