Kuba Kuba SJ 150-23 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
cihana sat Sevinsin gariban

aah aah recai garibanım gerçekten kaç gündür uğraşıyorum. borç batağındayım uçan kuşa borcum var. ama yinede para birikteirmeye çalışıyorum. 2 haftadır aç geziyorum. biriktirdiğim para kumbaranın içinde hepsi bozuk 10 kuruş :D

ya halil abi sen kimi kekliyon allah için :D o rüyadan bir kesitse eğer senin motoru kim kullanıyodu aha senin motor şurda duruyo
Ntj0EIQrfP.jpg
:mrgreen:

recai senin koyduğun apaçi resimleride süper hani :D

Davukda Cihan olsun bari
noluyo ya namus elden gitti kendimi bihter gibi hissettim :D

gerçi bihter pek nazlı değil direk şey ediyo ama neyse :D

onun nazı adnana :D
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
aah aah recai garibanım gerçekten kaç gündür uğraşıyorum. borç batağındayım uçan kuşa borcum var. ama yinede para birikteirmeye çalışıyorum. 2 haftadır aç geziyorum. biriktirdiğim para kumbaranın içinde hepsi bozuk 10 kuruş :D

ya halil abi sen kimi kekliyon allah için :D o rüyadan bir kesitse eğer senin motoru kim kullanıyodu aha senin motor şurda duruyo
Ntj0EIQrfP.jpg
:mrgreen:

recai senin koyduğun apaçi resimleride süper hani :D

noluyo ya namus elden gitti kendimi bihter gibi hissettim :D

gerçi bihter pek nazlı değil direk şey ediyo ama neyse :D

onun nazı adnana :D

Senin Nazında Halil Abiye :queen: Borcum morcum var diyon Hayırdır Sanki Çocuğuna bez alıyosun hay allahım Ne borcun var cihanım :):p
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
uçan kuşa borcum var :D

para kazanabilirim belki diyerekten akvaryum aldım canlı doğuran v.s. balıklara hastalık bulaştı hepsi mefta

kuzenime bir aydır 20 tl borcum var.

tel.um bozuktu bir hafta önce tamirciye vermiştim. adam yakında tel.a el koyacak. anladın mı durumumu iki ay önce nakit kralıydım şimdi sokak serserisinden fakirim :mrgreen:

o dandik motor kiminmiş yahu ben tanımıyorum o motorun sahibini

görüyonmu bak nası sırtını çevirdi iki dakkada 318le kapıştığı motoruna :D
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
uçan kuşa borcum var :D

para kazanabilirim belki diyerekten akvaryum aldım canlı doğuran v.s. balıklara hastalık bulaştı hepsi mefta

kuzenime bir aydır 20 tl borcum var.

tel.um bozuktu bir hafta önce tamirciye vermiştim. adam yakında tel.a el koyacak. anladın mı durumumu iki ay önce nakit kralıydım şimdi sokak serserisinden fakirim :mrgreen:



görüyonmu bak nası sırtını çevirdi iki dakkada 318le kapıştığı motoruna :D

bugün motorun son rütuşlarını yapayım dedim. parkedip gidonu sağa çevirdim. sonraayaklktayken gidondan itip arka tekeri kaldırıp zinciri çevirtiyordum ki, bir baktım gidondan dumanlar çıkıyor. noluyoooor derken kontağı kapattım hala duman tütüyor:salut: hemen arka koltuğu açtım vidayı çıkardım benim koltuğu açtım akğnün kutup başını çıkarmaya uğraştım bu arada kablo erimiş daha öncesinde kabloyu koparayım dedim kablo elime yapıştı hala yanıyor:mrgreen:
neyse o işi hallettim. xenonun aküden gelen kablosu açık bir kısmı varmış oradan şase yağmış. kabloyu attım.

ondan sonra seleyi açmıştım ya. işte bir baktım benim ruhsat selede yok:salut: aha dedim şimdi mıçtık. benim selede aküden taraf açık ruhsat düşebilir. dedim ya düştü ya da tamircinin yanındaki çocuk veya müşteriler çaldı:salut:. kara kara düşünüyorum ruhsatın 2 sayfası 80 lira artı sigorta artı bir sürü iş.:salut: neyse tamircinin yanına gittim bir de baktım adam ruhsatı bana uzatıyor. ohh dedim

ruhsat selede bir ip var ona asılıydı onuda koparmışlar. bunu dedim sabah motoru tamircinin çırağına bırakmıştım kesin oaldı dedim ama tamirci almış

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:29 ----------

ben çıkıyorum beyler. öptüm sizi:cherry:
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
napıyosunuz arkadaşlar. bi atraksyon varmı. halil abi senin motor nasıl oldu hızlanması filan değiştimi :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:52 ----------

halil abi noldu yaw rüyada senin motoru kimin kullandığını sorduğum için küstün mü bana ben şaka yaptıydım başkası kullanıyodur o motoru ben inandım sana sen cbr sürüyodun recai fazer sürüyodu bende yayandım :D
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
napıyosunuz arkadaşlar. bi atraksyon varmı. halil abi senin motor nasıl oldu hızlanması filan değiştimi :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:52 ----------

halil abi noldu yaw rüyada senin motoru kimin kullandığını sorduğum için küstün mü bana ben şaka yaptıydım başkası kullanıyodur o motoru ben inandım sana sen cbr sürüyodun recai fazer sürüyodu bende yayandım :D

Benim motorun ben taa aq:queen:

yok yok çok muhterem bir motordur benimkisi:mrgreen:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
napıyosunuz arkadaşlar. bi atraksyon varmı. halil abi senin motor nasıl oldu hızlanması filan değiştimi :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:52 ----------

halil abi noldu yaw rüyada senin motoru kimin kullandığını sorduğum için küstün mü bana ben şaka yaptıydım başkası kullanıyodur o motoru ben inandım sana sen cbr sürüyodun recai fazer sürüyodu bende yayandım :D

Cbr Bendeydi Halil Abi Nerde sürecek cbr ı peh :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
34
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorun grenaj yedek parçası fln nasıl bulabiliriz.

cbr 125 grenajı uyarmı buna :)
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
halil abi valla kaç gündür girmiyorsun foruma acayip merak ettim seni. dedim öldümü kaldımı? bu gün arayacaktım seni çok atraksyonlu bir gün geçirdim arayamadım.

senin aldığın pisküviti yemedim sakladım baktıkça seni hatırlamak için:salut:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
halil abi valla kaç gündür girmiyorsun foruma acayip merak ettim seni. dedim öldümü kaldımı? bu gün arayacaktım seni çok atraksyonlu bir gün geçirdim arayamadım.

senin aldığın pisküviti yemedim sakladım baktıkça seni hatırlamak için:salut:

büskiviyi ye kabına baktıkça hatırla:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst