- Katılım
- 31 Ağu 2006
- Mesajlar
- 241
ya abilerim ablalarım kardeşlerim sizlere akıl danışmak istiyorum düşündüm taşındım kararımı 0 2008 model beat almaya karar verdim(2.nci el değil) şimdi elimde 3300 km de 2006 model today var bunu honda bayiisine satıcam vericem(1.200 ytl civarı) üstüne 2.300 2.500 ytl koyup 0 2008 model beat almak benim açımdan veya sizlerin görüşü ile nasıl olur iyimi olur kötümü hata yapmış olurmuyum şimdiden çok teşekkür ederim saygılarımı şükranlarımı en içten dileklerimle sunarım...herkese kazasız belasız motosiklet sürüşü dilerim
kardeşim biraz daha paran warsa honda dylan al yok eğerki ben 2.500 ytl den fazla weremem diosan todayden sonra beat sana ferrari gibi gelir ama bi süre sonra yine kesmez olur dylan istersin benden sölemesi