sumensko gelen gelir gelmeyede oturur resimelere bakar :queen:
bulgaristan seyahati için bir çoğunuzu hevesli gördüm.bu çok güzel bir netice.topluca gidicez desenize :bounce: akşam görüştüğüm abi az önce iş yerime geldi.beni iyice aydınlattı.bulgaristana gitmek için;
çift vatandaş olsanda türk pasaportu çıkarman gerekiyormuş.süresi bittiyse uzatman gerekiyormuş.çünkü motorsiklet TR olduğu için motorsikleti türk pasaportuna işliyorlarmış.biz yine BG pasaportu ile geçiyormuşuz.eğer çift vatandaşsanız sadece türk pasaportu almanız gerekicek.türk pasaportuna vize gerekmiyormuş.daha sonra sınıra gelince daha önce dediğim gibi 150 ytl gibi bir para bulgara 45-50 ytl gibi bir fiyatta türkiye'ye veriliyormuş.ikimiz hesapladık da aşağı-yukarı 350 ytl mal oluyor.(eğer bu işlemlerin hepsini yaparsanız) burdan çıkıp memleketine gitmesi içinde yaklaşık 100 ytl yakıt yakmış(2003 yamaha r6).1 hafta kalacaksanız 1000 ytl koyucaksın cebine bütün işlemlerin ve yol ve ihtiyaç masrafların için yeterli dedi.ona göre hesaplarımızı yapmamız gerekiyor.
bursa gezisi için herşey tamam gibi.alpino gerekli olan listeyi tekrardan çıkarmış zaten.şuanki liste okadar.fakat herkes birkaç arkadaş gelebilir diye söylentiler ortaya attı.yani bu listenin artması o güne çok yakın zamanda yada o günde büyük değişikler olabilir
http://www.sahibinden.com/astsubay_dan_satilik_gt_250rWQQaXQQ7144025WQQpXQQdisplayitem
http://www.sahibinden.com/acil_satilik_2007_full_gt250rWQQaXQQ7343601WQQpXQQdisplayitem
arkadaşlar şimdilik en uygun motorlar olarak bunları görüyorum.sizin tavsiye edeceğiniz başka motorsiklet var mı? eğer bu ikiside iyi derseniz 2sinden hangisi daha iyi sizce.
bende yavaştan başlıyorum BG seyahati için işlemlere.şimdiden işlemlere başlarsak kendimizi sıkıntıya sokmadan yavaş yavaş bütün işlemleri yapmış oluruz :wiinkk:
siyah olan daha iyi gibi 2007 model 8000 kmetrede gene karar senin fiyat farkı fazladeıl aralarında:cat:
playboy_77, ben kırmızı olan diyorum...
playboy_77, ben kırmızı olan diyorum...
karar senin madi durum elveriyorsa motorda hoşuna gitiyse
brçet sen yazlarıdamı orda kalıyorsun bursaya gelmiyonmu yazınale: