- Katılım
- 11 Ağu 2008
- Mesajlar
- 222
caddebostan basketbol sahalarında buluşacak arkadaşlar saat 11:30 u geçirmesinler zamanından önce camide olalım namazı kaçırmayalım...
beyler siyah bant takarsak iyi olur
evet beyler yeri bilenlerde caddede olucak hadi ama biraz daha katılım
oğuz kardeşim diğer topıc lere yazdınmı?
arkadaşlar okan kardeşimiz haklı biraz daha katılım lütfen ve şunu unutmayın eğer icimizden biri vefat etseydi murat abi kesinlikle gelirdi...
bugun pendikteydim gokhan aradı sok oldum konusamadım sordum yanlış olmasın abi bak et die ama biliıosun dgru işte
hemen hastane gittik morga girdik yoktu ailesi gelmişti dedik varmı bilgi esyalar plaka yazılıydı
adam annesi geldi perisan kadıncagız tek oglunu kaybetmiş dedi bikere daha yıkıldık ailesinn telefonunu alıp bassaglıgı diledik cenazenn yarın kaldırılıcagını ogrendik
dedik bakalım kaza nasıl olmus karakolları dolasmaya basladık 3. karakolda bulduk olayı ogrendik tam o sırada otobus soforu cıkıodu adamda yıkılmıs nasıl oldu dedik içerde var bna sormayın dedi dedik kaza nasıl oldu sadece onume dustu bn onu gordum dedi..
ordan gittik motora motorda bişey yok kask orda vizor cıkmıs brz cizik ama saglam kim derki bi can gitti bu halde
gercekten cok zor oldu bnm için bugun yrn son gorevimizi yerine getirelim artık..