Tamer abi olduda davetiye bulamadık yanına ışınlarım kendimi :queen:
senin için yedek bir bilet bulundurayım o zaman.şaka bir tarafa her sene bilet fazladan geliyor elimizde kalıyor,kapı önünde vatandaşlara dağıtıyoruz.
bi tane yollasanda bizde yana yana bilet aramayı bıraksak
İzmir ekibi ordayız..Davetiyeler kimden?.....:wiinkk:
Arjantinli69;
senin için yedek bir bilet bulundurayım o zaman.şaka bir tarafa her sene bilet fazladan geliyor elimizde kalıyor,kapı önünde vatandaşlara dağıtıyoruz.
eyvallah abim saolll
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:06 ----------
konu sahibinden![]()
Arkadaşlar bende bu sene fuarda olucam..
Benim aklıma takılan şu..
Ben Hudsondan Ceket,koruma ıvır zıvır almayı düşünüyorum..
Fuarı beklememin bi anlamı varmı..
Şuan beğendiğim şey orda aynı fiyat mı olur yoksa indirim olur mu:silent:
Arkadaşlar bende bu sene fuarda olucam..
Benim aklıma takılan şu..
Ben Hudsondan Ceket,koruma ıvır zıvır almayı düşünüyorum..
Fuarı beklememin bi anlamı varmı..
Şuan beğendiğim şey orda aynı fiyat mı olur yoksa indirim olur mu:silent: