[Bulgaristan - MT]

Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
anammm :pr: bunu yapmıcaktınız o resmi koymucaktınız ortama bak abi nasıl kopulmaz beni damardan vurdunuz kesin kaçarım ben askerden disco ya bak yaaaa :salut:
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
bendevarım beni unutmayın sakın gerekli evrakları yazarsanız sevinirim bende ağustosta çıkıyorum izine
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Heey gidi goca macırlar sizi:) Demek gitmekte kararlısınız! Uzman benim yerime de (SHOPSKA+KEBAPCHE+ÜZERİNE PEYNİR RENDELENMİS PATATES+ZAGORKA) yiyin, oldu mu?:wiinkk:
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
89
mustafa abı nerdesın bakalım eyyy senın s.zgora manyak bı yermıs yaaa snımkaları koymus arkadaslar walla motorla gıdeceksen ben gecen yaz gıttım arabaylan herseyı ıstıyoo bulgar yoksa bırakmıyoo walla hatta kendın ıcın saglık sıgortasını bıle ıstedıler onu bıle yaptırdık bız walla ben ıyıyım suan yaralarım ıyılesıyoo cok saol yınede kacta gelecen yarın ben evde olacam 4 gun daha rapor aldım salı gunu ıs bası yapıyorum su parcaları bı ayarlayalım yaa hanımıda al gel bıze bı kahve ıcelım waaa beklıyorum yarınaa:)

arkadaslar bursa ıcın kım gelıyosa kesın bısey soylesınler artık ona gore son anda bısey cıkarmayın ben gelemıyorum dıyee hadı yaa mustafa abı turgut alpıno kım gelıyo kım kalıyooo kesın bı rakam cıkarın yaa
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
haklısın çıkarmak lazım ama eski liste var
1.Jotif
2.ucanteneke5
3.playboy_77
4.alpino
5.sumensko
6.yasar
7.tutkun
8.shumenli_iso
yokmu artıran
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
bulgaristan seyahati için bir çoğunuzu hevesli gördüm.bu çok güzel bir netice.topluca gidicez desenize :bounce: akşam görüştüğüm abi az önce iş yerime geldi.beni iyice aydınlattı.bulgaristana gitmek için;
çift vatandaş olsanda türk pasaportu çıkarman gerekiyormuş.süresi bittiyse uzatman gerekiyormuş.çünkü motorsiklet TR olduğu için motorsikleti türk pasaportuna işliyorlarmış.biz yine BG pasaportu ile geçiyormuşuz.eğer çift vatandaşsanız sadece türk pasaportu almanız gerekicek.türk pasaportuna vize gerekmiyormuş.daha sonra sınıra gelince daha önce dediğim gibi 150 ytl gibi bir para bulgara 45-50 ytl gibi bir fiyatta türkiye'ye veriliyormuş.ikimiz hesapladık da aşağı-yukarı 350 ytl mal oluyor.(eğer bu işlemlerin hepsini yaparsanız) burdan çıkıp memleketine gitmesi içinde yaklaşık 100 ytl yakıt yakmış(2003 yamaha r6).1 hafta kalacaksanız 1000 ytl koyucaksın cebine bütün işlemlerin ve yol ve ihtiyaç masrafların için yeterli dedi.ona göre hesaplarımızı yapmamız gerekiyor.

bursa gezisi için herşey tamam gibi.alpino gerekli olan listeyi tekrardan çıkarmış zaten.şuanki liste okadar.fakat herkes birkaç arkadaş gelebilir diye söylentiler ortaya attı.yani bu listenin artması o güne çok yakın zamanda yada o günde büyük değişikler olabilir
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
arkadaşları pek niyetli görmüyorum bursa gezisi için olsun napalım gelene kapım açıktır gelirseniz
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
sumensko gelen gelir gelmeyede oturur resimelere bakar :queen:

haklısın dostum :queen:

bulgaristan seyahati için bir çoğunuzu hevesli gördüm.bu çok güzel bir netice.topluca gidicez desenize :bounce: akşam görüştüğüm abi az önce iş yerime geldi.beni iyice aydınlattı.bulgaristana gitmek için;
çift vatandaş olsanda türk pasaportu çıkarman gerekiyormuş.süresi bittiyse uzatman gerekiyormuş.çünkü motorsiklet TR olduğu için motorsikleti türk pasaportuna işliyorlarmış.biz yine BG pasaportu ile geçiyormuşuz.eğer çift vatandaşsanız sadece türk pasaportu almanız gerekicek.türk pasaportuna vize gerekmiyormuş.daha sonra sınıra gelince daha önce dediğim gibi 150 ytl gibi bir para bulgara 45-50 ytl gibi bir fiyatta türkiye'ye veriliyormuş.ikimiz hesapladık da aşağı-yukarı 350 ytl mal oluyor.(eğer bu işlemlerin hepsini yaparsanız) burdan çıkıp memleketine gitmesi içinde yaklaşık 100 ytl yakıt yakmış(2003 yamaha r6).1 hafta kalacaksanız 1000 ytl koyucaksın cebine bütün işlemlerin ve yol ve ihtiyaç masrafların için yeterli dedi.ona göre hesaplarımızı yapmamız gerekiyor.

bursa gezisi için herşey tamam gibi.alpino gerekli olan listeyi tekrardan çıkarmış zaten.şuanki liste okadar.fakat herkes birkaç arkadaş gelebilir diye söylentiler ortaya attı.yani bu listenin artması o güne çok yakın zamanda yada o günde büyük değişikler olabilir

kendimizi ayarlamamız lazım surda kaldı 4 ay türk pasaportunu yenileteyim ben vize gerekmiyor herhalde çifte vatandaş var zaten hemen hazırlıklara başlamak lazım:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
http://www.sahibinden.com/astsubay_dan_satilik_gt_250rWQQaXQQ7144025WQQpXQQdisplayitem
http://www.sahibinden.com/acil_satilik_2007_full_gt250rWQQaXQQ7343601WQQpXQQdisplayitem
arkadaşlar şimdilik en uygun motorlar olarak bunları görüyorum.sizin tavsiye edeceğiniz başka motorsiklet var mı? eğer bu ikiside iyi derseniz 2sinden hangisi daha iyi sizce.
bende yavaştan başlıyorum BG seyahati için işlemlere.şimdiden işlemlere başlarsak kendimizi sıkıntıya sokmadan yavaş yavaş bütün işlemleri yapmış oluruz :wiinkk:
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
anlamadıgım için birşey diyemiyorum yarıda sana dediyim motosiklet için kesin bilgi vericem ok
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
tamam haberini beklicem.13 nisana yetiştirmeye çalışıyorum yeni motorsikletimi oyüzden biraz acele ediyorum.hem fiyatlarda patladı patlicak.
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
http://www.sahibinden.com/astsubay_dan_satilik_gt_250rWQQaXQQ7144025WQQpXQQdisplayitem
http://www.sahibinden.com/acil_satilik_2007_full_gt250rWQQaXQQ7343601WQQpXQQdisplayitem
arkadaşlar şimdilik en uygun motorlar olarak bunları görüyorum.sizin tavsiye edeceğiniz başka motorsiklet var mı? eğer bu ikiside iyi derseniz 2sinden hangisi daha iyi sizce.
bende yavaştan başlıyorum BG seyahati için işlemlere.şimdiden işlemlere başlarsak kendimizi sıkıntıya sokmadan yavaş yavaş bütün işlemleri yapmış oluruz :wiinkk:

siyah olan daha iyi gibi 2007 model 8000 kmetrede gene karar senin fiyat farkı fazladeıl aralarında:cat:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
siyah olan daha iyi gibi 2007 model 8000 kmetrede gene karar senin fiyat farkı fazladeıl aralarında:cat:

pazarlık sünnettir.6000 ytl'ye çekmeye çalışacağım.inş olur.6,500 de beni yorar galiba.en son çağre 6250de anlaşmak gibi geliyor bana :bounce: 6000 olursa süper olur ama :queen:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
gri olanla görüştüm..motorsiklet satılmış.:( bizde şans olsa zaten R1 ile gezerdik.kırmızıda iyi ama üstündeki lavuğu hiç gözüm tutmadı.amele gibi bişey :queen:

playboy_77, ben kırmızı olan diyorum...

kırmızı olanlada görüştüm.2 sahibiymiş.en son 6000 ytl diyor:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
karar senin madi durum elveriyorsa motorda hoşuna gitiyse



brçet sen yazlarıdamı orda kalıyorsun bursaya gelmiyonmu yazın:pale:

arkadaşlar bildiğim kadar haziranda bilecik tarafında bir festival var onun için düşüncelerinizi alabilirmiyim :p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst