2011 yılı Motosiklet Fuarı / 24 - 27 Şubat 2011

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İzmir ekibi ordayız..Davetiyeler kimden?.....:p :wiinkk:
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Cbr250 7 bin euro olursa Vtr250 ile aynı kaderi paylaşır. :)

Bu durumda 250cc de bu senede başı çeken Hyosung olur.
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
Arjantinli69;
senin için yedek bir bilet bulundurayım o zaman.şaka bir tarafa her sene bilet fazladan geliyor elimizde kalıyor,kapı önünde vatandaşlara dağıtıyoruz.


eyvallah abim saolll :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:06 ----------

İzmir ekibi ordayız..Davetiyeler kimden?.....:p :wiinkk:

konu sahibinden :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Arjantinli69;
senin için yedek bir bilet bulundurayım o zaman.şaka bir tarafa her sene bilet fazladan geliyor elimizde kalıyor,kapı önünde vatandaşlara dağıtıyoruz.


eyvallah abim saolll :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:06 ----------



konu sahibinden :)

Adresi veriyim postalarsın..... :p:p:p:p
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
Konu sahibi seni görmekle kalmaz,

yağmur nereye yağarsa tarlayı oraya taşıyan yalaka riyakar zihniyetten uzak olan

bu ATATÜRK çü arkadaşını fuar alanında sırtında TAŞIR.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Arkadaşlar bende bu sene fuarda olucam..
Benim aklıma takılan şu..
Ben Hudsondan Ceket,koruma ıvır zıvır almayı düşünüyorum..
Fuarı beklememin bi anlamı varmı..
Şuan beğendiğim şey orda aynı fiyat mı olur yoksa indirim olur mu:silent:
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
Arkadaşlar bende bu sene fuarda olucam..
Benim aklıma takılan şu..
Ben Hudsondan Ceket,koruma ıvır zıvır almayı düşünüyorum..
Fuarı beklememin bi anlamı varmı..
Şuan beğendiğim şey orda aynı fiyat mı olur yoksa indirim olur mu:silent:

derin mevzular, işin erbapları cevap verebilir ancak :(
 
Katılım
7 Ağu 2009
Mesajlar
330
Arkadaşlar bende bu sene fuarda olucam..
Benim aklıma takılan şu..
Ben Hudsondan Ceket,koruma ıvır zıvır almayı düşünüyorum..
Fuarı beklememin bi anlamı varmı..
Şuan beğendiğim şey orda aynı fiyat mı olur yoksa indirim olur mu:silent:

kaskı felan bilemem ama geçen sene fuarın son günü hudson deride acayip indirim vardı.bende alıcam bu fuarda hudsondan ceket,kaskların fiyatlarını bilmiyorum onlarada bakıcaz artık :)
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
525
Davetiyeler/biletler girişte satılıyor mu acaba? bitme durumu yok değil mi bunların? Ben ilk defa gideceğim inşallah bu sene, bir bilgim yok bu konuda.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Adam bilet vericekdi.... Şutlamışsınız......
Neyse..Ben de Kapıdan Skull a telefon ederim gel beni al diye..... :p
 
Katılım
9 Nis 2010
Mesajlar
586
Yakacağı benzin, alacağı indirimden fazla olanlara destek yok mu ey reklamları ışıl ışıl benim yazımın üstünde yanan mağazalarımız?
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
40
Geçen senelerde 5 liraya dergilerle verieln biletlerin 20 liraya yükseltilmesini kim nasıl açıklıyor merak ediyorum?
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
abi biz öğrenciyiz zaten 30 tl çok fazla, ben toplamda 3 kere fuara gittim hepsinde biletleri dergilerden temin etmiştim. Zaten motorlarla gelmeyi düşünüyoruz benzin parası+ bide 30tl davetiyeye verirsek yandık valla, içerden hiçbişey alamam bu durumda :/ :farao: :pr:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
motoparca.com motordelisi aracılığıyla davetiye yolladı bana üye olanlara davetiye yolluyolarmış çok sevindirik oldum 3.5tl ye kargoyla evime kadar geldi davetiyem:)
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
evet arkadaşlar bu gün bana motoparça sitesinden davetiye geldi kargo ile. kendilerine teşekkür ediyorum motorcunun dostu motoparça.com.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst