içerdeyken çevre edinmişsin :cherry:
yok be abicim,
sadece sağlam, esnaf ve delikanlı insanlarla muhattap olmamın meyvesi,
6 adet davetiye var, 2 si bize, 4 ü fazladan
tadım kaçtı MT de, yazacak çok şey var ama ......... et
13 yıldır TAHTAKALE TİCARET VE HAYAT ÜNİVERSİTESİ ndeyim
''Memnun olan kalsın, beğenmeyen kapı şurda çıksın gitsin'' mantığını ben asla görmedim hiç kimseden,
Daima ağızından çıkan kelimenin anlamını idrak edebilen insanlarla muhattap olurum, benim karşımdaki insana sergilediğim davranış ahlakını aynı şekilde karşımdaki insandan beklerim,
küçüklerime, yaşıtlarıma, büyüklerime saygıda kusur etmem, kimseye karşı langır lungur konuşmam kendimede konuşturmam,
burada sayın, saygılar, arkadaşım, abicim, kardeşim kelimelerini sık sık kullanışım alışkanlıktan ötürü,
Kendin(İZ)e iyi bakın oğuz abi saygılar, selamlar.
.