Üyelerimizden Murat Oygur'u kaybettik. Başımız Sağolsun...

Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Allah Rahmet eylesin Ailesine başsağlığı diliyorum çok üzücü birşey yazdıklarından iyi kötü takip ediyorum tez canlı biriydi başımız sağolsun.

Son olmadığını bile bile yine başımız sağolsun...
 
Katılım
24 Tem 2008
Mesajlar
210
Allah rahmet eylesin... Mekanı cennet olsun... Büyük acı Allah ailesine sabır versin...
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
sırf bu poz için buz gibi suya dalmıstı ogun:salut:

s6304954ce1.jpg


bu pozu vermeye fırsatım olmamstı dha belkide bole bi poz isterdi herkes gibi:salut:

s6304971zr1.jpg


millet cay içiom sansın die benim bardagımı alıp elinde cayla poz vermişti:salut::salut:

s6305043xe1.jpg
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
hala ınanmak istemiyorum ilk defa oluyo bu bana ilk defa motor ustunde tanıdıgım birini kaybediyorum ilk defa cok acı bişiymiş cok kotu
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
çökütm abiler...
gs 500 başlığı altında sürekli yazışırdık
gecenin bu vaktinde alt üst oldum :(

allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun :(
amin..
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bugun pendikteydim gokhan aradı sok oldum konusamadım sordum yanlış olmasın abi bak et die ama biliıosun dgru işte

hemen hastane gittik morga girdik yoktu ailesi gelmişti dedik varmı bilgi esyalar plaka yazılıydı

adam annesi geldi perisan kadıncagız tek oglunu kaybetmiş dedi bikere daha yıkıldık ailesinn telefonunu alıp bassaglıgı diledik cenazenn yarın kaldırılıcagını ogrendik

dedik bakalım kaza nasıl olmus karakolları dolasmaya basladık 3. karakolda bulduk olayı ogrendik tam o sırada otobus soforu cıkıodu adamda yıkılmıs nasıl oldu dedik içerde var bna sormayın dedi dedik kaza nasıl oldu sadece onume dustu bn onu gordum dedi..

ordan gittik motora motorda bişey yok kask orda vizor cıkmıs brz cizik ama saglam kim derki bi can gitti bu halde

gercekten cok zor oldu bnm için bugun yrn son gorevimizi yerine getirelim artık..

arkadaşlar, olay muharremin anlattığı gibi olmuş..
gün boyunca beni arayan bağzı arkadaşlar, çarpık çurpuk şeylerden bahsetti..

olayın aslı şu.. (gülsuyu karakolunda olayı incelemeye giden ekiplerin anlattığı)
murat yolda seyrederken hızla bir otomobile arkadan çarpıyor, çarpmanın ektisiyle yoldan geçen otobüs ün önünde fırlayarak altında kalarak can veriyor.. olay yerinde hayatını kaybbediyor.. o kadar üzücüdür ki ailesinin sabah saatlerine kadar kendilerine ulaşılınamadığı için haberi bile olmuyor..
savcı arkadan çarptığı otomobil sürücüsünü sadece ifade alıp gönderiyor.
otobüs şöförü de bi gece müşade altında tutuarak ertesi gün tam biz oraya gidince serbest bırakıyor..
kendisine de sorduk olayı ama pek konuşabilecek durumda deildi..
en son kartal daki paksoy yeddieminli otoparka giderek motosikleti gördük.
ve tamamen olayı farkettik.. sadece ön çamurlukta kırık maşalar yamuk ve arkadaki çanta nın sol kısmı kopuktu.. önceki mesajlardada bahsedildiği gibi finans bankın kartlarını yapmış, teslima gidiyorduki, tüm kartlar otoparkada saçılmıştı..
en çok dikkatimi çeken, lasik te fren izinin dahi olmamasıydı..
frenlerini kontrol ettik tutuyordu..

2 gün önce yanıma geldi ve motosikletini tamir etttirmek istediğini söyledi.. bende motora bakkıp iice yaptırmadan binmemesi gerektiğini sölemiştim..
teknik bi arızadan dolayı olması çok korktumuştu beni.. ama düşnenemiştim ki öylede böylede kaybettik onu..
resimleri ekliyorum, allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.. kabrinde de yaşamındaki gibi hep gülsün inşallah..

yarın ölen namasına 20 dakika kala camide olucam.. motosikletiyle gelen arkadaşlar mümkün olduğunca sessiz gelsin ve caminin dübüne kadar motorlarını sokmasın..

spa0134xw1.jpg


spa0135rr5.jpg


spa0136kg5.jpg


spa0137oh9.jpg


spa0138qw2.jpg
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Eğer işimi ayarlayabilirsem 11:30'da ordayım. İzin almam çok zor olacak ama şansımı denicem mutlaka...

İnanamıyorum hala. Böyle birer birer kaybediyoruz içimizden birilerini. Her geçen gün eksiliyoruz. Ne canlar kaybedildi bu yaz...

İsyan ediyorum artık. Çok sevdiğim iki tekerlekten her geçen gün biraz daha soğuyorum. Motorumun yanına giderken içimi bir korku alıyor. Acaba bir gün ben de mi diyorum? Kaderimde ne varsa onu yaşamaktan başka birşey gelmez elimden diyip atlıyorum motoruma.

Ama düşünüyorum, insan kendi kaderini biraz da kendi yazarmış. Hayatımda motosikletin selesine oturana kadar hep nefret ettim ondan. Asla binmem dediğim bir makineydi o.

Nasıl birşeydir bu makine? İnsan ölümü göze alarak nasıl binmeye cesaret eder? Bunu bile bile ben nasıl biniyorum? Ne kadar yazıktır ki Murat Oygur arkadaşımız da buna bir örnek oldu. Ne kadar yazıktır ki daha çok gezilerimiz olacaktı, yapacak çok km. lerimiz vardı.

İnsanın bildiği tanıdığı bir insanı, motosiklet kazasında kaybetmesi ne kadar üzücüymüş meğer. Bu olay da hayatımda pek fazla birşey değiştirmeyecek belki. Bu sevdadan nasıl vazgeçilir bilinmez. Ama ufukta görünüyor. Bir gün... Evet bir gün. Yakın bir gün lanet olsun sana diyip vazgeçicem bu sevdadan.

Sevgili Murat abi, abi diyorum çünkü benden büyüksün; seni hiç ama hiç unutmayacağım. Belki çok fazla muhabbet edemedik, belki beni çok iyi tanımıyorsun. Yine de seninle birlikte açtık gazı şileye. Seninle birlikte aynı sevdanın yolcusuyuz biz. Bu bize yeter... Mekanın cennet, toprağın bol, ruhun şad olsun. Allah sevenlerine, bizlere sabır versin ve ey Yüce Allahım; sen hiç kimseye bu acıyı tekrar yaşatma... (Amin!!!)

Lütfen arkadaşlar, motorunuza binmeden önce bir kez daha düşünün. Sevenlerinizi düşünün. Ona göre kullanın. Altınızdaki sıkıştırılmış beygirlerin bas gaza bas gaza deyişine kanmayın. Unutmayın, beygirleriniz sizi 5 saniyede 150km/s hızına ulaştırabilir ama frenleriniz 5 saniyede sizi durduramaz!!! Lütfen artık, başka ölüm haberi almayalım. Moralim sıfır, içim düğümleniyor yazarken. Belki de saçmalıyorum, hatta saçmalamışta olabilirim. Çok değişik duygular içerisindeyim........................ :salut::salut::salut:

Rahat uyu Murat Oygur... Mekanın cennet olsun.................

1001963zo1.jpg


:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah rahmet eylesin,, mekanı cennet olsun
 
Katılım
11 Ağu 2008
Mesajlar
222
hala ınanmak istemiyorum ilk defa oluyo bu bana ilk defa motor ustunde tanıdıgım birini kaybediyorum ilk defa cok acı bişiymiş cok kotu

okan kardeşim ben daha önce 2 motorcu arkadaşımı daha kaybettim ama ne olursa olsun insan buna alışamıyo her seferinde tanısanda tanımasanda insanın içine öyle bir oturuyoki kaldırmak mümkün değil...
kardeşim senden bide bişey rica edicem aygül arkadaşımızın açtığı topıc deki 4 ve 5 inci sayfaları okuyup bana ne düşündüğünü yazarmısın benmi fazla tepki verdim yoksa motrcuların nasıl bir tehlikede olduklarını kavrayamayan ve bunu farklı yollara çeken zihniyet hep aramızdamı?
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
İki gun oncesine bakıyorum topicte adresler veriliyor ve duello duzenleniyordu simdi bakıyorum karınca gibiyiz canımızı ortaya koyarcasına hepimiz bir seyin ucundan tutmaya calısıyoruz..
Hepimizin bir parcası kopuyor digerimiz icin..
Biz buyuz be cocuklar...
Kızsakta sinirlensekte kavgada etsek bizim icimizde var birbirimize tutkunlugumuz..
İnsallah yarın bende orada olmaya calısacagım.
Bu sabah ameliyat oldum yarın daha iyi hissedersem insallah bende bir fatiha icin, kendime biraz daha ceki duzen vermek icin, ailesine bas saglıgı dilemek icin, ölümü hatırlamak icin ve daha bir suru sey icin insallah bende orada olmaya calısacagım...
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
İki gun oncesine bakıyorum topicte adresler veriliyor ve duello duzenleniyordu simdi bakıyorum karınca gibiyiz canımızı ortaya koyarcasına hepimiz bir seyin ucundan tutmaya calısıyoruz..
Hepimizin bir parcası kopuyor digerimiz icin..
Biz buyuz be cocuklar...
Kızsakta sinirlensekte kavgada etsek bizim icimizde var birbirimize tutkunlugumuz..
İnsallah yarın bende orada olmaya calısacagım.
Bu sabah ameliyat oldum yarın daha iyi hissedersem insallah bende bir fatiha icin, kendime biraz daha ceki duzen vermek icin, ailesine bas saglıgı dilemek icin, ölümü hatırlamak icin ve daha bir suru sey icin insallah bende orada olmaya calısacagım...

abi haklısın yaa gerek yok zaten bunlara bugun varız yarın yokuz site alayınızı seviyorum birnizin kalbını kırdıysam af ola kimin ne zaman gitcegi belli degil kimse kimseye gonul koymasın
 
Katılım
11 Ağu 2008
Mesajlar
222
arkadaşlar ben arasıra tekrar tekrar yazıcam caddebostan buluşma noktasına gelicek olan arkadaşlar buluşma noktamız caddebostan migros'un arkası basketbol potaları önü saat: 11:30 katılımlara lütfen GEÇ KALMAMAYA çabalayalım...

not: geç kaldım diye gaza basmayın....
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
Arkadaşlar motosikletim hala çıkmadı beni küçükyalı sahilden kaskımla beraber artcı alırmısınız zannedersem 11.45 gibi oradan geçeceksiniz sizlerle gelmek istiyorum yoksa dolmuşla gideceğim ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst