- Katılım
- 23 Eyl 2009
- Mesajlar
- 1,404
bu köpek neye bakıyo bilmiyom ama etkilenmiş hemde baya etkilenmiş dalga fena durumda![]()
şi çaktırma Halil Abiye bakıyodur :queen:
bu köpek neye bakıyo bilmiyom ama etkilenmiş hemde baya etkilenmiş dalga fena durumda![]()
şi çaktırma Halil Abiye bakıyodur :queen:
sen şunu bir izle hele:cherry:
http://www.izle.net/videoizle/16189/kopek-tavuk-iliskisi.html
Davukda Cihan olsun bari![]()
cihana sat Sevinsin gariban
noluyo ya namus elden gitti kendimi bihter gibi hissettimDavukda Cihan olsun bari
aah aah recai garibanım gerçekten kaç gündür uğraşıyorum. borç batağındayım uçan kuşa borcum var. ama yinede para birikteirmeye çalışıyorum. 2 haftadır aç geziyorum. biriktirdiğim para kumbaranın içinde hepsi bozuk 10 kuruş
ya halil abi sen kimi kekliyon allah içino rüyadan bir kesitse eğer senin motoru kim kullanıyodu aha senin motor şurda duruyo
:mrgreen:![]()
recai senin koyduğun apaçi resimleride süper hani
noluyo ya namus elden gitti kendimi bihter gibi hissettim
gerçi bihter pek nazlı değil direk şey ediyo ama neyse
onun nazı adnana![]()
o dandik motor kiminmiş yahu ben tanımıyorum o motorun sahibini
uçan kuşa borcum var
para kazanabilirim belki diyerekten akvaryum aldım canlı doğuran v.s. balıklara hastalık bulaştı hepsi mefta
kuzenime bir aydır 20 tl borcum var.
tel.um bozuktu bir hafta önce tamirciye vermiştim. adam yakında tel.a el koyacak. anladın mı durumumu iki ay önce nakit kralıydım şimdi sokak serserisinden fakirim :mrgreen:
görüyonmu bak nası sırtını çevirdi iki dakkada 318le kapıştığı motoruna![]()
napıyosunuz arkadaşlar. bi atraksyon varmı. halil abi senin motor nasıl oldu hızlanması filan değiştimi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:52 ----------
halil abi noldu yaw rüyada senin motoru kimin kullandığını sorduğum için küstün mü bana ben şaka yaptıydım başkası kullanıyodur o motoru ben inandım sana sen cbr sürüyodun recai fazer sürüyodu bende yayandım![]()
napıyosunuz arkadaşlar. bi atraksyon varmı. halil abi senin motor nasıl oldu hızlanması filan değiştimi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:52 ----------
halil abi noldu yaw rüyada senin motoru kimin kullandığını sorduğum için küstün mü bana ben şaka yaptıydım başkası kullanıyodur o motoru ben inandım sana sen cbr sürüyodun recai fazer sürüyodu bende yayandım![]()
Cbr Bendeydi Halil Abi Nerde sürecek cbr ı peh![]()
Cbr Bendeydi Halil Abi Nerde sürecek cbr ı peh![]()
halil abi nasıl geçti senin yolculuk eve varınca cevap atmayı unutma
halil abi valla kaç gündür girmiyorsun foruma acayip merak ettim seni. dedim öldümü kaldımı? bu gün arayacaktım seni çok atraksyonlu bir gün geçirdim arayamadım.
senin aldığın pisküviti yemedim sakladım baktıkça seni hatırlamak için:salut: