450km'de 2007 model 2600 ytlye aldık.
Sağolun....Sizede kazsız belasız sürüşler dilerim.
Celil kesinlikle beat innovadan iyi değil.Ben o paraya innovada alabilirdim.Almamamın sebebi abimde innova var hergün kullanıyorum.E bir eve 2 tane aynı motor olmaz.
Yoksa kesnlikle seçimimi innovadan yana kullanırdım.Yakıt 100kh'den 100km/0,2-0,3lt. daha fazla harcıyor.Son löçmemde 2,1 yaktı 100km'de.
Titreşim çok az yok desekte yeridir.Fakat 80'den sonra biraz ba<şlıyor.Kesinlikle abes bir motor değil.Honda bu işi biliyor.
Hızlanması iyi.Sele altı bagaja bir kask sığıyor.Tabi ki arkaya topcase alarak sorun giderilebilir.
Resim konusunda kesinlikle resme ayıracak vaktim bile yok.Günde 6saat ders çalışıyorum.Haftasonları dershane-haftaiçi okul.
Şimdilik izlenimlerim bunlar.Ama ben olsam innova-beat 2 kere ölçüp tartıp ona göre düşünürüm.İnnova beatten az yakıyor.Daha hızlı.
Saygılarım ile.
motorun fıyatı uygun guzel bı secım olmus ama benım beat tecruben oldu ve onu cok sevdıgım ıcın almak ıstıyorum
innovanın daha az yakması normal cunkı o vıteslı bı cup olsun yarım lıtre yakıttanda batmam heralde

bence 80 e cıkmakla pekte ıyı yapmamıssın cunkı motor daha rodajda sayılır bence fazla zorlamasan ıyı edersın..
bende artcı olarak 80 e cıktım tıtresımın t sını gormedım evet hızlanması bencede tatmınkar ama bana frenler bıraz yetersız gıbı geldı enıstemın okadar hor kullanmasına ragmen motor banamısın demıyor...
kappanın 26 lık grı topcasesı motora cuk dıye uyuyor cokta saglam duruyor ıstersen ustune cık hıcbıse olmuyor.
6saat ders bana gore cok fazla ben en fazla 2 saat calısabılıyorum

beate asık oldum dıyebılırım gozum beatten baskasını gormuyo
