Üyelerimizden Murat Oygur'u kaybettik. Başımız Sağolsun...

Katılım
16 Haz 2008
Mesajlar
235
arkadaşlar ben arasıra tekrar tekrar yazıcam caddebostan buluşma noktasına gelicek olan arkadaşlar buluşma noktamız caddebostan migros'un arkası basketbol potaları önü saat: 11:30 katılımlara lütfen GEÇ KALMAMAYA çabalayalım...

not: geç kaldım diye gaza basmayın....

ewwet arkadaşlar lütfen cok dikkatli gelin başkalarına da üzülmeyelim.

ewt arkadaşlar desperadost gibi arkadaşalar varsa okan la irtibat kursunlar. ve lütfen motoru boş olan arkadaşlar yardımcı olsunlar
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
83
Ölüm acıdır.birde gencecil bir delikanlının ani ölümü....anlatılamaz ...
Allah günahlarını af etsin ailesine anacığına babacığına sabr-ı cemil ihsan eylesin ....
Tüm motosiklet camiasının başı sağolsun..Allah bir daha böyle kazalar vermez inşaallah..
 
Katılım
16 Haz 2008
Mesajlar
235
Ölüm acıdır.birde gencecil bir delikanlının ani ölümü....anlatılamaz ...
Allah günahlarını af etsin ailesine anacığına babacığına sabr-ı cemil ihsan eylesin ....
Tüm motosiklet camiasının başı sağolsun..Allah bir daha böyle kazalar vermez inşaallah..

AMİN AMİN....
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
nasip olur ve işimi ayarlıyabilirsem yarın bende buradan çıkıp gelicem..
 
Katılım
20 Ağu 2008
Mesajlar
1
10 Yıllık Dostum. Futbol Hakemliği Yapmanın Bana Kazandırdığı Güzel 3 Kişiden Bitanesi.
Hayatımda Ilk Defa Geçen Hafta Bi Motosiklete Bindim. O Da Mecburiyetten. Muratımın Motoruna.
Kaza Yaptığını öğrenmiş Hızlı Gittiği Içinde Baya Bi Söylenmiştim Kendisine.
Bu Gece Gerçek Bi Dostumu Kaybettim.
Kaç Deplasman Maçına Gittik Seninle Muratım, şarköyde Yaptığımız Tatilimizi, Bodrumda Yaptığımız Tatili, Geceleri Idmandan Sonra Sahilde Bira Içmelerimizimi, Evde Playstatıon Oynamalarımızımı, Yoksa Dvd Keyiflerimizimi.yoksa Kız Peşinde Beraber Koşmalarımızımı.
Inanın Arkadaşlar, Belki Sizden Biri Değilim Ama Belkide Sizin Sayenizde Bu Acı Olayı öğrendim. Dostluğunuzu Takdir Ettim.
Muratım Seni çok özliycem.
Sen Saflığınla Iyi Kendi Halinde Bi Adamdın.
Allah Mekanını Cennet Eylesin, Ruhun şadolsun.
Yaşar Köse.
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
10 Yıllık Dostum. Futbol Hakemliği Yapmanın Bana Kazandırdığı Güzel 3 Kişiden Bitanesi.
Hayatımda Ilk Defa Geçen Hafta Bi Motosiklete Bindim. O Da Mecburiyetten. Muratımın Motoruna.
Kaza Yaptığını öğrenmiş Hızlı Gittiği Içinde Baya Bi Söylenmiştim Kendisine.
Bu Gece Gerçek Bi Dostumu Kaybettim.
Kaç Deplasman Maçına Gittik Seninle Muratım, şarköyde Yaptığımız Tatilimizi, Bodrumda Yaptığımız Tatili, Geceleri Idmandan Sonra Sahilde Bira Içmelerimizimi, Evde Playstatıon Oynamalarımızımı, Yoksa Dvd Keyiflerimizimi.yoksa Kız Peşinde Beraber Koşmalarımızımı.
Inanın Arkadaşlar, Belki Sizden Biri Değilim Ama Belkide Sizin Sayenizde Bu Acı Olayı öğrendim. Dostluğunuzu Takdir Ettim.
Muratım Seni çok özliycem.
Sen Saflığınla Iyi Kendi Halinde Bi Adamdın.
Allah Mekanını Cennet Eylesin, Ruhun şadolsun.
Yaşar Köse.
hakem oldugunu bilmioyordum bende spor akademisi okuyorum bir spor adamını kaybetmiş olmak iki kere yıktı beni
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
1001963zo1.jpg

1001974kg4.jpg

1001987ng1.jpg

img0973vk1.jpg

img1030is4.jpg


mekanın cennet olsun sevgili abim vakitsiz bırakıp gittin :salut:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
çok ama çok üzüldüm .. içimizden birini daha pisi pisine yolluyoruz ... ama takdiri ilahi değil bu açık bir cinayet .. arkadan çarpana acaba ne ceza verecekler çok ama çok merak ediyorum .. böyle pırıl pırıl bi insanın hayatına ne paha biçecekler ...

burada sadece taziye dileyebilmekten utanıyorum .. elimizi kolumuzu nasıl bağlamışlar ... yarın kimin cenazesi olacak .. yarın hangi maganda birimize daha çarpıp yollayacak öte tarafa ...

çok ama çok utanıyorum .. hiçbişey yapamadığımız sadece sana taziye sunabildiğimiz için kardeşim ...mekanın cennet olsun
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
arkadaşlar, olay muharremin anlattığı gibi olmuş..
gün boyunca beni arayan bağzı arkadaşlar, çarpık çurpuk şeylerden bahsetti..

olayın aslı şu.. (gülsuyu karakolunda olayı incelemeye giden ekiplerin anlattığı)
murat yolda seyrederken hızla bir otomobile arkadan çarpıyor, çarpmanın ektisiyle yoldan geçen otobüs ün önünde fırlayarak altında kalarak can veriyor.. olay yerinde hayatını kaybbediyor.. o kadar üzücüdür ki ailesinin sabah saatlerine kadar kendilerine ulaşılınamadığı için haberi bile olmuyor..
savcı arkadan çarptığı otomobil sürücüsünü sadece ifade alıp gönderiyor.
otobüs şöförü de bi gece müşade altında tutuarak ertesi gün tam biz oraya gidince serbest bırakıyor..
kendisine de sorduk olayı ama pek konuşabilecek durumda deildi..
en son kartal daki paksoy yeddieminli otoparka giderek motosikleti gördük.
ve tamamen olayı farkettik.. sadece ön çamurlukta kırık maşalar yamuk ve arkadaki çanta nın sol kısmı kopuktu.. önceki mesajlardada bahsedildiği gibi finans bankın kartlarını yapmış, teslima gidiyorduki, tüm kartlar otoparkada saçılmıştı..
en çok dikkatimi çeken, lasik te fren izinin dahi olmamasıydı..
frenlerini kontrol ettik tutuyordu..

2 gün önce yanıma geldi ve motosikletini tamir etttirmek istediğini söyledi.. bende motora bakkıp iice yaptırmadan binmemesi gerektiğini sölemiştim..
teknik bi arızadan dolayı olması çok korktumuştu beni.. ama düşnenemiştim ki öylede böylede kaybettik onu..
resimleri ekliyorum, allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.. kabrinde de yaşamındaki gibi hep gülsün inşallah..

yarın ölen namasına 20 dakika kala camide olucam.. motosikletiyle gelen arkadaşlar mümkün olduğunca sessiz gelsin ve caminin dübüne kadar motorlarını sokmasın..

spa0134xw1.jpg


spa0135rr5.jpg


spa0136kg5.jpg


spa0137oh9.jpg


spa0138qw2.jpg

msj ların okumadan yorum yapmayalım lütfen.. olaayda bi suçlaama durumu yok yada arkadan çarpma falan..
ecel..
allah gani gani rahmet eylesin..
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
çok ama çok üzüldüm .. içimizden birini daha pisi pisine yolluyoruz ... ama takdiri ilahi değil bu açık bir cinayet .. arkadan çarpana acaba ne ceza verecekler çok ama çok merak ediyorum .. böyle pırıl pırıl bi insanın hayatına ne paha biçecekler ...

burada sadece taziye dileyebilmekten utanıyorum .. elimizi kolumuzu nasıl bağlamışlar ... yarın kimin cenazesi olacak .. yarın hangi maganda birimize daha çarpıp yollayacak öte tarafa ...

çok ama çok utanıyorum .. hiçbişey yapamadığımız sadece sana taziye sunabildiğimiz için kardeşim ...mekanın cennet olsun

abi kazada arkadan carpan yok yanlış anlasılmasın otobus soforunude gorduk bugun konustuk onuda aslında cok bi sucu yok

murat abi yolda nie oldugunu anlayamadıgımız bi sekilde ols seritte giden ondeki arabaya sag arkadan yani yaklasık olarak 2serit arasından carpıo zaten resmlerde belli arabann tamponu ve motorun camurlukta iz var ama yerde fren izi fln yok yani ani fren vs gozukmuyo

daha snr artık bilerekmi yada kaza nın siddetiylemi bilmioruz saga dogru atlıo yada dusuyo o sırada sag seritte giden otobusun altına giriyo ve 2teker arasında polis tutanagına gore 28 metre suruklenio

kaza hızı vs belli diil ama trafigin yogun oldugu biyer

otobus soforune sorduk nasıl oldu die oda gercekten cok kotu gozukuyodu dediigi tek sey bian onume dustugunu gordum bn sadece..
 
Katılım
11 Ağu 2008
Mesajlar
222
abi kazada arkadan carpan yok yanlış anlasılmasın otobus soforunude gorduk bugun konustuk onuda aslında cok bi sucu yok

murat abi yolda nie oldugunu anlayamadıgımız bi sekilde ols seritte giden ondeki arabaya sag arkadan yani yaklasık olarak 2serit arasından carpıo zaten resmlerde belli arabann tamponu ve motorun camurlukta iz var ama yerde fren izi fln yok yani ani fren vs gozukmuyo

daha snr artık bilerekmi yada kaza nın siddetiylemi bilmioruz saga dogru atlıo yada dusuyo o sırada sag seritte giden otobusun altına giriyo ve 2teker arasında polis tutanagına gore 28 metre suruklenio

kaza hızı vs belli diil ama trafigin yogun oldugu biyer

otobus soforune sorduk nasıl oldu die oda gercekten cok kotu gozukuyodu dediigi tek sey bian onume dustugunu gordum bn sadece..


arkadaşlar benim anlamadığım neden murat arkadaşımız her hangi bir fren yapmadı acaba araç önünde durmuş vaziyettemiydi yada aradan sıyrılıp geçeceğinimi düşündü benim anlamadığım tekşey neden fren yapmadı???????

:salut:Başımız sağ olsun .Ölen abimize allahtan rahmet yakınlarına başsağlıgı dılıyorum..

http://www.ourpageplush.org/

bu altta verdiğin link nedir?
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
arkadaşlar benim anlamadığım neden murat arkadaşımız her hangi bir fren yapmadı acaba araç önünde durmuş vaziyettemiydi yada aradan sıyrılıp geçeceğinimi düşündü benim anlamadığım tekşey neden fren yapmadı???????

makas atarak gidiyosa sol şeride daldığı an araç önünde belirmiştir..
kaza yaptığı yerde yol birden 3 .şeritten 2 ye düşüyor..
oda direk önündeki arabaya çapmış..
işin açığı çokta fazla motor tecrübesi olmamasına rağmen biraz hırçın kullanan bi arkadaştı..
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
arkadaşlar benim anlamadığım neden murat arkadaşımız her hangi bir fren yapmadı acaba araç önünde durmuş vaziyettemiydi yada aradan sıyrılıp geçeceğinimi düşündü benim anlamadığım tekşey neden fren yapmadı???????

sırf bu soru için 3 karakol gezdik otobus soforune sorduk olayı snrdan goren polislerle otoparkcıyla konustuk ama yok bişey

aklımızda motordaki bsymi die gezdi durdu hep ama gidip motorun frenlerine ben baktım olması gerektigi gibiydi 5.vites dislisinde sorun vardı ama murat abi bunu cok ii biliodu belki o anda motor 5vitese gecip bosa gitti yada sıkıstı desek murat abi cok dikket ediodu 5.vitese gecirmemeye

belki sorun ondeki arabadaydı ama arkadan carptıgı için savcı sadece ifadesini alms o soforun gozaltına alınan sadece otobus soforu olms

bi kazanın daha belki aslını ogrenemeden gecip gidicek ogrensek kime ne sanki ne cinayetler sonucsuz kaldı olan hep gencecik bedenleri topraga goturmedimi..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst