[Bulgaristan - MT]

Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
mehmet abi özcan abinin +1 misafiri var....hasan-iso-turgut-tuncay abi.hepsini toplayın yaa

bu arada mehmet abi bilecik resimlerini 1 cd yapıp bana getirebilir misin rica etsem

bizim tanımadığımız başka arkadaşlarınızda yok mu?pikniklerde görüyordum ben hep yabancı yüzler.onlarıda alın gelin hep beraber
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
mehmet abi özcan abinin +1 misafiri var....hasan-iso-turgut-tuncay abi.hepsini toplayın yaa

bu arada mehmet abi bilecik resimlerini 1 cd yapıp bana getirebilir misin rica etsem

bizim tanımadığımız başka arkadaşlarınızda yok mu?pikniklerde görüyordum ben hep yabancı yüzler.onlarıda alın gelin hep beraber

Mesutçuğum, elimden geldiğince arkadaşları ikna etmeye çalışıyorum. Komşu ildeki bir festivale gidilmesze nereye gidilir ki. Kimseyi kolundan tutup da zorla getiremeyiz değil mi. Görüşmek üzere.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
sende haklısın mehmet abi.olmadı yine biz bize eğleniriz ne olcak yani :cherry: yapmadığımız iş mi :queen:
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
mesut hazır yalovaya gelmişken bursa yapmak istiyorum.tiger egzosların memleketi orasıymıs?benim motor için yeni model egzos cıkarmıslar
Özgenç Makina Sanayi Ticaret
Eski Gemlik Yolu Ege Sk. No:4
Bursa / TURKEY
adres buymus bulabilirmiyiz burayı.üretim yeri sanmırım burası satıs yapıyorlarsa fiyattada anlasırsak bi tüp almak istiyorum.festivalden oraya gidebilirmiyiz.olmassa bana yolu tarif eder ben giderim.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
mesut hazır yalovaya gelmişken bursa yapmak istiyorum.tiger egzosların memleketi orasıymıs?benim motor için yeni model egzos cıkarmıslar
Özgenç Makina Sanayi Ticaret
Eski Gemlik Yolu Ege Sk. No:4
Bursa / TURKEY
adres buymus bulabilirmiyiz burayı.üretim yeri sanmırım burası satıs yapıyorlarsa fiyattada anlasırsak bi tüp almak istiyorum.festivalden oraya gidebilirmiyiz.olmassa bana yolu tarif eder ben giderim.

valla ne yalan söylim adresi bilmiyorum.onu anca özcan abi bilir.bursalı olan o :cat:
 
Katılım
16 Kas 2006
Mesajlar
139
Motosikletle 1 hafta - 10 günlük Bulgaristan seyahati yapmayı planlıyoruz. Rotamız:
Türkiye
Plodiv
Sofia
Veliko Turnovo
Varna
Burgaz
Türkiye

Tecrübesi olan arkadaşların tavsiye ve deneyimlerini yazmalarını bekliyorum.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
iyide arkadaşım kimsin kimlerdesin.ilk önce kendini bir tanıtırsan sevinirim.ağustos'da bulgaristanda festival herhalde ona gitmeye niyetlisiniz.maddi durumu çözersek bizde gitmeyi düşünüyoruz zaten.tecrübe derken sanırım yurtdışı tecrübesi hakkında demişsin.onuda sana en iyi ucanteneke5 verir :cat:
 
Katılım
16 Kas 2006
Mesajlar
139
iyide arkadaşım kimsin kimlerdesin.ilk önce kendini bir tanıtırsan sevinirim.ağustos'da bulgaristanda festival herhalde ona gitmeye niyetlisiniz.maddi durumu çözersek bizde gitmeyi düşünüyoruz zaten.tecrübe derken sanırım yurtdışı tecrübesi hakkında demişsin.onuda sana en iyi ucanteneke5 verir :cat:

Aslında 2006 dan beri üyeyim ama, pek yazmıyorum daha çok yazılanları takip ediyorum. İki Hyosung (Comet 250-RX125), Bir Yamaha (Majesty 180), Bir Derbi (Mulhacén 659) ve Piaggio (mp3) dan sonra, Honda Deavullie ile olan seviyeli birlikteliğimiz ikinci yılında ve gayet iyi gidiyor.

Otuzlu yaşların sonlarında iki huysuz arkadaş (hiç bir gruba veya örgüte bağlı değiliz) olarak ilk yurtdışı motosiklet tecrübemizi yaşamaya karar verdik. Bundan sonra sağlığımız ve zamanımız el verdikçe her sene rotayı uzatmayı planlıyoruz.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Aslında 2006 dan beri üyeyim ama, pek yazmıyorum daha çok yazılanları takip ediyorum. İki Hyosung (Comet 250-RX125), Bir Yamaha (Majesty 180), Bir Derbi (Mulhacén 659) ve Piaggio (mp3) dan sonra, Honda Deavullie ile olan seviyeli birlikteliğimiz ikinci yılında ve gayet iyi gidiyor.

Otuzlu yaşların sonlarında iki huysuz arkadaş (hiç bir gruba veya örgüte bağlı değiliz) olarak ilk yurtdışı motosiklet tecrübemizi yaşamaya karar verdik. Bundan sonra sağlığımız ve zamanımız el verdikçe her sene rotayı uzatmayı planlıyoruz.

yalova motofest'ede bekleriz sizi.hem tanışmış oluruz hemde yurt dışı hakkında bilgiler veririrm size.maddi durum ve iş yüzünden motorsiklet ile yurt dışına çıkamıyorum.ancak uçak yada araba ile.yurt dışı hakkında merak ettiklerinizi sölerseniz bildiğim kadarıyla size yardımcı olurum :rendeer:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
1. Mehmet (TUTKUN) -Seher
2. Mustafa (UÇANTENEKE5) ve Yeğeni
3. Mesut (playboy_77)
4. Özcan (sumensko) ve ardcısı
5.Sevgin
6.Şükrü (yumoş)
7.İsmail+Emine veyat Mahmut:cherry:
8.Rafet
9.
10.[/QUOTE]

Aslında 2006 dan beri üyeyim ama, pek yazmıyorum daha çok yazılanları takip ediyorum. İki Hyosung (Comet 250-RX125), Bir Yamaha (Majesty 180), Bir Derbi (Mulhacén 659) ve Piaggio (mp3) dan sonra, Honda Deavullie ile olan seviyeli birlikteliğimiz ikinci yılında ve gayet iyi gidiyor.

Otuzlu yaşların sonlarında iki huysuz arkadaş (hiç bir gruba veya örgüte bağlı değiliz) olarak ilk yurtdışı motosiklet tecrübemizi yaşamaya karar verdik. Bundan sonra sağlığımız ve zamanımız el verdikçe her sene rotayı uzatmayı planlıyoruz.

arkadaşım yalova festivaline gel hem tanışırız hem sana istediğin bütün bilgileri ve yol güzergahı hakkında her şeyı söylerim.

şimdilik bukadar çıkıyo galiba.
mesut sen bizler için orada iyi bi yer ayarla çadırları ve motorları brakmak için tamamı.
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Ooooooo iyi iyi, ekip tamamlanıyor yavaş yavaş.
Turgut ile Hasan'dan bir ses yok şimdilik.
En az on kişi olursak çok güzel vakit geçiririz.
Hadi hayırlısı...
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
yerleriniz ayrılmıştır.yarın vakit harcamadan atlayın gelin.21.30 sıraları en geç burda olun.en fiyakalı yeri size ayrıldı.emniyet şeridi ile kapatıp içine görevli bıraktım :cat:

not:bulgaristandan gelen bir grubumuzda var festival alanında :queen:
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Yarın aksam buyuk ihtimalle otobusle İstanbul üzerinden Bursaya gidecegim, acaba Yalovada inip ben de mi size katılsam...?:cherry:
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
Ooooooo iyi iyi, ekip tamamlanıyor yavaş yavaş.
Turgut ile Hasan'dan bir ses yok şimdilik.
En az on kişi olursak çok güzel vakit geçiririz.
Hadi hayırlısı...

geliyoruz mehmet abi mustafa abiyle daha pazartesinden konustuk ama yazmamıs unutmus herhalde:pr: ordayız mehmet abi:cat:

bursa donusunde olduğu gibi gene gazlicazmı::coool::
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
geliyoruz mehmet abi mustafa abiyle daha pazartesinden konustuk ama yazmamıs unutmus herhalde:pr: ordayız mehmet abi:cat:

bursa donusunde olduğu gibi gene gazlicazmı::coool::

Ooo Turgut merhaba, yüzünü gören cennetlik yav. Nelereldesin sen, özlettin kendini. Gelmene sevindim tabii ki.
Bursa dönüşünde İsmail çok yavaş olduğu için gazlamıştık. Bu kez İsmail'de büyük motor var. Hep birlikte gazlarız dönüşte.
Görüşmek üzere, Selamlar.

Listenin son hali bildiğim kadarı ile şöyle

1. Mehmet (TUTKUN) -Seher
2. Mustafa (UÇANTENEKE5) ve Yeğeni
3. Mesut (playboy_77)
4. Özcan (sumensko) ve ardcısı
5. Sevgin
6. Şükrü (yumoş)
7. İsmail+Emine veyat Mahmut
8. Turgut
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst