Üyelerimizden Murat Oygur'u kaybettik. Başımız Sağolsun...

Katılım
28 Eki 2007
Mesajlar
139
başımız saolsun. ALLAH rahmet eylesin ailesine ve yakınlarına sabır versin. :pale: yeter artık MURAT lar ölmesin ne olur farkedin biziiiiii:pr::pr:
 
Katılım
24 May 2008
Mesajlar
143
Yine söylenecek bişey bulamıyorum..

İnanası , kabul edesi gelmiyor insanın..

Allah rahmet eylesin...

Yeni motoru pek uygun gelmemişti ona.. :(

:salut::salut::salut::salut::salut: allah rahmet eylesin belki tanımıorum ama sonuçda oda kardeşimiz oda motorcu mekanın cennet olsun murat abicimmm nur içinde yat:salut::salut:
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
265
ALLAH rahmet eylesin mekanı cennet olur inşaallah
akrabalarınada sabır vermesini dilerim yüce ALLAH tan:pale:

arkadaşlar azami dikkat edelim lütfen
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
dostum baş sağlığı diliyosun anladıkta neden reklam yapıosun??

bu taziye topiği senin reklam yapman için açılmadı

bende onu merak ettim


Bencede hiç etik değil bu davranış:silent::pr:burada bir kardeşimizi kaybetmenin acısı içindeyken bu tip '' çıkar '' linkleri ile canımızı sıkma lütfen:silent: Murat ile ilgili bir şeydir diye tıklıyorum neçıkıyor Bom B....birşey:silent:kusuruma bakmayın arkadaşlar:pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adalet Yok Ceza Yok Nasıl Bir Memleketteyiz Ya Lanet Olsun,bu Motosikletlere Niye Trafikte Böyle Davranılıyor.niye Otomobil Sürücüleri Hep Haklı Oluyor....lanetttttttttttttt Olsun Böyle Işe
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
evet son kez hatırlatmamı yapıp cıkıyorum dostlar motorseverler murat abimizi yakından tanırdım oda caddebostana gelir giderdi ve simdi son gorevimiz için 11-30da caddebostan migrosun ordaki potalarda toplanıp cenazeye teker dondurcez gelen olursa ordayız telefonum 0545 741 10 60 saygılar....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah rahmet eylesin. çok üzüldüm ya :salut:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Allah (c.c.) Rahmet eylesin. Her ölüm erken ölümdür. Allah (c.c.) kalanlara sabır versin.
 
Katılım
21 May 2008
Mesajlar
10
İkitekere gönülden bağlı olan herkesin başı sağolsun.
Toprağı bol, mekanı cennet olsun...
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
12
Acımızı Paylaşan Herkese Teşekkür Ederim

selamlar ben Rahmetli MURAT ın izmirdeki amcaoğluyum sizlere teşekkür edebilmek için üye oldum.

Gerçekten acımız büyük çünkü bu bizim ailenin yaşamış olduğu ilk kayıp ve çok acı bir kayıp genç yaşta ailemizin çılgın çocuğunu kaybettik.

Hepimizin başı sağolsun.

Alper UYGUR
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
selamlar ben Rahmetli MURAT ın izmirdeki amcaoğluyum sizlere teşekkür edebilmek için üye oldum.

Gerçekten acımız büyük çünkü bu bizim ailenin yaşamış olduğu ilk kayıp ve çok acı bir kayıp genç yaşta ailemizin çılgın çocuğunu kaybettik.

Hepimizin başı sağolsun.

Alper UYGUR

tekrar basınız sagolsun uzuntunuzu butun kalbımızle paylasıyoruz
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
daha önce de yazmıştım ama arkadaşımızın ve motorunun fotoğrafını görünce tekrar yazmak istedim. Başımız sağolsun :pale:
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
ben cenazeye gelemicem...

dün geleceğim diye yazmıştım ama... olmuyor ya.. ayaklarım gelmiyor... Pc başında topiği okuyorum, yaw gidim diye kalkıyorum yerimden yok olmuyor gitmim diye tekrar oturuyorum.. Orada annesini babasını sevenlerini görürsem psikopata bağlarım diye korkuyorum.. Necdet in vefatından bu yana 1 senenin üstünde geçti ben ancak motora geçen hafta binebildim şimdi bugün cenazeye katılırsam orada ailesini görürsem kendi ailem gelecek aklıma; kızım , annem ,ablamm , sevenlerim...

geri kalanlar için acı bazen kaldıramayacakları kadar büyük olabiliyor.. onlara haksızlık ediyoruz gibi geliyor böle anlarda...

Siteden katılım gösterecek arkadaşlara allah sabır ve dayanma gücü versin. ve gerçekten ecel ne kadar yakınımızda bilmiyoruz.. benden yana bi hakkınız varsa helal olsun.. Sizlerde bana hakkınızı helal ederseniz sevinirim (İçinizden)
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
selamlar ben Rahmetli MURAT ın izmirdeki amcaoğluyum sizlere teşekkür edebilmek için üye oldum.

Gerçekten acımız büyük çünkü bu bizim ailenin yaşamış olduğu ilk kayıp ve çok acı bir kayıp genç yaşta ailemizin çılgın çocuğunu kaybettik.

Hepimizin başı sağolsun.

Alper UYGUR

başınız sağolsun.. hiç kolay değildir biliyorum.. Allah dayanma gücü ve sabır versin...

İNNA LİLLAHİ VE İNNA İLEYHİ RACİUN...


Elhamdü lillâhi rabbil’âlemîn. Errahmânirrahîm. Mâliki yevmiddîn. İyyâke na’büdü ve iyyâke neste’în. İhdinas-sırâtal müstekîm. Sırâtallezîne en’amte aleyhim gayrilmagdûbi aleyhim ve leddâllîn.

AMİN
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
12
Kapı Çalar...

Kapı Çalar...

[20.02.2003] [Denemeler]

Kapı Çalar...
Sabahın erken saatlerinde... Açarsınız. Sütçünüzdür gelen. Sütçünün litreliğinden kabınıza dökülen beyazlıkta sabahın güzelliğine kavuşursunuz. Gözünüzde pırıl pırıl bir sabah kahvaltısı canlanır. İçinizden " Bugün kahvaltıyı bahçede yapayım" diye geçirirsiniz...

Kapı Çalar...
Gelen postacıdır. Kucağında büyükçe bir paket. Uzattığı kağıda imza atarsınız. Daha önceden ısmarladığınız kitaplara kavuşmanın sevincini yaşarsınız. Zaten tatilde olduğunuzdan bu kitaplara çok ihtiyacınız vardır. "Artık canım sıkılmayacak" deyip keyiflenirsiniz. En çok merak ettiğinizi alıp şezlonga uzanırsınız..

Kapı Çalar...
Kapıya koşarsınız. Yıllardır görmediğiniz bir dost gelmiştir. Sevinirsiniz. Sohbetleriniz saatler boyu, hatta bütün gün sürer. "Yaşamak ne güzel" dersiniz içinizden. Hele böyle dostlar varken..

Kapı Çalar...
Dürbünden bakarsınız. Kimseyi göremezsiniz. Dönüp yeniden koltuğa gömülürsünüz. Bir daha çalar. Bakarsınız, yine kimse yok, tam o sırada bir daha çalınca kapıyı açarsınız. Komşunuzun oğlu, elindeki sopayla zile uzanmakta. Meğer tuzları bitmiş. İçeriden tuz getirirken kendi kendinize söylenirsiniz. "Elbette göremem. Keratanın boyu bir metre.."
Bu küçük hadise neşelendiriverir ortalığı....

Kapı Çalar...
Düşüp bayılacak kadar şaşırırsınız. Askerdeki oğlunuz haber vermeden izne çıkmıştır. "Oğlum benim.." diye hasretle kucaklarken gözyaşlarınızı zaptedemezsiniz. Mutluluğunuz oğlunuzun izni kadar uzar...

Kapının her çalışında sanki mutluluğa koşmaktasınız. Huzur tüter gözlerinizden. Her sessizlikte kulaklarınız zil sesi arar...

Ve kapı çalmaz.
O gün en büyük misafiriniz gelir. Adeta kapıyı kırmıştır. Alıp gider sizi, şaşırırsınız. "Niye haber vermedi?" diye içinizden geçirirken; "Doğduğundan beri zile basmaktayım" der.

Bir şeyler söylemek istersiniz o an. Ama o andan sonra diliniz dönmez.

Ölüm sessiz sedasız gelivermiştir...
Gön:Murat Oygur

2003 te yamış oldugu yazııı kardeşimin
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
selamlar ben Rahmetli MURAT ın izmirdeki amcaoğluyum sizlere teşekkür edebilmek için üye oldum.

Gerçekten acımız büyük çünkü bu bizim ailenin yaşamış olduğu ilk kayıp ve çok acı bir kayıp genç yaşta ailemizin çılgın çocuğunu kaybettik.

Hepimizin başı sağolsun.

Alper UYGUR

başımız sağolsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst