Kuba Kuba SJ 150-23 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
482
Arkdaslar ben Hataydayım Recai Senın Motora Bı bakalım resım fılan eklersen.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:03 ----------

bu sayfayı canlandırmak gerek

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:07 ----------

0 2007 Model 2400 ıstıyorlar vermem bu parayı zaten o kadarda yok 1.500 son fıyat teklıf etcem:)kabul ederlerse antalyadan alcam olmazsa izmirde var dıyorsun alonsokolik arkdas ordan bakarız.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
18
Arkdaslar ben Hataydayım Recai Senın Motora Bı bakalım resım fılan eklersen.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:03 ----------

bu sayfayı canlandırmak gerek

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:07 ----------

0 2007 Model 2400 ıstıyorlar vermem bu parayı zaten o kadarda yok 1.500 son fıyat teklıf etcem:)kabul ederlerse antalyadan alcam olmazsa izmirde var dıyorsun alonsokolik arkdas ordan bakarız.

ewet sayfa canlanması lazım kullanıcılar tecrübelerini ve sorularını aktarması lazım.engin reis izmirde 1500tl ye bulunmaz ama.bundan 3 ay önce falan ramzey firması stokları bitirmek için 1500 tl den kapış kapış sattı hepsini su an izmirin hiçbiyerinde bu motorun ramzey markasından kalmadı 0 olarak.xgjao marka satan var ama 3000 tl dio bu para hayatta verilmez.güzel motor memnunum ama yinede verilmez sonucta çin malı ve serwis olayı yok garanti olayı yok.
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
482
1500 tL dönemini kacırdık yani...3000 tl cok para ımkanı yok vermem antalyada buldum 2390 dıyor 1600 tl ye en son olmaz mı acaba vermezler mı zaten 2 tane kalmıs ellerınde.
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
482
zaten 2.500 tl param yok kı max.1600 tl param var ellerınde yok kı belkı bıtırmek ıcın bu fıyata verebıleceklerı dusuncesındeyım..
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
arkadaşlar gösterge panelini nereden bulabiliriz...

http://www.motorparcalari.net/KM_SA...50-23-SKYJET150-23-ARORA_150-23-urun1325.html

almadan önce istersen bir telefon et.

bir de titreşime gelmiyor pek çabuk bozuluyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:33 ----------

2000 liraya bile vermezler kardeşim.Sen malını 2.400 e satıyorsun, 1.600 liraya verirmisin ?

http://www.nebiogullari.com.tr/ Ara sor bence :) yerinde olsam 2.500 liraya bi 2. el ybr bakardım

Recai senin motorun hangi kısımları kırık.
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
482
Eyvallah....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:54 ----------

msn acık ama istek gelmedı özelden at istersen msn adresını ben eklim.
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
recai şu an senin motoru konuşuoz ne yapayım öveyim mi kötüleyeyim mi senin makinayı:p

halil abi ben herzaman doğruları söylerim bilirsin :) benim motorum belli hali belli durumu belii haa bu motor Hayla sağlamsa demekki dayanıklı makine..Ben hiç sevmem skyjeti bilirsin Yani 4 4 lük olsa bile kötülerim..Benim için motor bile değil yani :cherry: arkadaş motor arıyormuş benimde elimde yatıyor işini görür diye düşündüm.. alır yaptırır biner grenajları alır depoya bi kaplama yaptırır reklamcıda FrenLeri kontrol ettirir yağlar siler biner sitedeki rakamlara baktım toplam 300 ü geçiceğini sanmıyorum.. Motoru zaten ya arkadaşa vericem yada burdan satıcam bu ay mutlaka..Çünkü motor alıcaz tekrar ybr mizi satışa sunduk :)
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
halil abi ben herzaman doğruları söylerim bilirsin :) benim motorum belli hali belli durumu belii haa bu motor Hayla sağlamsa demekki dayanıklı makine..Ben hiç sevmem skyjeti bilirsin Yani 4 4 lük olsa bile kötülerim..Benim için motor bile değil yani :cherry: arkadaş motor arıyormuş benimde elimde yatıyor işini görür diye düşündüm.. alır yaptırır biner grenajları alır depoya bi kaplama yaptırır reklamcıda FrenLeri kontrol ettirir yağlar siler biner sitedeki rakamlara baktım toplam 300 ü geçiceğini sanmıyorum.. Motoru zaten ya arkadaşa vericem yada burdan satıcam bu ay mutlaka..Çünkü motor alıcaz tekrar ybr mizi satışa sunduk :)

şaka bi yana ben de dedim arkadaşa . bu motorun tarzı sana uyarsa al dedim
biraz titreşimi var ama oturuşu yol tututşu frenleri güzel dedim

Benim motor da bir test sürüşü yapacağız ardından senin motora niyetlenilebilir.
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
şaka bi yana ben de dedim arkadaşa . bu motorun tarzı sana uyarsa al dedim
biraz titreşimi var ama oturuşu yol tututşu frenleri güzel dedim

Benim motor da bir test sürüşü yapacağız ardından senin motora niyetlenilebilir.


Benim motorda titreşim yok %80 oranında azaltıldı hatırlatırım :cherry: arkadaş almak isterse alır Olmadı kısmet değilmiş deriz başkasına veririm sorun olmaz

bu arada halil abi ybr ye baktın mı 140 yapıyor Dylanlarla uraşıyoruz:p
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Benim motorda titreşim yok %80 oranında azaltıldı hatırlatırım :cherry: arkadaş almak isterse alır Olmadı kısmet değilmiş deriz başkasına veririm sorun olmaz

bu arada halil abi ybr ye baktın mı 140 yapıyor Dylanlarla uraşıyoruz:p

baktım arkada da senin f5 var

bir gelmedin mersine halbuki ben 165 lik yaptırdım senlle yarışacam diye:queen:

30851679fdi.jpg
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
baktım arkada da senin f5 var

bir gelmedin mersine halbuki ben 165 lik yaptırdım senlle yarışacam diye:queen:

30851679fdi.jpg

Valla abi ozaman kırmızı vardı onla farklı durumlar olmuştu oyuzden yani Şimdi bunu satıp dylan alıcaz ben ayrıca ybr bakıyorum karışık yani durumlar araba pek sarmadı Senin skyjetle Benim arkadaşın yeşil skyjet anca boy ölçüşür Oda 200 lük yaptırmış abi Skyjet Bu değer mi ya:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst