Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hussar kesmez oldu yetmiyo 150cc 4t haliyle km de 115ykr yakıyo 95 filen görüyo acılsın 110 görür..

aerox 2t.. 100cc km de 90 -100ykr yakıyo 120 filen görüyo ivmelenmesi harika aileme 100 cc 70-80 i gecmez diye yutturucam tabi yerse motordan anlamazlar..

benzin masrafını şirket karşılıyo 2t dururken neden 4t ye bineyim..
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
:) agılıtyıde dusunsene oda cok serı ve atak bı motor 110-120 falan yapıyo tavsıye ederım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:) agılıtyıde dusunsene oda cok serı ve atak bı motor 110-120 falan yapıyo tavsıye ederım

aerox un görüntüsüne sesine gidişine herşeyine hastayım.!!

aerox a uzun zamandır bi aşkım vardı taaa askere gitmeden önce hastasıydım yurtdışı vidyolarda resimlerde görür iç çekerdim bi gün alacam derdim binicem üstüne vurucam kırbacı vurucam kırbacı :queen: filen derdim nihayet hasret sona ermek üzere 2 aya kavuşuyorum herkesin bi rüya motoru vardır benimkide AEROX..:cat::cat:

abi yaa çok düşük bee neyse erfer k.bakma da pm ne kardeş :)

pm yani özel mesaj atacağın kişinin nick ine sol tıklıyosun secenekler geliyo ordan özel mesaja tıklıyosun bu kadar..
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
aerox un görüntüsüne sesine gidişine herşeyine hastayım.!!

aerox a uzun zamandır bi aşkım vardı taaa askere gitmeden önce hastasıydım yurtdışı vidyolarda resimlerde görür iç çekerdim bi gün alacam derdim binicem üstüne vurucam kırbacı vurucam kırbacı :queen: filen derdim nihayet hasret sona ermek üzere 2 aya kavuşuyorum herkesin bi rüya motoru vardır benimkide AEROX..:cat::cat:

evet haklısın demek vurucan kırbacı:queen: bu aeroxun markası ne bıde 2t dıye yazmıssın sanırım ingilizceden esınlenıp tıme yanı zaman anlamı katmıssın yuksek zekamla bu sorununda ustesınden geldım helal bana:p:mrgreen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
benim anladigim 2t derken motorun 2 zamanli oldugunu anlatmiş 4t derkende 4 zamanli oldugunu yani ben bunu anladim celil:rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
celil sana bi yamaha aldirtamadik gitti o kadar dedim ybr al diye gettin beatlara aşik oldun:):)
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
sedat gecen beat kullandım o ufacık makıne bıle zor geldı bı an dusundum vıteslı alsam nası kullanıcam dıye ve sımdılık vazgectım vıteslıden artık bıtle pıreyle ugrasıcaz naapalım ehlıyet alınca alırım ybr veya cbf 150sımdılık scooter yeter :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet haklısın demek vurucan kırbacı:queen: bu aeroxun markası ne bıde 2t dıye yazmıssın sanırım ingilizceden esınlenıp tıme yanı zaman anlamı katmıssın yuksek zekamla bu sorununda ustesınden geldım helal bana:p:mrgreen::queen:

celilo celilo destane..
helal kardesim..

yamaha aerox 100cc 2 zamanlı hava soğutmalı..

2 zamanlı =2t yani kısaltma amaclı
4 zamanlı =4t
motora kattığın yağın üzerinde bile yazar..
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
celilo celilo destane..
helal kardesim..

yamaha aerox 100cc 2 zamanlı hava soğutmalı..

2 zamanlı =2t yani kısaltma amaclı
4 zamanlı =4t
motora kattığın yağın üzerinde bile yazar..

abı yapa soyle yaa bazen arkadaslarda soyluyo ısmımden tıskınıyom:mrgreen:

ben zaten bılıyodum abı bılmesem konusmam yaa:mrgreen::mrgreen::p

sen bilirsin kardeşim ne diyim benim gibi düşe kalka ögrenirdin:):):)

valla benım hıc dusmeye kalkmaya nıyetım yok boossveerr scooter olsun bızım olsun yavas gıtsın fazla yaksın kolay olsun sorunsuz olsun :)
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
geçen gün gördüydüm ben bunu yok yaa öle pek hor kullanılmış gibi durmuyo yaa biraz tozluda ondan yoksa egsoz korumalığı filan temiz gibi güzel fitaymışta walla

bende bi satamadaım benim beati yaa
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
geçen gün gördüydüm ben bunu yok yaa öle pek hor kullanılmış gibi durmuyo yaa biraz tozluda ondan yoksa egsoz korumalığı filan temiz gibi güzel fitaymışta walla

bende bi satamadaım benim beati yaa

kaca satıyosunkı arakadasım kac bın de kac model bıraz ozellıklerını yazarmısın :)
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
2004 model
16000 de
sıfır akü
bu beatlerde sorun olan marş sorunu wardır benimkindede wardı adamlar marş motorumu marş dinamosumu nedir onuda deiştirdiler
sıfır ön lastik
baya yeni arka lastik hatta ön lastik yol yüzü görmedi takıldığı gibi servisin 2. el tarafına geçti motor
ufak tefek 1-2 çiziği war onlarda çok abartı deil çatlak filan yok
yani son olarak 200 lira masraf yaptım

fiyat:1800 istiyorum dahada aşağı düşemem yoksa peder gebertecek beni ilgilenen arkadaşlar olursa özelden ulaşabilirler

bu araba motor izmirde
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst