- Katılım
- 16 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,968
kardes yarın caddeye geliomusun ?
bakalım belki katılırız size
kardes yarın caddeye geliomusun ?
:cat: :cat: :cat: :cat: :cat: kesinlikle sıranın kimde olucagı belli olmaz
bugun pendikteydim gokhan aradı sok oldum konusamadım sordum yanlış olmasın abi bak et die ama biliıosun dgru işte
hemen hastane gittik morga girdik yoktu ailesi gelmişti dedik varmı bilgi esyalar plaka yazılıydı
adam annesi geldi perisan kadıncagız tek oglunu kaybetmiş dedi bikere daha yıkıldık ailesinn telefonunu alıp bassaglıgı diledik cenazenn yarın kaldırılıcagını ogrendik
dedik bakalım kaza nasıl olmus karakolları dolasmaya basladık 3. karakolda bulduk olayı ogrendik tam o sırada otobus soforu cıkıodu adamda yıkılmıs nasıl oldu dedik içerde var bna sormayın dedi dedik kaza nasıl oldu sadece onume dustu bn onu gordum dedi..
ordan gittik motora motorda bişey yok kask orda vizor cıkmıs brz cizik ama saglam kim derki bi can gitti bu halde
gercekten cok zor oldu bnm için bugun yrn son gorevimizi yerine getirelim artık..
hala ınanmak istemiyorum ilk defa oluyo bu bana ilk defa motor ustunde tanıdıgım birini kaybediyorum ilk defa cok acı bişiymiş cok kotu
Eğer işimi ayarlayabilirsem 11:30'da ordayım.
inş gelebilirsin
İki gun oncesine bakıyorum topicte adresler veriliyor ve duello duzenleniyordu simdi bakıyorum karınca gibiyiz canımızı ortaya koyarcasına hepimiz bir seyin ucundan tutmaya calısıyoruz..
Hepimizin bir parcası kopuyor digerimiz icin..
Biz buyuz be cocuklar...
Kızsakta sinirlensekte kavgada etsek bizim icimizde var birbirimize tutkunlugumuz..
İnsallah yarın bende orada olmaya calısacagım.
Bu sabah ameliyat oldum yarın daha iyi hissedersem insallah bende bir fatiha icin, kendime biraz daha ceki duzen vermek icin, ailesine bas saglıgı dilemek icin, ölümü hatırlamak icin ve daha bir suru sey icin insallah bende orada olmaya calısacagım...
Arkadaşlar motosikletim hala çıkmadı beni küçükyalı sahilden kaskımla beraber artcı alırmısınız zannedersem 11.45 gibi oradan geçeceksiniz sizlerle gelmek istiyorum yoksa dolmuşla gideceğim ...
tmm canım.......................abi ozleden telini bırak bos motor olursa seni arıyım