2011 yılı Motosiklet Fuarı / 24 - 27 Şubat 2011

Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
bu hafta içinde bitane daha elime geçmişti fakat sizden geldiğini farkedememişim kusra bakmayın, bugünde motoparçadan gelince diğer davetiyeyi yakın bi arkadaşıma verdim şuan elimde 1 adet var. Teşekkürler Tarkan Bey.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ara 2010
Mesajlar
37
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bileti nereden temin edebilirim yardımcı olurmusunuz
 
Katılım
29 Ağu 2010
Mesajlar
583
fuarı gezenler ayrıntılı fotolar cekebilirmi

arkadaşlar ben ankarada yaşadığım için fuara katılamayacağım. fuara giden arkadaslar fuarı detaylı resim video olarak çekip burada yayınlayabilrimi. bizde online gezelim
 
Katılım
5 Ağu 2010
Mesajlar
201
beyler motora yeni başlıcaklar için yani benim gibiler için, bu işte tecrübesi ve deneyimi olan kişilerin bilgilerinden faydalanmak gerektiğini düşünüyorum.. bu yüzden fuara gidecek kişilerden bi isteğim olucak.. fuarda begendiginiz, fiyat performans oranları iyi olan veya faydalı olucak ürünleri bu konuda veya yeni bi konu altında paylaşmanız.. misal bi koruma ekipmanı görürsünüz ve kalitelidir ya da fiyatı normale göre uygundur sizin gereksiminiz olmasada aksam evinize gittiğinizde şu standda X markanın şu ürünü gercekten işe yarar diye buraya ufak bi mesaj atmanız bile yeniler için az cok bişey ifade edicektir..
fuara ekipmanları incelemek kafama yatarsada almak için gidicegim ama neye bakmam gerektiğine cok emin değilim.. birazda bu ülkede yüksek fiyat her zaman kalite anlamına gelmediğinden emin olamıcagımı biliyorum..
 
Katılım
22 Tem 2009
Mesajlar
195
beyler motora yeni başlıcaklar için yani benim gibiler için, bu işte tecrübesi ve deneyimi olan kişilerin bilgilerinden faydalanmak gerektiğini düşünüyorum.. bu yüzden fuara gidecek kişilerden bi isteğim olucak.. fuarda begendiginiz, fiyat performans oranları iyi olan veya faydalı olucak ürünleri bu konuda veya yeni bi konu altında paylaşmanız.. misal bi koruma ekipmanı görürsünüz ve kalitelidir ya da fiyatı normale göre uygundur sizin gereksiminiz olmasada aksam evinize gittiğinizde şu standda X markanın şu ürünü gercekten işe yarar diye buraya ufak bi mesaj atmanız bile yeniler için az cok bişey ifade edicektir..
fuara ekipmanları incelemek kafama yatarsada almak için gidicegim ama neye bakmam gerektiğine cok emin değilim.. birazda bu ülkede yüksek fiyat her zaman kalite anlamına gelmediğinden emin olamıcagımı biliyorum..

fikir hoşuma gitti mutlaka giden insanlardan piyasayı takip eden hangi ürün hangi fiyata satılıyor bilen arkadaşlar vardır fuarda ucuz gördükleri veya fiyatı normala göre indirimli olan ürünler hakkında bilgi verirlerse çok faydalı olur
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
1,071
beyler motora yeni başlıcaklar için yani benim gibiler için, bu işte tecrübesi ve deneyimi olan kişilerin bilgilerinden faydalanmak gerektiğini düşünüyorum.. bu yüzden fuara gidecek kişilerden bi isteğim olucak.. fuarda begendiginiz, fiyat performans oranları iyi olan veya faydalı olucak ürünleri bu konuda veya yeni bi konu altında paylaşmanız.. misal bi koruma ekipmanı görürsünüz ve kalitelidir ya da fiyatı normale göre uygundur sizin gereksiminiz olmasada aksam evinize gittiğinizde şu standda X markanın şu ürünü gercekten işe yarar diye buraya ufak bi mesaj atmanız bile yeniler için az cok bişey ifade edicektir..
fuara ekipmanları incelemek kafama yatarsada almak için gidicegim ama neye bakmam gerektiğine cok emin değilim.. birazda bu ülkede yüksek fiyat her zaman kalite anlamına gelmediğinden emin olamıcagımı biliyorum..

Motosiklete geçen sene başladım. 2010 fuarında gezişimi hatırlıyorum, çok haklısınız bir çok ürün var fiyatları arasında uçurum var, bir kaç kişi 600 TL lik kaskın başında durmuş çok ucuz alalım hemen diye konuşuyor diğer tarafta daha güze lgörünen bi kask zaten 150 TL. Yahu neye göre alınıyor bunlar diyorum, bir şey alamadan geri dönüyorum. Gezerken yanınızda sizinle aynı tür motosiklet kullanan daha tecrübeli arkadaşlar ile gezerseniz istediğiniz aksesuvarları daha iyi inceler fırsatları kaçırmamış olursunuz
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Cumartesi, ordayız..... Görüşmek üzere...........:cat:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
36
arkadaşlar biletim dün geldi motoparcadan pazargünüde ben orada olucam inşallah teşekkürler motoparca süpersinnnnn
 
Katılım
2 Şub 2011
Mesajlar
21
Bugün ilk mt üyesinde bir dostlan tanıştım çok güzel bir kardeş sağolsun günlerdir aradığım fuar biletini ondan aldım hızlı bir görüşme oldu çok teşekür ederim TARKAN
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
Bugün ilk mt üyesinde bir dostlan tanıştım çok güzel bir kardeş sağolsun günlerdir aradığım fuar biletini ondan aldım hızlı bir görüşme oldu çok teşekür ederim TARKAN

rica ederim abi, yardımım dokunduysa ne mutlu bana, ayrıca bizdeki hız kimsede yoktur, 10 saniyede davetiye el değiştirdi :)
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
tek umut çarşamba günkü hondadaki çekilişdeki davetiye başka umut yok, yoksa paraya sulanacaz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:32 ----------

aha kazanmışım bugün çekilmiş çekiliş yupppiiiii
 
Katılım
21 May 2008
Mesajlar
158
Bir konuda yardımınızı rica ediyorum.Elimde 2 adet davetiye var.Birinin arkası kaşeli birinin kaşesiz.Altındada şöyle bir yazı var:Katılımcı firma kaşesi olmayan davetiyeler geçersizdir.Şimdi bu durumda kaşe olmayan davetiye ile fuara giremeyecekmiyim?
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
arkadaşlar fuara gelıyorum goruşmek uzere orada:)
inş herkes olmasada cogu kişiyle tanısıp kaynaşırız
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst