- Katılım
- 23 Eyl 2009
- Mesajlar
- 1,404
Cbr alacak param yok . Zaten yeni öğrenmeye başlayacağım onun için de çok şey beklemek abes kaçar.
Dostum 1000 liradan fazla verme yeterli
Vay be halil abi Bizi unuttun ha :cyclopsan
Cbr alacak param yok . Zaten yeni öğrenmeye başlayacağım onun için de çok şey beklemek abes kaçar.
halil abi hiç yüz vermiyosun ya sizin osmaniyede çok güzel motorlar var rx de var Halil abii antalya osmaniye gidip geldin mi hiç ? kaç saat falan ordan motor getirebilirmiyim acaba
yok Recai mesajı daha yeni görüyorum.
bakayım ben bulursam sanahaber veririm:cat:
Slm dostlar.Tecrübelerinize dayanarak size bişi danışmak istiyorm.Siyah f5 ime honda stickeri yapıştırmamı tavsiye edermisniz.Motorun kendi stickerlerini sökersem stickerin altında kalan kısım cok sırıtırmı?
s.a ben geçen gün skyjet sj150-23 aldım 23000 km'de 2006 model rektefiye den yeni cıkmıs bu motordan daha hayır gelirmi eski düzenini alırmı (yani bi kaç kişiden duydum skyjetler 140 km hızı rahat görüyo diye) yada ne gibi bi bakım yaptırmam ne gibi parça taktırmam gerek nasıl rahat acarım motoru yardımm..
Bu motoru mersinde bulabileceğim bir yer var mı?
Bu motoru mersinde bulabileceğim bir yer var mı?
ANTALYADA SATILIK SKYJET F5 12.000 KM DE SİYAH ÖN GRENAJLARINDA KIRIK VAR..
ALICAK OLAN ARKADAŞ BANA ULAŞSIN,
DERHAL SATILIKTIR..
Garajda yatmaktadır..Haftada Bi Çıkarıyorum..
halil abi lafı çakmış
halil abi numaran silindi ya internete giremiyorum fazla tel.dan konuşmamız lazım. bahadır abinin başının etini yedim yokmuş onda sen ya pm at yada çaldır bi beni.
recai bıraktım ben bu skyjet işini bisikletle takılıyorum burda![]()
Yok abi ya motordan yana şansım yok arabayla takılıyorum motor parasınıda muzik tesisatı olarak harcamayı düşünüyorum bakalımrx mi aldın güzelim![]()
Hayırdırr pes mi ettin artıkhalil abi lafı çakmış
halil abi numaran silindi ya internete giremiyorum fazla tel.dan konuşmamız lazım. bahadır abinin başının etini yedim yokmuş onda sen ya pm at yada çaldır bi beni.
recai bıraktım ben bu skyjet işini bisikletle takılıyorum burda![]()