firma kaşesi plmayan biletler geçersizdir diyebir ibare var bilette...
bendeki biletlerde de kaşe yok:silent:
kendi kendime mi konuşuyorum ne
fuar yetkilisi gülnaz hanımla görüştüm,bilet üzerinde halogramlı pul olması yeterli kaşeye gerek yok dedi:cherry:
arkadaşlar ben istanbul'u fazla bilmiyorum.bu atatürk hava limanı'nın bitişindeki fuar merkezi değil mi?:silent:
teşekkürler hava kötü imiş o yüzden otobüs ile gececeğim kardeşim ile birlikte inşallah.evet havaalanının hemen yanındaki fuar merkezi.
benim de davetiyem yok
yarin ilk gunu. gelecek olan var mi ???
beyler honda show yapmış diyolar.. merak ettik yok mu hiç gidipte foto ceken??
yokmu giden kimse biri bi foto koyar değdimi gittiğinize uzun yoldan gelecekler var gelsinlermi ?