Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 29 Ara 2007
- Mesajlar
- 2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1000 ytl ceza odemektese benzın bıtsın daha ıyı:mrgreen:
o manyak benim motoru sürerken hep dip gaz gitti (motorumun deposu 3 lt) bi günde bi depo bitirdi ayuu
bi depo benzin bana 3 gün gidiyo..:queen::queen: