Üyelerimizden Murat Oygur'u kaybettik. Başımız Sağolsun...

Katılım
11 Ağu 2008
Mesajlar
222
caddebostan basketbol sahalarında buluşacak arkadaşlar saat 11:30 u geçirmesinler zamanından önce camide olalım namazı kaçırmayalım...
 
Katılım
3 Ağu 2006
Mesajlar
58
allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun, yarın orda olacağım okan sağol haber evrdiğin için...
 

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haritadan baktım buldum ben tamam kolay
 
Katılım
27 Haz 2008
Mesajlar
133
keşke gelebilme imkanım olsaydı ama gelemiyorum merhum abimizden ve sizlerden özur diliyorum:(
 
Katılım
16 Haz 2008
Mesajlar
235
beyler siyah bant takarsak iyi olur

caddebostan kalkış yeri saat 11:30 da gelmek isteyen arkadaşlar orada olsunlar detaylı bilgiyi murat gürgen arkadaşımızdan alabilirler
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Haz 2008
Mesajlar
235
arkadaşlar okan kardeşimiz haklı biraz daha katılım lütfen ve şunu unutmayın eğer icimizden biri vefat etseydi murat abi kesinlikle gelirdi...
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Sevgili Murat'ı kaybettiğimize inanamıyorum sevgili dostum mekanın cennet olsun
onun yazak çok şey var ama boğazım düğüm düğüm içim acıyo :salut::salut::salut: allah ailesine
sabırlar versin hepimizin başı saolsun.İşim dolaysıyla malesef cenazeye katılamıyacağım:pr::pr::pr:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
bugun pendikteydim gokhan aradı sok oldum konusamadım sordum yanlış olmasın abi bak et die ama biliıosun dgru işte

hemen hastane gittik morga girdik yoktu ailesi gelmişti dedik varmı bilgi esyalar plaka yazılıydı

adam annesi geldi perisan kadıncagız tek oglunu kaybetmiş dedi bikere daha yıkıldık ailesinn telefonunu alıp bassaglıgı diledik cenazenn yarın kaldırılıcagını ogrendik

dedik bakalım kaza nasıl olmus karakolları dolasmaya basladık 3. karakolda bulduk olayı ogrendik tam o sırada otobus soforu cıkıodu adamda yıkılmıs nasıl oldu dedik içerde var bna sormayın dedi dedik kaza nasıl oldu sadece onume dustu bn onu gordum dedi..

ordan gittik motora motorda bişey yok kask orda vizor cıkmıs brz cizik ama saglam kim derki bi can gitti bu halde

gercekten cok zor oldu bnm için bugun yrn son gorevimizi yerine getirelim artık..
 

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu gece topici olabildigince guncel tutarım yarında sabahdan devam edersiniz .
baska motosiklet sitelerine uye olanlar varsa
oralarada topic acalım arkadaslar
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
kazada matbaada bastıgı finansbank iftar davetiyeleri yola sacılmıs canta parcalanınca hatta otoparkta bile vardı herkes ondan kurye sanmıs murat abimizi..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
caddebostan'cı olarak ben de gelmek istiyorum.. küçükyalı sahildenn ya da minibüs yolu çağrı marketten beni artçı olarak kabul edecek olan var mı ?
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
bugun pendikteydim gokhan aradı sok oldum konusamadım sordum yanlış olmasın abi bak et die ama biliıosun dgru işte

hemen hastane gittik morga girdik yoktu ailesi gelmişti dedik varmı bilgi esyalar plaka yazılıydı

adam annesi geldi perisan kadıncagız tek oglunu kaybetmiş dedi bikere daha yıkıldık ailesinn telefonunu alıp bassaglıgı diledik cenazenn yarın kaldırılıcagını ogrendik

dedik bakalım kaza nasıl olmus karakolları dolasmaya basladık 3. karakolda bulduk olayı ogrendik tam o sırada otobus soforu cıkıodu adamda yıkılmıs nasıl oldu dedik içerde var bna sormayın dedi dedik kaza nasıl oldu sadece onume dustu bn onu gordum dedi..

ordan gittik motora motorda bişey yok kask orda vizor cıkmıs brz cizik ama saglam kim derki bi can gitti bu halde

gercekten cok zor oldu bnm için bugun yrn son gorevimizi yerine getirelim artık..

kardes yarın caddeye geliomusun ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst