Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 May 2007
Mesajlar
49
ben bugun bı beat gordum cok guldum.. adamın daha once motoru calınmıs herhaldekı bı daha calınmasın die ne onlemler almıs.. fren kılıdı takılı,ıkı tane zıncırı bırbırıne gecırıp bı zıncırı bı arka tekere dıgerını on tekere takmıs arka ve on tekerlerdende dıreklere baglamıs beatın ustunde 4 tane zıncır + fren kılıdı wardı..adama helal olsun ugrasıp baglamıs o kadar..
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
66
Bende aldımmmmmmm.........Bende........:flower:

Çok mutluyum.Dün öğle saatlerinde daha 450km'de mavi 2007 bir beatim var....

Bana çok rahat geldi motor.....Şuan itibariyle beat sahibiyim....Depoyu fulledim...dolaştım-dolaştım....1günde 110km dolaştım....depo yarımda...

Kalkışlar çok seri tam gaz kullanamadım rodajda oldugundan.....Fakat farkına varmadan yarım gaz açtıgımda bir anda kendimi 50-60km/h süratlerde buluyorum.Honda bu işi biliyor..

Mondialden kurtuldugum gün benim en mutlu günüm.......
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
Bende aldımmmmmmm.........Bende........:flower:

Çok mutluyum.Dün öğle saatlerinde daha 450km'de mavi 2007 bir beatim var....

Bana çok rahat geldi motor.....Şuan itibariyle beat sahibiyim....Depoyu fulledim...dolaştım-dolaştım....1günde 110km dolaştım....depo yarımda...

Kalkışlar çok seri tam gaz kullanamadım rodajda oldugundan.....Fakat farkına varmadan yarım gaz açtıgımda bir anda kendimi 50-60km/h süratlerde buluyorum.Honda bu işi biliyor..

Mondialden kurtuldugum gün benim en mutlu günüm.......

mustafacıgım hayırlı olsun beatın bende ınnovadanda 100kh dende vazgectım bende beat alıcam cunkı surme sansım oldu cok guzel bı motor serı besıktasta bulgurluya kadar artcı olarak geldım ve hayran kaldım

yalnız bıraz amortısorlerı sert gıbı geldı yoldakı kalın serıtlerden gecınce bıle sarsıyor (heralde enıstemın fazla hızlı kullandıgı ıcındır:) surme sansımda oldu cok kotu bı huyum oldu gazı kesmeden frene basıyorum en yakın zamanda kurtulurum ınsallah

yakıt konusunda kh ıle farkı cokmu cok temız sıfıra yakın bı motor almısın kac paraya aldıgını ve resımlerıde koyarsan sevınırız ıyı gunler:)
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
hayırlı olsun arkadasım...ne kadara aldın ????
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
beyler bu beat in frenler kapmana oldugundan dısk kılıdı ıse yaramaz sanıyorum pekı normal asma kılıdı jant delıklerınden taksak bı ıse yarar mı?
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
66
450km'de 2007 model 2600 ytlye aldık.

Sağolun....Sizede kazsız belasız sürüşler dilerim.

Celil kesinlikle beat innovadan iyi değil.Ben o paraya innovada alabilirdim.Almamamın sebebi abimde innova var hergün kullanıyorum.E bir eve 2 tane aynı motor olmaz.

Yoksa kesnlikle seçimimi innovadan yana kullanırdım.Yakıt 100kh'den 100km/0,2-0,3lt. daha fazla harcıyor.Son löçmemde 2,1 yaktı 100km'de.

Titreşim çok az yok desekte yeridir.Fakat 80'den sonra biraz ba<şlıyor.Kesinlikle abes bir motor değil.Honda bu işi biliyor.

Hızlanması iyi.Sele altı bagaja bir kask sığıyor.Tabi ki arkaya topcase alarak sorun giderilebilir.

Resim konusunda kesinlikle resme ayıracak vaktim bile yok.Günde 6saat ders çalışıyorum.Haftasonları dershane-haftaiçi okul.

Şimdilik izlenimlerim bunlar.Ama ben olsam innova-beat 2 kere ölçüp tartıp ona göre düşünürüm.İnnova beatten az yakıyor.Daha hızlı.

Saygılarım ile.
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
450km'de 2007 model 2600 ytlye aldık.

Sağolun....Sizede kazsız belasız sürüşler dilerim.

Celil kesinlikle beat innovadan iyi değil.Ben o paraya innovada alabilirdim.Almamamın sebebi abimde innova var hergün kullanıyorum.E bir eve 2 tane aynı motor olmaz.

Yoksa kesnlikle seçimimi innovadan yana kullanırdım.Yakıt 100kh'den 100km/0,2-0,3lt. daha fazla harcıyor.Son löçmemde 2,1 yaktı 100km'de.

Titreşim çok az yok desekte yeridir.Fakat 80'den sonra biraz ba<şlıyor.Kesinlikle abes bir motor değil.Honda bu işi biliyor.

Hızlanması iyi.Sele altı bagaja bir kask sığıyor.Tabi ki arkaya topcase alarak sorun giderilebilir.

Resim konusunda kesinlikle resme ayıracak vaktim bile yok.Günde 6saat ders çalışıyorum.Haftasonları dershane-haftaiçi okul.

Şimdilik izlenimlerim bunlar.Ama ben olsam innova-beat 2 kere ölçüp tartıp ona göre düşünürüm.İnnova beatten az yakıyor.Daha hızlı.

Saygılarım ile.

motorun fıyatı uygun guzel bı secım olmus ama benım beat tecruben oldu ve onu cok sevdıgım ıcın almak ıstıyorum

innovanın daha az yakması normal cunkı o vıteslı bı cup olsun yarım lıtre yakıttanda batmam heralde:) bence 80 e cıkmakla pekte ıyı yapmamıssın cunkı motor daha rodajda sayılır bence fazla zorlamasan ıyı edersın..
bende artcı olarak 80 e cıktım tıtresımın t sını gormedım evet hızlanması bencede tatmınkar ama bana frenler bıraz yetersız gıbı geldı enıstemın okadar hor kullanmasına ragmen motor banamısın demıyor...

kappanın 26 lık grı topcasesı motora cuk dıye uyuyor cokta saglam duruyor ıstersen ustune cık hıcbıse olmuyor.
6saat ders bana gore cok fazla ben en fazla 2 saat calısabılıyorum :) beate asık oldum dıyebılırım gozum beatten baskasını gormuyo :)
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
beyler bu beat in frenler kapmana oldugundan dısk kılıdı ıse yaramaz sanıyorum pekı normal asma kılıdı jant delıklerınden taksak bı ıse yarar mı?





olur kardeş bende öle kullanıyorum kaliteli bi asma kilit al kullan yanlız jant boyasına zarar weriyo haberin olsun ama çalınmaktansa boyası zara görmesi sencede daha ii değilmi
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
olur kardeş bende öle kullanıyorum kaliteli bi asma kilit al kullan yanlız jant boyasına zarar weriyo haberin olsun ama çalınmaktansa boyası zara görmesi sencede daha ii değilmi

saol kardes alınca hem halat kılıt hemde asma kılıt takınca baya caydırıcı olur heralde tabı brandayıda unutmamak lazım :)
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
doğru sölüyosun kardeş bende öle yapıyorum arka tutacaktan zincirle kalın doğal gaz borusuna bide janta asma kilit bide branda yapıyorum ama yinede tedirginim
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
yok kokleyemıyon polıs gordugun yerde......polısler senı kokluyo o zaman..:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yada kökleyince benzin bitiyo dimi can..
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Koklesen ne değişecekki,1 kaçarsın 2 kaçarsın 3 çakarsın 4.sünde öperler adamı....::140::
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
beyler hiç köklemenize gerek yk valla hemn sizi takıp etmeye başladıgı anda motoru bırakıp kaçın kilitleyın hemn uzaklasın ozamn bı ehliyetli biri ile gel al motoru bir şey oolmuor başıma geldi ordan bılıorum altımda YBR varken yasadım bu olayı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst