2011 yılı Motosiklet Fuarı / 24 - 27 Şubat 2011

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ben motorumu aldığımdan beri nerdeyse tuvalete bile onla gidiyorum :mrgreen: yağmur soğuk kar farketmiyo:mrgreen: toplu taşıma araçlarından nefret ediyorum:farao: -5derece soğuk olsun motorum çalışırsa yine motorla gezerim.:queen:

scooter bir nebze yağmur çamur dinlemiyor suyu üstten yiyorsun...ama vitesli olunca alttan üstten yardırıyor çamur...:p 30 undan sonra 100 kg üstüne çık sağlık sorunların başlasın kiloyla bağlantılı o zaman görürüm seni ben...:)
 
Katılım
17 Ara 2004
Mesajlar
108
metehana şiddetle katılıyorum :) bu arada 41 olunca biraz daha üşengeç oluyor insan..
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
scooter bir nebze yağmur çamur dinlemiyor suyu üstten yiyorsun...ama vitesli olunca alttan üstten yardırıyor çamur...:p 30 undan sonra 100 kg üstüne çık sağlık sorunların başlasın kiloyla bağlantılı o zaman görürüm seni ben...:)
şişmanlar pek üşümüyolar ama demek rüzgar onlarıda yenebiliyor:queen: scooterın o konuda dediğin gibi avantajları var ama viteslilerde düz yolda geçiyo hepsi beni hatta bi tane activada geçti geçende moralim bozuldu :( olsun bende today yakaladığım zaman eziyorum :p:queen:
 
Katılım
26 Şub 2011
Mesajlar
5
Fuara giden ve elektrikli bisikletler hakkında görüşlerini paylaşmak isteyenlerin http://www.e-bisiklet-dunyasi.com forum sayfalarına görüşlerini yazmalarından çok mutlu olacağız.
Motorsuz bir iki teker kullanıcısı olarak elektrikli bisiklet sektörünün ve kullanıcılarının adam akıllı gelişmesine çaba sarf ediyoruz. Yoksa bu kuralsız araçlar sayesinde bütün iki tekerlekli araçlar kötü bir şöhrete kavuşacak gibi görünüyor.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
bugün fuardaydım aksesuar olarak çok fazla bi mağaza yoktu önceki seneleri bilmiyorum ama ben daha fazla bekliyodum. Feyizoğlu ve motomax fuarda yoktu.ceket ,pantolon,eldiven,buff,baklava,bot,ayakkabı bu saydıklarımın hepsini hudsondan alabilirsiniz kalite ve fiyat olarak en iyi mağaza hudsondu.
ben ceket eldiven ve baklava aldım.bitek yağmurluklar pahalıydı orda onuda başka bi yerden aldım.onun dışında diğer magazaların fiyatları çok yüksek geldi genel atmosfer iyiydi ama fuar otoparkında motosiklet çok az vardı.toplasan 30tane motor vardı ben heryeri motosiklet dolu hayal ediyodum ortalık 4teker doluydu.:) motosiklet.net standının önünden çok geçtim ama uğramadım biraz çekindim açıkcası :mrgreen: standda bomboştu 2sandalye 2tanede ss motor vardı.gerisi insan kalabalığı..diğer motosiklet grupları gibi kendi ürünleriyle dolu bi stand bekliyodum ama tshirt bile yoktu sanırım.birde sanki forumda gördüğümden çok farklı yüzler vardı orda bence site içinde fotoğraflar daha çok paylaşılmalıki birbirimizi tanıyalım. bi ara ss motoru olanlar motoru çalıştırıp gaz vermeye başladılar.bi kaç stand karşılıklı motor bağırttılar güzel oldu ama kapalı alan egzos kokusu bi çok bayanı rahatsız etti.
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
Fuarda bir şey dikkatimi çekti.Erkek arkadaşların yüzünde garip bir gülümseme vardı :cherry: güzel hostesler ve motorlar bir araya gelince o garip gülümsemenin oluştuğunu tahmin ediyorum, bir de koltuk değneğiyle dolaşan arkadaş sayısı dikkatimi çekti, ( Allahım Koru bizi )
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Fuarda bir şey dikkatimi çekti.Erkek arkadaşların yüzünde garip bir gülümseme vardı :cherry: güzel hostesler ve motorlar bir araya gelince o garip gülümsemenin oluştuğunu tahmin ediyorum, bir de koltuk değneğiyle dolaşan arkadaş sayısı dikkatimi çekti, ( Allahım Koru bizi )

ehehe o gülümseme motosikletlerden bence yoksa kız dediğin heryerde var:p
özellikle 600f,gsx1000r,s1000rr ı incelerken resmen bakıp bakıp gülüyodum bi ara baktım millet garipsemeye başladı topladım kendimi:queen::queen:
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
arkadaşlar ben esenler otogarda ineceğim otobüsten nasıl giderim fuara esenlerden?
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
fuar beklediğim gibi değildi çok sönük kalmış bence etkinliklerin artması gerekiyordu ve ziyaretçi sayısı iyiydi ama katılımcı firma sayısı azdı
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Şu fuar tarihlerini hangi muhterem ayarlıyor ise helal olsun bu kışda bu ne fuarı yavf
arkadaş akıl var mantık var bugün soğuktan her yanım uyuştu daha da giderim
ama sırf bizim sitenin standına uğramaya yoksa yemişim fuarı bir faydasını da görmüşlüğümüzde yok allaha şükür.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
metehana şiddetle katılıyorum :) bu arada 41 olunca biraz daha üşengeç oluyor insan..

şişmanlar pek üşümüyolar ama demek rüzgar onlarıda yenebiliyor:queen: scooterın o konuda dediğin gibi avantajları var ama viteslilerde düz yolda geçiyo hepsi beni hatta bi tane activada geçti geçende moralim bozuldu :( olsun bende today yakaladığım zaman eziyorum :p:queen:

yok yok haklısın...bende .ıçmaya motorumla gidicem artık...ne çile çektim bugün inanamazsınız...köpekler kovaladı Yenibosna tır parkında...:p hava sovık dedik nazlandık ebemin örekesini tersden gördüm desem yeridir...kuru sovık vardı aslında...keşke motörümle gideydim...

Öncelikle davetiye gönderdiği için @Tarkan1981 adlı arkadaşa çok teşekkürlerimi sunuyorum.
url]

Tarkan 1931 kardeşim sağolsun bana da eşlik etti...aslında uyguladığım diyet nedeniyle tansiyonum düşüktü baş dönmesi yaşadım gün boyu...bana refakat etti...:rendeer:


davetiye için Ozzy Ozborn dost kişisine minnettarım...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst