2011 yılı Motosiklet Fuarı / 24 - 27 Şubat 2011

Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
uzun zamandır görüşemediğim veya tanışamadığım birçok arkadaşım abimle görüşmek nasip oldu

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:30 ----------

yok yok haklısın...bende .ıçmaya motorumla gidicem artık...ne çile çektim bugün inanamazsınız...köpekler kovaladı Yenibosna tır parkında...:p hava sovık dedik nazlandık ebemin örekesini tersden gördüm desem yeridir...kuru sovık vardı aslında...keşke motörümle gideydim...



Tarkan 1931 kardeşim sağolsun bana da eşlik etti...aslında uyguladığım diyet nedeniyle tansiyonum düşüktü baş dönmesi yaşadım gün boyu...bana refakat etti...:rendeer:


davetiye için Ozzy Ozborn dost kişisine minnettarım...:rendeer:

abi helal olsun 50 yaş attırdın bizi 2 saniyede :queen:

sen emret ben sana 2010 yılına kadar refakatçilik yapıyım :queen:

köpekler sana kıl kapmış demekki / yada karınları açtı , baktılar fuar da bi tek mete_han etli butlu , saldırdı garibim açlar

saygılar canım abim
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi helal olsun 50 yaş attırdın bizi 2 saniyede :queen:

sen emret ben sana 2010 yılına kadar refakatçilik yapıyım :queen:

köpekler sana kıl kapmış demekki / yada karınları açtı , baktılar fuar da bi tek mete_han etli butlu , saldırdı garibim açlar

saygılar canım abim


yog aga sağol varol bana refakat ettin yoksa birinin üzerine düşüp bayılacaktım...artık beni hastaneye yetiştirirdiniz oradan bir motörle...motor fuarında daha ne olsun...:p köpek hikayeside komik aslında...psikopat hayvanlar yürürken yakaladılar beni...grup oldular çete gibin...bir tanesi paçamıda yakaladı namussuz özel dikim pantolonumu bi pandik attı...:queen: eee bir gün motorsuz fuara gideyim dedim...irezil oldum...:p
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
yog aga sağol varol bana refakat ettin yoksa birinin üzerine düşüp bayılacaktım...artık beni hastaneye yetiştirirdiniz oradan bir motörle...motor fuarında daha ne olsun...:p köpek hikayeside komik aslında...psikopat hayvanlar yürürken yakaladılar beni...grup oldular çete gibin...bir tanesi paçamıda yakaladı namussuz özel dikim pantolonumu bi pandik attı...:queen: eee bir gün motorsuz fuara gideyim dedim...irezil oldum...:p



bu kişi Tarkan1981 kişisidir...:cherry:

abi bi anda çektin, ne o öğle, esrarkeş gibi çıkmışız yamuk yumuk :queen:

madem yapacaktın bi hayır çekseydin ya F 650 nin üstünde :)

foto çektirmem hiç, kimliği ele verdik :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
yok yok haklısın...bende .ıçmaya motorumla gidicem artık...ne çile çektim bugün inanamazsınız...köpekler kovaladı Yenibosna tır parkında...:p hava sovık dedik nazlandık ebemin örekesini tersden gördüm desem yeridir...kuru sovık vardı aslında...keşke motörümle gideydim...



Tarkan 1931 kardeşim sağolsun bana da eşlik etti...aslında uyguladığım diyet nedeniyle tansiyonum düşüktü baş dönmesi yaşadım gün boyu...bana refakat etti...:rendeer:


davetiye için Ozzy Ozborn dost kişisine minnettarım...:rendeer:

mötörsüzlük motorun değerini farkettirmiş demekki arada benimde öyle yapmam lazım aslında:)
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
Metehan abinin resimli mesajından alıntı yaparak benim resmimin 100 kere gösterilmesine sebep olacaklar kişilerin yolda benzini bitsin, sele nize kedi yuva yapsın, motosikletle giderken daima köpekler kovalasın :)
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Metehan abinin resimli mesajından alıntı yaparak benim resmimin 100 kere gösterilmesine sebep olacaklar kişilerin yolda benzini bitsin, sele nize kedi yuva yapsın, motosikletle giderken daima köpekler kovalasın :)

teesüf ederiz....:silent::silent::silent::silent::silent::silent::salut::salut::salut::salut:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
metehan abi bugün fuardaymışta ben görmedim he alla alla benim gözlerde bi problem var galiba metehan abi gibi birinide farketmedim ya helal bana
bu arada tanıdık göz dokturu varmı? yoksa havuçmu yesem
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
15 Ocak 2011
Mesajlar
88
ya arkadaşlar bu fuar cnr expodamı..:silent:birde girmek için bilet felan lazımmı lazımsa nerden tedarik edebiliriz:silent:
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
sayın felon ve sayın ramazan kardeşim/abim/arkadaşım dan sonraki herkes ; resmimi alıntı yaparak msjına ekleyende o beddua ya dahildir :queen:
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
felon , çok güzel kalaycıyımdır haberin olsun !!!



az daha oynaşırsa 1. dünya savaşı yıllarına gidecez :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kanka kıçı kırık 2 köpektenmi korktun.....

kanka saldırıyorlar inan...yani saldırırmış gibi yapıyorlar tekme atıyosun iyicez azıyorlar...:p

mötörsüzlük motorun değerini farkettirmiş demekki arada benimde öyle yapmam lazım aslında:)

:p


metehan abi bugün fuardaymışta ben görmedim he alla alla benim gözlerde bi problem var galiba metehan abi gibi birinide farketmedim ya helal bana
bu arada tanıdık göz dokturu varmı? yoksa havuçmu yesem

Valla Tarkanı menşur ettim...:cherry:


bu arada Kemal Merkitin kankeitası KTM Türkiye Spor Motodan Khutuck Fırat biraderimiz...içimizden biri...:queen:








kanka saldırıyorlar inan...yani saldırırmış gibi yapıyorlar tekme atıyosun iyicez azıyorlar...:p



Honda yine farkını hissettiriyor...motoruyla gidenlere ücretsiz bakım bedava...ha yağ değişimi vs mi oluyor onu bilemedim ama yıkama bedava dışarda yıkama bölümü var...:p

 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
Fırat biraderimiz...içimizden biri...:queen:



.....................................

Valla Tarkanı da menşur ettim...:cherry:

ünlü olsak ne yazar abi :)

içimizden biri + güleryüzlü, sıcak kanlı ve alakadar arkadaşım Fırat;

fuarda göremedik, tadına bakamadık duke 125 in

evdekilerde kanıma girip duruyor 4 teker almazsak iyidir şu sıralar, sıka sıka diş kalmadı :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2010
Mesajlar
586
Fuardaki en güzel stand, çekiliş noktası karşısındaki bisikletçiydi... Az daha bisiklet alıyordum, kendimi zor attım dışarı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst