Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
ya abilerim ablalarım kardeşlerim sizlere akıl danışmak istiyorum düşündüm taşındım kararımı 0 2008 model beat almaya karar verdim(2.nci el değil) şimdi elimde 3300 km de 2006 model today var bunu honda bayiisine satıcam vericem(1.200 ytl civarı) üstüne 2.300 2.500 ytl koyup 0 2008 model beat almak benim açımdan veya sizlerin görüşü ile nasıl olur iyimi olur kötümü hata yapmış olurmuyum şimdiden çok teşekkür ederim saygılarımı şükranlarımı en içten dileklerimle sunarım...herkese kazasız belasız motosiklet sürüşü dilerim




kardeşim biraz daha paran warsa honda dylan al yok eğerki ben 2.500 ytl den fazla weremem diosan todayden sonra beat sana ferrari gibi gelir ama bi süre sonra yine kesmez olur dylan istersin benden sölemesi
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
592
ya abilerim ablalarım kardeşlerim sizlere akıl danışmak istiyorum düşündüm taşındım kararımı 0 2008 model beat almaya karar verdim(2.nci el değil) şimdi elimde 3300 km de 2006 model today var bunu honda bayiisine satıcam vericem(1.200 ytl civarı) üstüne 2.300 2.500 ytl koyup 0 2008 model beat almak benim açımdan veya sizlerin görüşü ile nasıl olur iyimi olur kötümü hata yapmış olurmuyum şimdiden çok teşekkür ederim saygılarımı şükranlarımı en içten dileklerimle sunarım...herkese kazasız belasız motosiklet sürüşü dilerim

Kymco Agility'e de bak derim... :cat:
 
Katılım
18 Eyl 2007
Mesajlar
35
yok uni akrep sana demedim.ama bişi soram bu motora yaptıklarını nerede hangi dükkanda yaptırdın ya .antalyadasın ya ondan soruom bende antalyadaım.:)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
kardeşim biraz daha paran warsa honda dylan al yok eğerki ben 2.500 ytl den fazla weremem diosan todayden sonra beat sana ferrari gibi gelir ama bi süre sonra yine kesmez olur dylan istersin benden sölemesi

haha:):) haklısınız evet ama ona bakarsan ben şimdi 600 rr istiyorum:):) dylanda kesmez bu işler böyle kardeş kademe kademe(ilkokul-lise-üni) bu işde aynen buna benzer tabikide bende istiyorum dylan ama işte yok durum yok var alınır ama 2.nci el alınır oda olmaz para verilmez ben öyle düşünüyorum eğer bir beat kullanıcısı iseniz acaba 90 görürmü beat yada 80 filan? şimdilik herşey hondanın bana vereceği fiyata bağlı bakalım artık
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
faruk bugun olanları anlatayımmı haaa :mrgreen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sus lennnn gonuş ma leeennn
peki ben anlatayımmı..

anlatma aramızda kalsın..
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
haha:):) haklısınız evet ama ona bakarsan ben şimdi 600 rr istiyorum:):) dylanda kesmez bu işler böyle kardeş kademe kademe(ilkokul-lise-üni) bu işde aynen buna benzer tabikide bende istiyorum dylan ama işte yok durum yok var alınır ama 2.nci el alınır oda olmaz para verilmez ben öyle düşünüyorum eğer bir beat kullanıcısı iseniz acaba 90 görürmü beat yada 80 filan? şimdilik herşey hondanın bana vereceği fiyata bağlı bakalım artık



doğru haklısın kademe konusundada hani 2 basamak birden çık die sölemişitm


beatlerin hepsi 80 görür çoguda 90 görür
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar sitede beat ile ilgili gezi var mı?...:)

Var ise link bekliyorum......:p

Teşekkür Ederim...

Birde 100km'de ne kadar yakıyor onu söylerseniz sevinirim...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
66
Arkadaşlar bende en kısa zamanda honda beat alıp aranıza katılmak istiyorum.Beatlar 10.000 kmden sonra çekişten düşüyormuş bu doğrumu?100kmde kaç litre benzin harcıyor?Birde mavi,gümüş arasında kaldım.Evet arkadaşlar 1hafta içerisinde bende beatçı olacam hayırlısı ile.Doğru bir seçim yaptıgımı düşünüyorum.
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Sorular çok yanıtlar yok. Bir yerlerden başlamak lazım:
Beat ile düz yolda direk 80'i basarsın. Shell'den benzin alırsan 90'ıda rahat görür zorlarsan 100'ü görür. Her zaman dediğim gibi beat ile 80km hızı geçmemek en doğrusudur.

100km de 2.2 ile 2.6 arası lt benzin yakar.

10.000 den sonra çekişte bi düşme olmaz o motora iyi bakıldığı sürece 2 - 3 yüz bini bile görebileceğini düşünüyorum.

Beat alacaklara tavsiye: Tercihlerinizi doğru belirleyin. Otobana çıkıp Şehirler arası yolculuk yapacaksanız size uygun değildir. Şehir içi çok seri atak ve yeterlidir. Arada sırada da max 200km uzaklıktaki geziler içinde uygundur ancak daha fazlasını beklemeyin. Ben İstanbul - Çanakkaleye 4.5 saatte gitmiştim ancak yorucu oldu.( Eğer siz yorulmazsanız beate kalsa van'a da gider. )
Honda Dylan ile aynı yolu 2 saat 20 dakikada aldım.

Ekonomiktir. Servise gittiğinizde sizi üzmez. Oldukça sağlam motosiklettir. Sizi asla yarı yolda bırakmaz. Kontak kapatmadan, gaz kesmeden depo bitene kadar kullandığınızda bile motorda ısınma, şişme vs kesinlikle olmaz.

Motora ilk kez başlıyorsanız Honda Beat idealdir. İyice motosiklete hakim olmayı öğrenirsiniz. Küçük gezilere katılırsınız. Sonrada Honda Dylan'a geçersiniz.
Dylan da öyle bi motorki yerine geçecek bişey bulamadım 250cc liklerle aynı hız ve güçte neredeyse dolayısıyla başka motor tatmin etmiyor ( scooter katagorisinde 400 ve 500 cc ler hariç ).

Renk seçimi ile ilgili yeni çift renklerden yanlızca grili olan yakışıyor. Mavi-beyaz falan almayın gerçekten gülünç olmuş. Eski renkler daha iyiydi özellikle kırmızı çok güzel ve herkeste fazla yok.

Beat ile ilgili soruları olan varsa zevkle yanıtlarım.
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
deryali abi walla eline sağlık ..

çoğu arkadaşın akıllarına takılar soruları yanıtlamışın bayada güzel olmuş özelliklede şu bölüm çok açıklayıcı olmuş
------Beat alacaklara tavsiye: Tercihlerinizi doğru belirleyin. Otobana çıkıp Şehirler arası yolculuk yapacaksanız size uygun değildir. Şehir içi çok seri atak ve yeterlidir. Arada sırada da max 200km uzaklıktaki geziler içinde uygundur ancak daha fazlasını beklemeyin. Ben İstanbul - Çanakkaleye 4.5 saatte gitmiştim ancak yorucu oldu.( Eğer siz yorulmazsanız beate kalsa van'a da gider. )
Honda Dylan ile aynı yolu 2 saat 20 dakikada aldım.-----
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler,Beat en sağlam nerden bağlanabilir??

eğer bir yere kilitlemeyi diyosan zincir yada kilidi önce arka tekerden sonra orta sehpa içinden geçir ve bağlayacağın yere kilitle..

ben öyle yapıyom aklım arkada kalmıyo..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst