- Katılım
- 1 Ocak 2010
- Mesajlar
- 773
- Konu Yazar
- #101
hangi dergi davetiye veriyor 2 kişiyiz 50 tl cok geliyor
dostum bu sene dergiler davetiye vermiyorlar maalesef bende çok araştırdım. eğer alışveriş yaptığın bir mağaza veya tamir servisin falan varsa onlara bir sor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:00 ----------
aslında aklıma takılan bir soru daha var bu davetiye ile 1 keremi giriş yapabiliyoruz. yoksa 4 gün boyunca giriş yapabilirmiyiz.
arkadaşlar fuara giden birisi sorabilir mi? bu honda cbf 150 nin neden enjeksiyonlusunu getirmemişler? hakikaten merak ediyorum...özelden de mesaj atabilirsiniz...yada bir konu açıp herkese açıklayabilirsiniz....şimdiden teşekkürler...
acaba bu fuarda s&t kanuni 2011 modellerde efı serisini getirecek mi? en çok merak ettiklerimden biriside bu.
Evet fuarda 11. salonda motosiklet.net standı olacak ama geçen yıl organize edilen fuarda bazıları davetiyeleri dağıtmak yerine kapılarda karaborsacı gibi satınca fuar şirketi de bu seneki dağıtılacak davetiye sayısını her katılımcı firma için "20" adete düşürmüştür.
Malesef bu sene üyelerimize davetiye temin edemeyeceğiz, üyelerimize motosiklet fuar davetiyesi temin edemedikten sonra fuarda stand açmak ne kadar doğru olur bilemiyoruz.
Fuara davetiye ücretleri geçen sene hafta içi 25 tl hafta sonu 30 tl di. Bu sene ki fiyatlar hakkında bilgimiz yok. Gelişmelerden sizleri haberdar edeceğiz.
Evet fuarda 11. salonda motosiklet.net standı olacak ama geçen yıl organize edilen fuarda bazıları davetiyeleri dağıtmak yerine kapılarda karaborsacı gibi satınca fuar şirketi de bu seneki dağıtılacak davetiye sayısını her katılımcı firma için "20" adete düşürmüştür.
Malesef bu sene üyelerimize davetiye temin edemeyeceğiz, üyelerimize motosiklet fuar davetiyesi temin edemedikten sonra fuarda stand açmak ne kadar doğru olur bilemiyoruz.
Fuara davetiye ücretleri geçen sene hafta içi 25 tl hafta sonu 30 tl di. Bu sene ki fiyatlar hakkında bilgimiz yok. Gelişmelerden sizleri haberdar edeceğiz.
Bilgilendirmeniz için teşekkürler
Şimdi sıra geldi davetiyeyi nereden bulabileceğimize :silent:
Sanırım bu gidişle herkez bireysel olarak temin etmeye çalışacak biletleri...:thumright