- Katılım
- 1 Ocak 2010
- Mesajlar
- 773
- Konu Yazar
- #281
benim de davetiyem yok
yarin ilk gunu. gelecek olan var mi ???
Acil cevap , özel mesaj larınıza bakınız !!!
benim de davetiyem yok
yarin ilk gunu. gelecek olan var mi ???
arkadaşlar cumartesi gidecek olan varmı varsa birlikte gidelim? ben avcılardayım bu taraftan herkesi beklerim
Fazladan davetiyen varsa ??? ben varım bu işe :queen:
hocam sen davetiye dağıtıyodun en son hatırladığım kadarıyla,hepsini verdin kendine ayırmadınmı
olsa vermek isterdim ama 1davetiye zor buldum![]()
arkadaşlar cumartesi gidecek olan varmı varsa birlikte gidelim? ben avcılardayım bu taraftan herkesi beklerim
ewet bilet çok pahalı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:10 ----------
:rendeer::rendeer:selam beraber gidelim isminiz neir.
bu havada bu mevsimde fuar mı olur yahu...böyle işin ta...
bu havada bu mevsimde fuar mı olur yahu...böyle işin ta...
Bir davetiyesiz vaka da benim.. Kimseden bulamadım yok böyle birşey, gidecek olan ve fazla davetiyesi olan varmı acaba? Bugün 13:30 gibi orda olmayı düşünüyorum.
.........................
aynen abi, dün akşam beri 10 sefer program değiştirdim, motor,tramvay, araba
az önce bakkala gittim geldim dışarısı sibirya
araba ile gidiyim en iyisi kaymak gibi
şu fuar tarihini neye göre kime göre ayarlıyolar anlamadım:mrgreen: avcılardan floryaya geldim sabah motoru aldım alalı böyle soğuk görmemiştim (20gün oluyo daha ama) yarında aynı şekilde soğuk devam edicekmiş hatta dahada artcakmış, kaçış yok yani ben bugün 12-12.30 gibi gidicem
![]()