2011 yılı Motosiklet Fuarı / 24 - 27 Şubat 2011

Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
hangi dergi davetiye veriyor 2 kişiyiz 50 tl cok geliyor

dostum bu sene dergiler davetiye vermiyorlar maalesef bende çok araştırdım. eğer alışveriş yaptığın bir mağaza veya tamir servisin falan varsa onlara bir sor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:00 ----------

aslında aklıma takılan bir soru daha var bu davetiye ile 1 keremi giriş yapabiliyoruz. yoksa 4 gün boyunca giriş yapabilirmiyiz.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
dostum bu sene dergiler davetiye vermiyorlar maalesef bende çok araştırdım. eğer alışveriş yaptığın bir mağaza veya tamir servisin falan varsa onlara bir sor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:00 ----------

aslında aklıma takılan bir soru daha var bu davetiye ile 1 keremi giriş yapabiliyoruz. yoksa 4 gün boyunca giriş yapabilirmiyiz.

fuarlarda bilet-davetiyeler 1 kere kullanımlık oluyo içeri girişte köşesi yırtılır o anda dışarı çıksan bile tekrar giremezsin
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
tamircime sordum geliyor dedi ozaman 2 tane ayır dedim fazla ala bilirsem fuar alanında mt uyelerine verebilirim
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
fazla davetiyesi olan arkadaşlar dağıtırsa faydalanalım ya :)
motosiklet.net adına davetiye verilmiyicekmi hiç yada belli bi sınır varmı yönetici arkadaşlardan bi açıklama gelirse sevinirim:)
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
arkadaşlar fuara giden birisi sorabilir mi? bu honda cbf 150 nin neden enjeksiyonlusunu getirmemişler? hakikaten merak ediyorum...özelden de mesaj atabilirsiniz...yada bir konu açıp herkese açıklayabilirsiniz....şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
acaba bu fuarda s&t kanuni 2011 modellerde efı serisini getirecek mi? en çok merak ettiklerimden biriside bu.
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
dikkatimi çekti de bu başlığa hiçbir moderatörümüz bilgilendirici bir ileti girmemiş. ilginç hemde çok ilginç.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Evet fuarda 11. salonda motosiklet.net standı olacak ama geçen yıl organize edilen fuarda bazıları davetiyeleri dağıtmak yerine kapılarda karaborsacı gibi satınca fuar şirketi de bu seneki dağıtılacak davetiye sayısını her katılımcı firma için "20" adete düşürmüştür.
Malesef bu sene üyelerimize davetiye temin edemeyeceğiz, üyelerimize motosiklet fuar davetiyesi temin edemedikten sonra fuarda stand açmak ne kadar doğru olur bilemiyoruz.
Fuara davetiye ücretleri geçen sene hafta içi 25 tl hafta sonu 30 tl di. Bu sene ki fiyatlar hakkında bilgimiz yok. Gelişmelerden sizleri haberdar edeceğiz.
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
giriş ücreti gereksiz derecede yüksek,

bilet bulamazsam gelmeyeceğim.
artık il dışından gelen olur ise bir tanışma toplantısı tertipleriz.
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
Evet fuarda 11. salonda motosiklet.net standı olacak ama geçen yıl organize edilen fuarda bazıları davetiyeleri dağıtmak yerine kapılarda karaborsacı gibi satınca fuar şirketi de bu seneki dağıtılacak davetiye sayısını her katılımcı firma için "20" adete düşürmüştür.
Malesef bu sene üyelerimize davetiye temin edemeyeceğiz, üyelerimize motosiklet fuar davetiyesi temin edemedikten sonra fuarda stand açmak ne kadar doğru olur bilemiyoruz.
Fuara davetiye ücretleri geçen sene hafta içi 25 tl hafta sonu 30 tl di. Bu sene ki fiyatlar hakkında bilgimiz yok. Gelişmelerden sizleri haberdar edeceğiz.

patron ayvayı yedik desene:p
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
Evet fuarda 11. salonda motosiklet.net standı olacak ama geçen yıl organize edilen fuarda bazıları davetiyeleri dağıtmak yerine kapılarda karaborsacı gibi satınca fuar şirketi de bu seneki dağıtılacak davetiye sayısını her katılımcı firma için "20" adete düşürmüştür.
Malesef bu sene üyelerimize davetiye temin edemeyeceğiz, üyelerimize motosiklet fuar davetiyesi temin edemedikten sonra fuarda stand açmak ne kadar doğru olur bilemiyoruz.
Fuara davetiye ücretleri geçen sene hafta içi 25 tl hafta sonu 30 tl di. Bu sene ki fiyatlar hakkında bilgimiz yok. Gelişmelerden sizleri haberdar edeceğiz.

Bilgilendirmeniz için teşekkürler
Şimdi sıra geldi davetiyeyi nereden bulabileceğimize :silent:
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
Sanırım bu gidişle herkez bireysel olarak temin etmeye çalışacak biletleri...:thumright

Evet Kelleci arkadaşım :),

Bireysel olarak temin edelim derken para ile girersek yüreğimize oturur :)
her katılımcı firma ya da 20 ad. verileceğine göre bakalım nasıl nerden temin edecez, yardırcaz biyerlerden artık :queen:
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
gerçekten stand başına 20 bilet gibi bir kota konmuşsa mt'nin bu fuara katılmayarak protesto etmesi bence çok daha iyi olur.20 bilet kime yeterki stand ücretleri gereksiz yere çok pahalı birde girişte 25-30 lira gibi bir giriş ücretinden bahsediyorlar, saçmalığın daniskası dünyanın hiç bir yerinde fuar girişlerinden ücret alınmaz, eğer uçak biletimi almamış olsam kesinlikle iptal ederim bu fuara gelmeyi.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Fuara girmenize gerek yok arkadaslar para verip uzerıne oturmayınız yazılı motorları uzaktan seyredecegınıze fuar alanının otoparkındaki motorları gezsenız size yeterde artar bile.

Emin olun dışarısı daha ılgı cekıcı ayrıca motorları bınılmış hallerı ıle gormek daha gerçekci sahibi denk gelirse calıstırıp sesınıde duyabılırsınız hakkında bılgı alabılırsınız ve ayrıcada kımse zorla sıze bırsey satmaya calısmaz.

Fuarlar her sene dahada kotu olmaya basladı zıyaretcılerı cekmeye calısır fırmalar burda tam tersi oluyor ilginc bir strateji diyelim ve netıceyı gorelım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst