Kuba Kuba SJ 150-23 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
La siz Delirdiniz mi Halil Abi Masraf yapcana O parayla git bi Motor al yahu :queen:

Ben onun titreşimine hastayım Recai:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:13 ----------

halil abi sen ne yaptırdın motora tam olarak ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:40 ----------

ana gibi yar egzos modifiyesiz motor olmaz.

şu egzos güzel gibi duruyor tabi ne kadar güç sağlar bilemem

http://www.ercanmotorcycle.com/img/kuba/150.html

eğer uydurulabilirse bu egzosda favorim

http://www.ercanmotorcycle.com/img/honda/125cbr_2.html

motorun sıkıştırma oranı fazlaydı. bir de sökmüşken subapları değiştireyim dedim. pistonun kafasını 1 mm kestirdim geri taktırdım
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
La siz Delirdiniz mi Halil Abi Masraf yapcana O parayla git bi Motor al yahu

öyle deme ya skyjetçi olunmaz skyjetçi doğulur (ne alaka bende anlamadım:D)

Ben onun titreşimine hastayım Recai

yok halil abi sen o motoru sat yeni bi motor al birde masaj aleti yapıştır iisini birbirine tamamdır:D

motorun sıkıştırma oranı fazlaydı. bir de sökmüşken subapları değiştireyim dedim. pistonun kafasını 1 mm kestirdim geri taktırdım

anlamadım ama hayırlısı diyelim :D
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
halil abi hava bozuk gösteriyo hava durumunda filan ama şöle oluyo ki saat 7-8 gibi yağmur yagıyo genelde bir saat sürüyo ve baya sağanak oluyo ardından 11 gibi güneş açıyo hava tekrar ısınıyo bu iskenderunun değişmez dönüsü :D mesela dün gece ve bu gün sabah fena yagmur yağıyodu şimdi güneş var. yerler ıslak sadece zaten onlarda biraz sonra kurur.
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
halil abi hava bozuk gösteriyo hava durumunda filan ama şöle oluyo ki saat 7-8 gibi yağmur yagıyo genelde bir saat sürüyo ve baya sağanak oluyo ardından 11 gibi güneş açıyo hava tekrar ısınıyo bu iskenderunun değişmez dönüsü :D mesela dün gece ve bu gün sabah fena yagmur yağıyodu şimdi güneş var. yerler ıslak sadece zaten onlarda biraz sonra kurur.

yağmurda motor sürmeyi severim
 
Katılım
19 Eyl 2009
Mesajlar
59
bildiğim bi yer var benim ama o da160 lira istiyor.hoş kavgalıyım onla ama vardı yani.
valla abicm böle giderse yaptrmıcem lanet gelsin ya eskiden seviyordum ama yedek parça olsun kullanm olsun gün geçtkçe yaka silktirdi bana :pr::pr:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
öyle deme ya skyjetçi olunmaz skyjetçi doğulur (ne alaka bende anlamadım:D)



yok halil abi sen o motoru sat yeni bi motor al birde masaj aleti yapıştır iisini birbirine tamamdır:D



anlamadım ama hayırlısı diyelim :D

Ben Skyjeti Kullanırken Genelde Arka Koltuğa Oturuyordum Daha zevkli oluyordu Denemenizi tavsiye Ederim HaLiL Abe :queen:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Ben Skyjeti Kullanırken Genelde Arka Koltuğa Oturuyordum Daha zevkli oluyordu Denemenizi tavsiye Ederim HaLiL Abe :queen:

Ne yönden zevk dedin tam anlamadım:mrgreen:


ben zevkten çok, uzun yolda 300 km den sonra arka koltuğa oturuyorum ama mecburiyetten:queen: oturamaz oluyorum
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
Ne yönden zevk dedin tam anlamadım:mrgreen:


ben zevkten çok, uzun yolda 300 km den sonra arka koltuğa oturuyorum ama mecburiyetten:queen: oturamaz oluyorum

Ya abi Allah için Değiştir şu motorunu :queen: cihana sat Sevinsin gariban :cherry:

Bu arada Abi Dün rüyamda Seni Gördüm..Çok Acayipti..Altımda 600 RR Vardı Siyah Senin Altında Fazer Vardı :queen: acayip Bi rüyaydı :queen:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Ya abi Allah için Değiştir şu motorunu :queen: cihana sat Sevinsin gariban :cherry:

Bu arada Abi Dün rüyamda Seni Gördüm..Çok Acayipti..Altımda 600 RR Vardı Siyah Senin Altında Fazer Vardı :queen: acayip Bi rüyaydı :queen:

o rüya öyle değildi cbr bendeydi:cherry:
bak rüyadan bir kesit
dsc05982h.jpg
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
yine mehmet abinin(boy) fotoğrafı.
ulan herkes bu fotoyu kullanıyor.kız tavlamak için bile kullananı gördüm yahu:cherry:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
yine mehmet abinin(boy) fotoğrafı.
ulan herkes bu fotoyu kullanıyor.kız tavlamak için bile kullananı gördüm yahu:cherry:

Ben motoru gösterdim Üzerindekiyle Herhangi Bi alakam yok :cherry:

Bu arada halil Abi Bu fotoların Senin gençliğinle alakası varmı:cherry:

apaci-genel.jpg

dj_engin-and-dj_jazz_apaci_abcd0001.jpg


Genel apaçi Köpeği PitbuLL :p

sv100628pi4.jpg


Vazgeçilmez Arabaları :queen:
apaci3cb6.jpg
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
apaci-genel.jpg


bunlardan biri sen misin yoksa Recai:queen: bak öyleyse ya arkadaşlarından kurtul ya benden:queen:

sv100628pi4.jpg


köpek te çok manidar. :queen:

apaci3cb6.jpg


hah işte benim f5 in en en çok ve en ezik rakibi bu model:mrgreen:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Adam Karizma Ama ne yalan söliyim :queen:



Halil Abi Baya yüklendim bukadar kolay sıyrılamazsın :queen::queen:

aslında pek kro bir insan değilim ama f5 e binince biraz krolaşıyorum. doğan veya şahin gördüm mü kendimi kaybediyorum tüm serserilikler bir anda üzerime toplanıyor:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst