2011 yılı Motosiklet Fuarı / 24 - 27 Şubat 2011

Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
bisiklet standlarında malzeme satışı var mı arkadaşlar. iç dış lastik lazım fuara gidecem diye aramayı bıraktım
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
arkadaşlar cumartesi gidecek olan varmı varsa birlikte gidelim? ben avcılardayım bu taraftan herkesi beklerim
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
11
ewet bilet çok pahalı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:10 ----------

arkadaşlar cumartesi gidecek olan varmı varsa birlikte gidelim? ben avcılardayım bu taraftan herkesi beklerim

:rendeer::rendeer:selam beraber gidelim isminiz neir.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
ewet bilet çok pahalı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:10 ----------



:rendeer::rendeer:selam beraber gidelim isminiz neir.

ali ben, saat 12de çıkıyorum işten florya polis okulunun ordan fuara doğru startı verecem :queen:siz ne taraftasınız?
@Tarkan1981
davetiyeyi böleriz 3 e hep birlikte gireriz olmamı?:queen:
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Son gece babam ben de geleyim dedi. 1 davetiyeye ihtiyacımız var fazla davetiyesi olan var mı?
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
bu havada bu mevsimde fuar mı olur yahu...böyle işin ta...

şu fuar tarihini neye göre kime göre ayarlıyolar anlamadım:mrgreen: avcılardan floryaya geldim sabah motoru aldım alalı böyle soğuk görmemiştim (20gün oluyo daha ama:p) yarında aynı şekilde soğuk devam edicekmiş hatta dahada artcakmış, kaçış yok yani ben bugün 12-12.30 gibi gidicem:)
 
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
158
Bir davetiyesiz vaka da benim.. Kimseden bulamadım yok böyle birşey, gidecek olan ve fazla davetiyesi olan varmı acaba? Bugün 13:30 gibi orda olmayı düşünüyorum.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Bir davetiyesiz vaka da benim.. Kimseden bulamadım yok böyle birşey, gidecek olan ve fazla davetiyesi olan varmı acaba? Bugün 13:30 gibi orda olmayı düşünüyorum.

ben bugün orda olucam ama davetiye konusu sıkıntılı bu saatden sonrada zor olur bulması ben 1ay kadar önce 1tane bulabildim anca:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
.........................

aynen abi, dün akşam beri 10 sefer program değiştirdim, motor,tramvay, araba

az önce bakkala gittim geldim dışarısı sibirya :)
araba ile gidiyim en iyisi kaymak gibi

şu fuar tarihini neye göre kime göre ayarlıyolar anlamadım:mrgreen: avcılardan floryaya geldim sabah motoru aldım alalı böyle soğuk görmemiştim (20gün oluyo daha ama:p) yarında aynı şekilde soğuk devam edicekmiş hatta dahada artcakmış, kaçış yok yani ben bugün 12-12.30 gibi gidicem:)

motosiklet fuarına motosikletimle gidemiyorum abi var mı böyle bir ambians...:)


metrobüsle gelsen yürüme yolunda avanak gibi ıslanıyorsun zaten ahmak ıslatan yağmurda...havalimanına geçsen oradan ayrı dert...artık ya taksi ya araba bir şekilde gelinmeli...ha geldiğinde aracını park edeceksin ayrı dert...arabadakiler kapıda inecek fuara akıp gezmeye başlayacak sen halen aracı parketmeyle uğraşıcan...benide bekleyin laynnnn...:queen:


içeri giriyorsun arkadaşların nerde onları arıyorsun bir kaç stand atladığın için uyuz oluyorsun...:p grupla gezdiğin için bireysel takılamıyorsun...gruptakiler alakasız makinalara bakıyor senin aklın başka makinada....engüzeli tek gidicen sessiz sakin mümkün mertebe bir maske takıcan seni kimse tanımasın diye...:p (bu benim için geçerli dabi )...:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
ben motorumu aldığımdan beri nerdeyse tuvalete bile onla gidiyorum :mrgreen: yağmur soğuk kar farketmiyo:mrgreen: toplu taşıma araçlarından nefret ediyorum:farao: -5derece soğuk olsun motorum çalışırsa yine motorla gezerim.:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben size biraz gaz vereyim :mrgreen: wunderground.com verilerine göre ölçülen sıcaklık 1 derece, hissedilen sıcaklık -6 (eksi altı) derece.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst