Kuba Kuba SJ 150-23 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Abi Kafasını Vereyim :queen:



( Kafa Grenajı yanLış anlama ) :cherry::queen:

onun adı kafa değil bi kere baş:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:32 ----------

sat recai sen sat yaptırıp mı satıyosun bu haliylemi ve kaça satyosun

en önemlisi hayırlı olsun:rendeer:

ben fikir değiştirdim mondial 250 mct çok hoşuma gitmeye başladı :cherry:

macit alacan yani
cabbarcılar var
ciguli ciler var
cubuf cular var
bir de m3 cüler var:p
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
Cihanım alcaksan bu haliyle vereyim Sana yoksa ilan vericem Motor almam şart oldu
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
yok recai ilanı ver sen ben alamam şu ara anca temmuz yada ağustos gibi alırım sen ver ilanı haıyrlı satışlar sana
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Abi Benim hayatımda herşey gümbürtü ya valla bıktım yemin olsun.. laptop aldım onu satıcam bu benım makinayı satıcam bı motor alıcam gene yayan kaldım ya

tmm kardeşim 500 600 e vericem hemen cıkartıyım elimden

detaylı resim var mı.ayrıca sorunlarınıda yazarsan sevinnirim.kafamda street bike yapmak varda.belki değerlendiririm.
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
Abi video için sağol tofaşlara bakıyodum şuan valla :D
detaylı resim var mı.ayrıca sorunlarınıda yazarsan sevinnirim.kafamda street bike yapmak varda.belki değerlendiririm.

Kafa grenajında kırık var ,far kırık değil yan grenajları yok biri kırıldı diğerini sinirimden yolda fırlattım :cherry: Yürüyeninde herhangi bir sıkıntı yok almanı tavsiye etmem ama :cherry:
Recai nin motoru siyah. az km de. ufak bir kazası var. bir 2 de ufak tefek sorunu vardı eskiden şu an nedir bilmiyorum.

aynen abi grenaj sorunu var
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Abi video için sağol tofaşlara bakıyodum şuan valla :D


Kafa grenajında kırık var ,far kırık değil yan grenajları yok biri kırıldı diğerini sinirimden yolda fırlattım :cherry: Yürüyeninde herhangi bir sıkıntı yok almanı tavsiye etmem ama :cherry:


aynen abi grenaj sorunu var

motorunda yürüyeninde kuyruğunda elektirik aksamında bir problem yok değil mi?
grenaj dışında bir sıkıntsı yoksa niye tavsiye etmiyorsun:cherry:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
motorunda yürüyeninde kuyruğunda elektirik aksamında bir problem yok değil mi?
grenaj dışında bir sıkıntsı yoksa niye tavsiye etmiyorsun:cherry:
abi İnsanı motordan soğutur Bu f5 Ben bu elimdeyken topluydu Kaza yaptım oda bu motorun yüzünden ben alma derim sorunu yok evet ama alma :rendeer: Sen bilirsin tabi Abi Gene ben fikrimi sölüyorum
adam f5 düşmanı yahu ybr ile seni geçerim diyor bana:cherry:

Aynen abi anahtarını alamadık kısmet..
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
adam f5 düşmanı yahu ybr ile seni geçerim diyor bana:cherry:

üstadım benim f5 i hatırlarsın.
az mı ybr tokatladım be...
hatta onlar motora yatarken ben gıcıklığına dik dururdum:cherry:
senle mesafe uzaktı yoksa şahit ol derdim.:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:37 ----------

abi İnsanı motordan soğutur Bu f5 Ben bu elimdeyken topluydu Kaza yaptım oda bu motorun yüzünden ben alma derim sorunu yok evet ama alma :rendeer: Sen bilirsin tabi Abi Gene ben fikrimi sölüyorum


Aynen abi anahtarını alamadık kısmet..

kardeş ben 2 sene kullandım bu motoru.hatta bitane pert alıp motorunu modifiye edip kendi motoruma bindirmiştim.ciğerini bilirim onun.:cherry:
şimdi kafamda değişik bir proje var ama fazla bütçe ayıramıcağım.
bakalım kısmet:cherry:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
üstadım benim f5 i hatırlarsın.
az mı ybr tokatladım be...
hatta onlar motora yatarken ben gıcıklığına dik dururdum:cherry:
senle mesafe uzaktı yoksa şahit ol derdim.:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:37 ----------



kardeş ben 2 sene kullandım bu motoru.hatta bitane pert alıp motorunu modifiye edip kendi motoruma bindirmiştim.ciğerini bilirim onun.:cherry:
şimdi kafamda değişik bir proje var ama fazla bütçe ayıramıcağım.
bakalım kısmet:cherry:

Abi Sizin Tokatladıgınız ybr ler Nedense 100 ü geçmiyor Ya :cherry: Abi Ben Çektim sende çekme Diye söyledim.. Bana çok çektirdi Allahı Var yani..800 Liradan ilan verdim bakalım 1 ay acelesi yok satamazsam 600 den vericem Birine kısmet :)
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Abi Sizin Tokatladıgınız ybr ler Nedense 100 ü geçmiyor Ya :cherry: Abi Ben Çektim sende çekme Diye söyledim.. Bana çok çektirdi Allahı Var yani..800 Liradan ilan verdim bakalım 1 ay acelesi yok satamazsam 600 den vericem Birine kısmet :)

kaç yapıyoor sen ybr:cherry: 110 mu 120 mi:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst