[Bulgaristan - MT]

Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
kırdjali aklıma geldi şimdi sat 9 dedinmi herkes kayboluyor ortalıktan sadece disko ve barlar açık oluyor
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
89
yayırdır kaza felan yoktur umarım kardeş arızamı var motorda aramıza hoşgeldin

bizim burda hep bulunur açık ye sizde nasıl olmaz

çadır tulum fiyatlarını bilen varmı aranızda yarın bursaya çıkıp bakıcam da lazım olacak festivallerde felan

HOSBULDUK SELSKİ KAZA YAPTIK GECEN PAZAR BAKALIM BUGUN GELECEK UCANTENEKE NE VAR NE YOK BAKACAZ ONA GORE PARCA BAKACAZ SAOLASIN YINEDE

AWA SMENSKO SEN SHUMEN NERESINDENSIN BAKALIM BIDE SENI TANIYALIM WAA YADA MSN DEN KONUSALIM [email protected] ekle bakalım
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
akşam bakıyorumda muhabet baya saglamış
shumenli_iso bana benide eklermisin demedikten sonra kimseyi yazamam
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
akşam bakıyorumda muhabet baya saglamış
shumenli_iso bana benide eklermisin demedikten sonra kimseyi yazamam

akşam ki muhabbet süperdi yaa:queen: gözlerimiz seni aradı ama akşam yoktun? koyu bir muhabbet oldu...13 nisana hazırlık yapmaya başladık :p güzel bir pazar günü bugün..gerçi hava kötü biraz.14.30 sıralarında uyanmışım daha ne isterim ki :queen: bugün tayyip geliyor yalovaya.az önce aldığım TEL'e göre yalova girişi trafiğe kapanmış ona göre gel dedi arkadaşlar..AhhHhhh motor olcaktıda ben göstercektim trafiği kesmek neymiş :queen: (hiç işin yok yürü şimdi)
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Tayyip cuma günü Bulgaristandaydı, dün Edirnede, bugün de demekki Yalovaya gidiyor...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu arada yaşar nerelere kayboldu yaa gözükmüyoo onuda listeye almıştık :silent:

Biri Yaşar'mı dedi ahanda burdayım ben gece geç giriyorum kimsecikler yokken o yüzden yazmıyorum ama takipteyim :cat:yeni eleman almıştık vardiya için ama daha işe başlamadan işten çıkardılar bıktım ulen 12 saat vardiya tutmaktan merakla nisan vardiya listesini bekliyorum yeterki 13 nisan gündüzcülüğüme denk gelmesin gececide olsam geleceğim sözümüz söz ama malum emir kuluyuz:salut:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
arkadaşlar bildiğim kadar haziranda bilecik tarafında bir festival var onun için düşüncelerinizi alabilirmiyim :p

bratçet haziranı bilmem de ben tutkunla 31,05ve01,06,2008 de sapanca festivalde olucaz gelen olursa sizden sevinirim.
tutkun yani memet abi eski göçmen ve sapancalı yani festival baya iyi geçecek sizleride bekliyoz.
lan olum ismail sakin ol lan acele etme kac aylıksın sen :) 2 hafta var daha haftaya listeyi cıkartırız tam anlmıyla.sen naptın hasar tespit yaptınmı aramısn beni duymadım telefonu.nedir son durum motor için:silent:

arkdaslar ben daha once bursaya hiç gitmedim walla gezmeden bırakmam:) heryeri gorucem bursanın neyi meshurdur???:p

turgut motoru bugün söktük ön amortisörler yamuk sağa granaj kırık kafa demiri yamuk alt granajladada kırıklar var halletmeye çalışıcaz 13 nisana kadar.
bursaya bi gidelim de bakarız neyi meşur gelçi ben çok gittim ama hep iş için ilk defa gezmeye gidecem.
artık sumensko bizi bolca gezdirir.
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
mustafa abi bursada yenecek tek şey iskeder onuda eski otagarın orda biyer var orda yiyeceksin ama biraz kazık en son yediyimizde 1 porsyon 15ytl ama acayip lezetli
abi shumenli_iso motorunda baya masraf varmış
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
mustafa abi bursada yenecek tek şey iskeder onuda eski otagarın orda biyer var orda yiyeceksin ama biraz kazık en son yediyimizde 1 porsyon 15ytl ama acayip lezetli
abi shumenli_iso motorunda baya masraf varmış

bakarız bizi artık bursalı arkadaşlar nereye götürürlerse gidecez.:cherry:
şümenli biraz dağıtmış kendini nabalım ama olsun onda bişey yokya motoru halledeceiz artık parçaları söktük yarın amortisörleri düzeltirecek gerisini bakacaız artık grenajları belki yapıştırırız ama kafa demiri deişmesi lazım.
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
ya zaten cana geliceyine mala gelsin sonuçta motosiklet yeniden toplanır önemli olan kedisini iyi olması
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
bratçet haziranı bilmem de ben tutkunla 31,05ve01,06,2008 de sapanca festivalde olucaz gelen olursa sizden sevinirim.
tutkun yani memet abi eski göçmen ve sapancalı yani festival baya iyi geçecek sizleride bekliyoz.

biri festival mi dedi :queen: festival olcak ben olmicam :queen: 31inde gelip ayın 1'i akşamı dönerim ben.mağlum pzt günü iş var :salut::pr: ama gelirim herhalde :wiinkk:
 
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
Biri Yaşar'mı dedi ahanda burdayım ben gece geç giriyorum kimsecikler yokken o yüzden yazmıyorum ama takipteyim :cat:yeni eleman almıştık vardiya için ama daha işe başlamadan işten çıkardılar bıktım ulen 12 saat vardiya tutmaktan merakla nisan vardiya listesini bekliyorum yeterki 13 nisan gündüzcülüğüme denk gelmesin gececide olsam geleceğim sözümüz söz ama malum emir kuluyuz:salut:

seni formda gören cennetlik yaa :queen: dinlen biraz :)
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
biri festival mi dedi :queen: festival olcak ben olmicam :queen: 31inde gelip ayın 1'i akşamı dönerim ben.mağlum pzt günü iş var :salut::pr: ama gelirim herhalde :wiinkk:

zaten bizde öyle yapacaz malüm bizde çalışıyoz yani:queen:
gelenler kapsın çadırları ve tulumları ve hadi çayıra mangal bira ve eğlence açık ve temiz havad çok super oluyo.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst