Kuba Kuba SJ 150-23 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
18
Slm dostlar.Tecrübelerinize dayanarak size bişi danışmak istiyorm.Siyah f5 ime honda stickeri yapıştırmamı tavsiye edermisniz.Motorun kendi stickerlerini sökersem stickerin altında kalan kısım cok sırıtırmı?
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
Slm dostlar.Tecrübelerinize dayanarak size bişi danışmak istiyorm.Siyah f5 ime honda stickeri yapıştırmamı tavsiye edermisniz.Motorun kendi stickerlerini sökersem stickerin altında kalan kısım cok sırıtırmı?

Sticker sökmeyi bende ilk aldığımda düşünüyordum zamanında izi kalır falan dediler vazgeçtim..Söktüğün yerlere yapıştırırsan honda stickerlarını güzel olur..Sahibindende görmüştüm bi ara aynı cbr gibi yapmışlar yakışıyor
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
1
s.a ben geçen gün skyjet sj150-23 aldım 23000 km'de 2006 model rektefiye den yeni cıkmıs bu motordan daha hayır gelirmi eski düzenini alırmı (yani bi kaç kişiden duydum skyjetler 140 km hızı rahat görüyo diye) yada ne gibi bi bakım yaptırmam ne gibi parça taktırmam gerek nasıl rahat acarım motoru yardımm..
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
hayır bekleme bence bak halil abininde başına gelmişti bu tür biolay şidmi eski halinde değil diyor. birazdan görürse kendisi yazar zaten.
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
s.a ben geçen gün skyjet sj150-23 aldım 23000 km'de 2006 model rektefiye den yeni cıkmıs bu motordan daha hayır gelirmi eski düzenini alırmı (yani bi kaç kişiden duydum skyjetler 140 km hızı rahat görüyo diye) yada ne gibi bi bakım yaptırmam ne gibi parça taktırmam gerek nasıl rahat acarım motoru yardımm..

rahat 140 diyen arkadaşların sallamış.ama sağlıklı olan 120 yi rahat görüyor.
 
Katılım
19 Eyl 2009
Mesajlar
59
ya millet motora performans hava filtresi taktım akşam motor yüksek dewirlerde acayip derece kesiklik yapio acaba hava ayarımı filan mı yapılacak :silent::silent::silent:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
18
Bu motoru mersinde bulabileceğim bir yer var mı?

dostum bu motorlar artık tükeniyo dibi kaldı artık.ben izmirde zor buldum 1yerde vardı 1tane kalmıştı.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:16 ----------

arkadaşlar benim f5 450 km de ama 90ı geçemiyorum rodajı tamamlanmadığı için olabilirmi
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
ANTALYADA SATILIK SKYJET F5 12.000 KM DE SİYAH ÖN GRENAJLARINDA KIRIK VAR..

ALICAK OLAN ARKADAŞ BANA ULAŞSIN,

DERHAL SATILIKTIR..

Garajda yatmaktadır..Haftada Bi Çıkarıyorum..
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
257
halil abi lafı çakmış :D

halil abi numaran silindi ya internete giremiyorum fazla tel.dan konuşmamız lazım. bahadır abinin başının etini yedim yokmuş onda sen ya pm at yada çaldır bi beni.

recai bıraktım ben bu skyjet işini bisikletle takılıyorum burda:D
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
halil abi lafı çakmış :D

halil abi numaran silindi ya internete giremiyorum fazla tel.dan konuşmamız lazım. bahadır abinin başının etini yedim yokmuş onda sen ya pm at yada çaldır bi beni.

recai bıraktım ben bu skyjet işini bisikletle takılıyorum burda:D

numara 506 920 ****
arkası yarın:p
özelden yazarım ama şu an arama yarın ara:cat:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
rx mi aldın güzelim:p
Yok abi ya motordan yana şansım yok arabayla takılıyorum motor parasınıda muzik tesisatı olarak harcamayı düşünüyorum bakalım :)
halil abi lafı çakmış :D

halil abi numaran silindi ya internete giremiyorum fazla tel.dan konuşmamız lazım. bahadır abinin başının etini yedim yokmuş onda sen ya pm at yada çaldır bi beni.

recai bıraktım ben bu skyjet işini bisikletle takılıyorum burda:D
Hayırdırr pes mi ettin artık :D

Vallaha bizde yazmıyoruz konu baya ölmüş :)

Skyjet arıyan varsa Motorum satılık yeter bıktım :queen:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Motorunu satan var mı? Varsa ne kadar ve motorlar hakkında ayrıntılı bilgi istiyorum. ruhsat plaka sigorta muayene durumları vs..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst