- Katılım
- 21 Kas 2007
- Mesajlar
- 3,832
La siz Delirdiniz mi Halil Abi Masraf yapcana O parayla git bi Motor al yahu :queen:
Ben onun titreşimine hastayım Recai:queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:13 ----------
halil abi sen ne yaptırdın motora tam olarak ?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:40 ----------
ana gibi yar egzos modifiyesiz motor olmaz.
şu egzos güzel gibi duruyor tabi ne kadar güç sağlar bilemem
http://www.ercanmotorcycle.com/img/kuba/150.html
eğer uydurulabilirse bu egzosda favorim
http://www.ercanmotorcycle.com/img/honda/125cbr_2.html
motorun sıkıştırma oranı fazlaydı. bir de sökmüşken subapları değiştireyim dedim. pistonun kafasını 1 mm kestirdim geri taktırdım