Kuba Kuba SJ 150-23 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
özel mesajda harita gönderdim sana gerçi anlarmısın bilmem :D

iq testi mi yapıyon:mrgreen:

ben sizin evin önünden geçmiştim geçen sene. orada bi dershane pankartı var kocaman ama çıkaramadım adını şimdi.

o tayfur sökmen bulvarının sonuna varınca sağa dönüyorsun askeriye var yanılıyormuyum. yer kolaymış gelirim evin önüne:cherry:
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
yok yahu estafurullah.

evet askeriye varda. bizim evin önünde pankart yok hiçte olmadı :D

sen yanlış anlamışsın bizim evi :D

ya problem değil zaten ben balkondan gözlerim ve ararım seni=)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
ya bırak bu işleri al benim dişleri halil abi ben hayatımın tecrübesini yaşadım on beş gün önce ne diyorsun sen artık hız filan korkutmaz beni.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:40 ----------

sen genede çok istiyosan dene bi beni korkutmayı :D
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
ya bırak bu işleri al benim dişleri halil abi ben hayatımın tecrübesini yaşadım on beş gün önce ne diyorsun sen artık hız filan korkutmaz beni.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:40 ----------

sen genede çok istiyosan dene bi beni korkutmayı :D

noldu 15 gün önce
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
iki kişi (ki motoru süren benim) bws ile polisten kaçtım. polis çevirme yapıyodu son sürat alabildiğine bastım ne ehliyet ne ruhsat var. peşime düşseler bittim.motor zangır zangır titriyo. bide üçüncü kişi bindi arkama (yusuf) ara sokak yan sokak derken çektim motoru bi kenara akşama kadar bekledim.o sıra polis iki motoru bağlamakla uğraşıyodu.
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
iki kişi (ki motoru süren benim) bws ile polisten kaçtım. polis çevirme yapıyodu son sürat alabildiğine bastım ne ehliyet ne ruhsat var. peşime düşseler bittim.motor zangır zangır titriyo. bide üçüncü kişi bindi arkama (yusuf) ara sokak yan sokak derken çektim motoru bi kenara akşama kadar bekledim.

iyi kurtarmışsın ama tekrarı sakıncalı
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
halil abi sen aldın mı motoru tamirciden ?

1 saat önce aldım. bugün çok kötü geçti. git gel git gel çok yoruldum. yok subap al yok pistonun üzerinden aldır yok subapları alıştır. motorumda yok bi tane apache var bizim emmoğlunda onu aldım. apacheye de alışkın değilim. koluma taktım üst kapağı ağır da kolum yoruldu. gidona koydum yolda gidferken üst kapak küt küt depoya çarpıyor bir baktım depo çizilmiş hemen kola transfer ettim ama olan oldu depo çizildi. neyse erken farkettimde pasta kapatabilir sanırım. ama henüz emmoğlu görmedi:mrgreen:
motoru deneyemedim ama. hızı nasıl bilmiyorum. motor yernilemeci subap alıştırması artı pistondan almaya 10 lira aldı. tamirciye de 75 vermiştim . subap yaylarını da alırız diye verdim parayı ama yay yokmuş . sonra 5 lira mı aldım . ama motoru almaya gittiğimde subap tırnağını değiştirdim ver 5 lira dedi:cherry: dedim senin parayla bimden fındık ve lecola aldım yedim. canın sağolsun dedicebimden 2.75 çıktı onu verdim:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:52 ----------

Abi benim motor felaket ya lastiğe hava bastırınca dahada gitmeye başladı Benim motor çok rahat goruyor 140 ı R6 mübarek ya :cat: Mersine gelıcem bı aksılık olmaz ise Tam kararlaştırmadık daha senınle :cherry:

Recai bozuldun mu el hareketine. şaka yapmıştım ama pen:cherry:


bugün dolmuşa bindim en son motoru almaya giderken. 7.30 da çıktım yola. 742 de geldi 8.00 da ancak getirdi. 3.5 km yi. yarım saat. tamircide dükkanı kapatacakmış beni bekledi. kriz geçirdim. emin olun o yolu ben 3 dk da çok rahat gidiyorum.

dolmuşa 2 senedir binmiyordum anılarım tazelendi:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:57 ----------

bugün depoyu fulledim. ohhhhhh. gez gez bitmez. Cihan çok ballısın dolu depo ayrı bir zevkli olur.acayip gezeriz
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
bende gezme planları yapıyorum kaç gündür. aklımda bi ka taslak oluşturdum. pazara kadar bi kaç tane daha aklıma gelir depo biter merak etme sen :D motorun yeni parçalarını alıştırmaya bak sen. buraya geldiğinde bi top speed deneriz belan otobanında bayır aşşaa :D

dedim senin parayla bimden fındık ve lecola aldım yedim

bu olayda çok komiğime gitti :D

emmolunun motorunada üzüldüm yahu :D
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
bende gezme planları yapıyorum kaç gündür. aklımda bi ka taslak oluşturdum. pazara kadar bi kaç tane daha aklıma gelir depo biter merak etme sen :D motorun yeni parçalarını alıştırmaya bak sen. buraya geldiğinde bi top speed deneriz belan otobanında bayır aşşaa :D



bu olayda çok komiğime gitti :D

emmolunun motorunada üzüldüm yahu :D

radara düşersek yandık. haberin var mı şu hız sınırı arttı dediler. oto için gidiş geliş yollarda hız 90 yerine 110 oldu dediler aslı var mı
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
aradım abicm ama maalesf kalmamş:pale: baktım ama maşalllah ateş pahası mübarek 50 liralık parçaya 200 lira yazıyor istnbulda altay motor var orda satılıyor galiba arayacam inşallah vardr

bildiğim bi yer var benim ama o da160 lira istiyor.hoş kavgalıyım onla ama vardı yani.
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
halil abi sen ne yaptırdın motora tam olarak ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:40 ----------

ana gibi yar egzos modifiyesiz motor olmaz.

şu egzos güzel gibi duruyor tabi ne kadar güç sağlar bilemem

http://www.ercanmotorcycle.com/img/kuba/150.html

eğer uydurulabilirse bu egzosda favorim

http://www.ercanmotorcycle.com/img/honda/125cbr_2.html

La siz Delirdiniz mi Halil Abi Masraf yapcana O parayla git bi Motor al yahu :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst