- Katılım
- 1 Ocak 2010
- Mesajlar
- 773
- Konu Yazar
- #321
uzun zamandır görüşemediğim veya tanışamadığım birçok arkadaşım abimle görüşmek nasip oldu
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:30 ----------
abi helal olsun 50 yaş attırdın bizi 2 saniyede :queen:
sen emret ben sana 2010 yılına kadar refakatçilik yapıyım :queen:
köpekler sana kıl kapmış demekki / yada karınları açtı , baktılar fuar da bi tek mete_han etli butlu , saldırdı garibim açlar
saygılar canım abim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:30 ----------
yok yok haklısın...bende .ıçmaya motorumla gidicem artık...ne çile çektim bugün inanamazsınız...köpekler kovaladı Yenibosna tır parkında...hava sovık dedik nazlandık ebemin örekesini tersden gördüm desem yeridir...kuru sovık vardı aslında...keşke motörümle gideydim...
Tarkan 1931 kardeşim sağolsun bana da eşlik etti...aslında uyguladığım diyet nedeniyle tansiyonum düşüktü baş dönmesi yaşadım gün boyu...bana refakat etti...:rendeer:
davetiye için Ozzy Ozborn dost kişisine minnettarım...:rendeer:
abi helal olsun 50 yaş attırdın bizi 2 saniyede :queen:
sen emret ben sana 2010 yılına kadar refakatçilik yapıyım :queen:
köpekler sana kıl kapmış demekki / yada karınları açtı , baktılar fuar da bi tek mete_han etli butlu , saldırdı garibim açlar
saygılar canım abim

