Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1000 ytl ceza odemektese benzın bıtsın daha ıyı:mrgreen:

o manyak benim motoru sürerken hep dip gaz gitti (motorumun deposu 3 lt) bi günde bi depo bitirdi ayuu
bi depo benzin bana 3 gün gidiyo..:queen::queen:
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
kanka bnm ehliyet yok bana bi ayar çek snn ehliyetın renkli fotosunu cekelm bide resim al işte fıstık gibi olur haa :) :)
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
vala kanka yaparsın artık bızede bı guzellık..olm bu meletın tadı dip gaz la cıkıyor bea...dun altımda beat vardı ıkı ıkısı 90 a yakın gorum...yan yan...abımın kulakları cınlasın.:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
erfer :pr:bi gün asfaltı süslersin..
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
:queen:sen ıste yeterkı suslerız :mrgreen: tobe tobeee..
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
selamlar beatciler arkadaşlar okuyorumda yazıları valla kötü yaa:):) polis filan yapmayın kurban olim bende 2006 ağustosda ceza yedim ehliyetsizlikden şimdi var ehliyetim tabi amacım sizinde ağzınızın tadı bozulmaması için bir an alın ehliyeti
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
50cc altında oldugu ıcın gerekmıyo sanıyodum bu arada arn 125 forumundan 6 sayfa okudum cok rezıl bı motor sorunları cok fazla fenalık geldı valla en ıyısı beatmıs sadece tıpı guzel gerısı 5 para etmez honda ıle kapısması mumkun degıl anca mondıalle falan kapısır :mrgreen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
3
slm arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım hepinize selamlar... bu arada honda beat arıyorum haberiniz olsun satmak isteyen varsa talibim
 
Katılım
18 Eyl 2007
Mesajlar
35
kardeşler ya benm beat ı satsam kaç para eder acaba 2007 model yanında belli olmayan küçük 1-2 çizik war 2800 km deçok temiz.5 aylık motor fikri olan warmı?rengi gümüş gri.0 almıştım ayrıca
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
satmadı satmadı duruyo.... by_cnrz bı 2400 cıvarı eder.bana pm at goruselım..
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
yok öyle bişey arkadaşlar gerekiyor a2 anlamıyorsunuz beni o geçen yazın filan yürürlüğe sokdular ama resmi gazetede yayımlanmadı daha düşünüyorlar öyle ama bilmiyorum inş olur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst