2011 yılı Motosiklet Fuarı / 24 - 27 Şubat 2011

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
36
Bakalım bugun bende motoparca.com üye oldum inşallah gelir gelince sizleri haberdar ederim
 
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
66
yeni CBR 600 F (2011 model) bu fuar'da sergilenecek mi ?
Türkiye'de ne zaman satışa sunulacak bilen var mı ?

fuara girişte ziyaretçilerden ücret alınması gerçekten saçmalık bu arada...
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
Adam bilet vericekdi.... Şutlamışsınız......
Neyse..Ben de Kapıdan Skull a telefon ederim gel beni al diye..... :p

davetiye leri sana şutlayayım sayın abim :), adresi E-MAİL olarak at
(Ücret alıcıdan, mng kargo, 1 ad. davetiye)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:05 ----------

@konu sahibi; beni de gorebilecek imkanin olursa yardima acigim :) misafir geliyorum.

Adresini E-MAİL olarak at 1 ad. yollayayım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:07 ----------

Bakalım bugun bende motoparca.com üye oldum inşallah gelir gelince sizleri haberdar ederim

adresini at arkadaşım E-MAİL ile, 1 ad. yollayayım sanada, üye falan olmana gerekte yok :)




.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yardımmmmm
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
elimdeki davetiyeleri (topu topu sadece fazladan 4 ad.) dağıtıyım, tatile uçacam

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:13 ----------


nerede ikamet edersin, gel al diycem ama, olmadı adresini E-MAİL ile at yollıyım kargo ile


.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
davetiye leri sana şutlayayım sayın abim :), adresi E-MAİL olarak at
(Ücret alıcıdan, mng kargo, 1 ad. davetiye)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:05 ----------



Adresini E-MAİL olarak at 1 ad. yollayayım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:07 ----------



adresini at arkadaşım E-MAİL ile, 1 ad. yollayayım sanada, üye falan olmana gerekte yok :)

hani bana....:pale:
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
Mezit bana ulaş Büyük ihtimal 4-5 adet bilet gelecek ,4 adetin sahipleri belli oldu .Büyük ihtimal 5.si olursa sana veririm.Özele tel i yaz ben seni ararım.

oooo komşun yanıbaşında mezit abi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:23 ----------

içerdeyken çevre edinmişsin :cherry:

yok be abicim,
sadece sağlam, esnaf ve delikanlı insanlarla muhattap olmamın meyvesi,

6 adet davetiye var, 2 si bize, 4 ü fazladan

tadım kaçtı MT de, yazacak çok şey var ama ......... et

13 yıldır TAHTAKALE TİCARET VE HAYAT ÜNİVERSİTESİ ndeyim
''Memnun olan kalsın, beğenmeyen kapı şurda çıksın gitsin'' mantığını ben asla görmedim hiç kimseden,

Daima ağızından çıkan kelimenin anlamını idrak edebilen insanlarla muhattap olurum, küçüklerime, yaşıtlarıma, büyüklerime saygıda kusur etmem,
o yüzdendir burada sayın, saygılar, arkadaşım, abicim, kardeşim kelimelerini sık sık kullanıyorum alışkanlıktan ötürü

.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
sayın abim adresini e-mail ile at lütfen,
kargo parasına karışmam :), mng kargo ile gönderirim 1 ad.

mezit abi fuara gelirsen görüşelim....
aslında ramazan diom bi pazar hava iiken çıkıp geleyim diyorum pendiğe bi başlık açarız toplanırız ii olmazmı..:)

Mezit bana ulaş Büyük ihtimal 4-5 adet bilet gelecek ,4 adetin sahipleri belli oldu .Büyük ihtimal 5.si olursa sana veririm.Özele tel i yaz ben seni ararım.

yolladım abii...:)
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
içerdeyken çevre edinmişsin :cherry:

yok be abicim,
sadece sağlam, esnaf ve delikanlı insanlarla muhattap olmamın meyvesi,

6 adet davetiye var, 2 si bize, 4 ü fazladan

tadım kaçtı MT de, yazacak çok şey var ama ......... et

13 yıldır TAHTAKALE TİCARET VE HAYAT ÜNİVERSİTESİ ndeyim
''Memnun olan kalsın, beğenmeyen kapı şurda çıksın gitsin'' mantığını ben asla görmedim hiç kimseden,

Daima ağızından çıkan kelimenin anlamını idrak edebilen insanlarla muhattap olurum, benim karşımdaki insana sergilediğim davranış ahlakını aynı şekilde karşımdaki insandan beklerim,

küçüklerime, yaşıtlarıma, büyüklerime saygıda kusur etmem, kimseye karşı langır lungur konuşmam kendimede konuşturmam,

burada sayın, saygılar, arkadaşım, abicim, kardeşim kelimelerini sık sık kullanışım alışkanlıktan ötürü,

Kendin(İZ)e iyi bakın oğuz abi saygılar, selamlar.



.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2010
Mesajlar
140
Belirtilen siteye üye oldum davetiye umuduyla, ama yollarım kardeş uğraşma sen derseniz duacı olurum :)
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Yazılan siteye bende üye oldum ancak ses soluk yok.

Boşa ümitlenmişiz anlaşılan.

Biletleri nereden satın alabiliriz?
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
umarım bende bilet bulabilir ve fuara gidebilirim, malum öğrenciyim ve girişte 30tl gibi bi ücret bana biraz fazla :). Sitemizdeki abilerimizden yardım bekliyorum :)
 
Katılım
4 Ara 2010
Mesajlar
44
Merhaba abilerim ben şimdi arkadaşımla beraber veya tek başıma kütahya'dan trenle fuara geleceğim herşeyimi hazırladım ayrıca sizlerle tanışmakta bana çok büyük şeref verir :rendeer: ama şunu kafama takıyorum ya oralara kadar gelip bilet bulamayıpta içeri giremezsem ? :salut: yıkılırım vallahi ölürüm oralarda felç geçiririm :pr:
bilet bulamama gibi bişey olur mu sizce ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst