- Katılım
- 3 Eyl 2025
- Mesajlar
- 44
- Konu Yazar
- #1
Revolt RS4 scooterimin KM kablosu lastiğe değip koptu. Sensörlü bir kablo. Ancak fabrikasında da kalmamış. Böyle rezalet bir firma çünkü Revolt.
Çin'den ne zaman gelirse o zaman gelirmiş.
Motoru satıp kurtulacağım yakında ama bu şekilde de satmak istemiyorum.
Acaba farklı bir kablo takılsa olur mu buna? Küçük bir şehirde yaşıyorum, 3-5 tane motorcu var zaten. Teki orijinal kablosu olmak zorunda deyip bakmadı bile.
Rediktör ve sensör kablosu şeklinde sistem. Rediktör sağlamdır, ama sensörlü kablo yırtık. Kaçla gidersem gideyim 0 yazıyor. Hatta bir ara komple ekran gitmişti biraz bantlayınca düzeldi. Dediğim gibi sizce buna takılacak sensör kablosu illa Revoltun orijinal kablosu olmak zorunda mıdır?
Çin'den ne zaman gelirse o zaman gelirmiş.
Acaba farklı bir kablo takılsa olur mu buna? Küçük bir şehirde yaşıyorum, 3-5 tane motorcu var zaten. Teki orijinal kablosu olmak zorunda deyip bakmadı bile.
Rediktör ve sensör kablosu şeklinde sistem. Rediktör sağlamdır, ama sensörlü kablo yırtık. Kaçla gidersem gideyim 0 yazıyor. Hatta bir ara komple ekran gitmişti biraz bantlayınca düzeldi. Dediğim gibi sizce buna takılacak sensör kablosu illa Revoltun orijinal kablosu olmak zorunda mıdır?