- Katılım
- 9 Kas 2008
- Mesajlar
- 3,117
Merhaba abilerim ben şimdi arkadaşımla beraber veya tek başıma kütahya'dan trenle fuara geleceğim herşeyimi hazırladım ayrıca sizlerle tanışmakta bana çok büyük şeref verir :rendeer: ama şunu kafama takıyorum ya oralara kadar gelip bilet bulamayıpta içeri giremezsem ? :salut: yıkılırım vallahi ölürüm oralarda felç geçiririmr:
bilet bulamama gibi bişey olur mu sizce ?
Kara borsaya düşerse ordan alıcaz artık. :queen:




