- Katılım
- 4 Mar 2008
- Mesajlar
- 387
senın zaten aklın arkada deılki havada

senın zaten aklın arkada deılki havada![]()
![]()
![]()
arkadaşlar bende beat almaya karar verdim. tek sorunum kartsız,faizsiz senetle vs. taksitle alabileceğim bir yer bulmak. :salut:
eğer bir yere kilitlemeyi diyosan zincir yada kilidi önce arka tekerden sonra orta sehpa içinden geçir ve bağlayacağın yere kilitle..
ben öyle yapıyom aklım arkada kalmıyo..
Kardeş,orta sehpa derken oturma yerindeki demir dimi?.Ayrıca 1M kilit yeterlimi??
Tamam.Bi orta sehbadan bide nerden geçireyim?
Honda bayilerine gidiyorsun kimliğini gösteriyorsun şartlar müsaitse ayda 185 ytl x 24 ay taksitle plaka dahil alabilirsin. Başka hiç bir masrafın olmaz.
4500 YTL yapıo ya değermi acaba beat e o akdar para wermek ?_
jant dicem ama jantın içinden geçmezki sen şimdilik orta sehpa dan geçir faruk un beat a bakar yeni fikir üretirim..:cat:
antalyadamısın..
yawwww kanka bnm beat2e bakıpta nıe fikir uretıon aklın ykmu snn de sanki kafadan üret ayhuuu![]()