[Bulgaristan - MT]

Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
arkadaşlar annem bugün en acilinden bugün ist'a gitmiş.(ben evde yokken) şimdi telle aradı.deer'ın parasını bankaya yatırmamıştım.banka hesabını verip yarın yatırmam için aramış..dedim anne böle böle ankaradan motor buldum.bu haftaiçi gidiyorum gerek yok yatırmaya dedim..dedim 6.500 ytl'den 5250 anlaştık.piyasa değerinin altına alıyorum gibi 2 yalan dolan yaptım tamam sen bilirsin git gör dedi.:queen: 2 büyük sorunda 1 tanesini böylece çözmüş bulunuyorum.şimdi tek sorun kaldı oda işten izin almak.patronum biraz para ve izin gibi konularda biraz kıldır.üstelik tek elemanım bakalım nasıl izin alacağım.önümüzde ki pazar günümü herhalde motorumla geçiririm inş :queen:

hadi hayırlısı iyi şallah alırsın motorunu:cat:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
bildiğiniz gibi 11 nisan doğum günüm..13 nisanda kutlicaz zaten :queen: hem onun için doğum günüm hediyem olsun diyorum hemde 13 nisana yeni motorumla gireyim diyorum.birde sezon tam açılmamışken,fiyatlar patlak vermeden bir an önce alayım diye düşünüyorum.nisanın 2 haftasından sonra iyice patlak verir fiyatlar.hadi hayırlısı artık..yarın nasıl konuşuam bilmiyorum ama patrona çıtlatıcam yavaş yavaş :pr:
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
playboy_77, cok sevindim kardesim, hadi bakalım insallah gönlüne göre olur.

sumensko, bratcet, ben de sarabı pek sevmem, sadece yaş pasta ile seviyorum.Benim 1 numaralı ickim rakıdır,2 sene öncesine kadar 70'ligi tek basıma deviriyordum ama artık mide problemleri yüzünden alkol almamaya calısıyorum.:pale:
 
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
öff mezede sağlam oldumu nasıl gidiyo varyaa bayılıyorum rakıya:) ama kesinlikle meze sağlam olacak yoksa yanaşmam
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
playboy_77, cok sevindim kardesim, hadi bakalım insallah gönlüne göre olur.

sumensko, bratcet, ben de sarabı pek sevmem, sadece yaş pasta ile seviyorum.Benim 1 numaralı ickim rakıdır,2 sene öncesine kadar 70'ligi tek basıma deviriyordum ama artık mide problemleri yüzünden alkol almamaya calısıyorum.:pale:

saol kardeşim.şimdiden heyecan bastı diyebilirim :queen: bu duyguların aynısını deer alırkende yaşamıştım.mersine gitmiştim almaya..neydi o yol git git bir türlü mersin gelmiyordu heyecandan.şimdi ankarada bitmez :queen: inş havalar güzel olur.motorla dönmeyi düşünüyorum çünkü :bounce: geri sayıma başladım yavaş yavaş :queen:
 
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
merak etme bu sefer ben varım yanındaaa gözünü bi açıcan ankara :mrgreen:
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
89
bakarız bizi artık bursalı arkadaşlar nereye götürürlerse gidecez.:cherry:
şümenli biraz dağıtmış kendini nabalım ama olsun onda bişey yokya motoru halledeceiz artık parçaları söktük yarın amortisörleri düzeltirecek gerisini bakacaız artık grenajları belki yapıştırırız ama kafa demiri deişmesi lazım.

saol wala brat sen gelmesen halledemezdım bugun bakalım amortısorlerı peder tanıdık bı tornacıya goturecekmıs bı arkadasına walla saka mayatp durusta bı amortısorler var gıbı duruyodu ama sokunce butun her sey rtaya cıkıyoo bayagı bı hasar var gercekten servıse gotursen en an 2000ytl ısterlermıs walla
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
saol wala brat sen gelmesen halledemezdım bugun bakalım amortısorlerı peder tanıdık bı tornacıya goturecekmıs bı arkadasına walla saka mayatp durusta bı amortısorler var gıbı duruyodu ama sokunce butun her sey rtaya cıkıyoo bayagı bı hasar var gercekten servıse gotursen en an 2000ytl ısterlermıs walla

yat kalk mustafa abiye teşekkür et :rendeer:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
mesut ne yaptın izin ala bildinmi patrondan

bugün bütün gün çıtlattım.dedim böle böle perşembe felan giderim herhalde dedim ama net olarak sölemedim.okadarda saf değildir herhalde.hala iş yerindeyim.30 dk içinde çıkarım.okadarda olumsuz bakmadı gibi geldi bana.hadi hayırlısı sağ salim git al fln dedi :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar annem bugün en acilinden bugün ist'a gitmiş.(ben evde yokken) şimdi telle aradı.deer'ın parasını bankaya yatırmamıştım.banka hesabını verip yarın yatırmam için aramış..dedim anne böle böle ankaradan motor buldum.bu haftaiçi gidiyorum gerek yok yatırmaya dedim..dedim 6.500 ytl'den 5250 anlaştık.piyasa değerinin altına alıyorum gibi 2 yalan dolan yaptım tamam sen bilirsin git gör dedi.:queen: 2 büyük sorunda 1 tanesini böylece çözmüş bulunuyorum.şimdi tek sorun kaldı oda işten izin almak.patronum biraz para ve izin gibi konularda biraz kıldır.üstelik tek elemanım bakalım nasıl izin alacağım.önümüzde ki pazar günümü herhalde motorumla geçiririm inş :queen:
Hakkında hayırlısı olsun dostum aaaaaahanda işe geç kalıyommmm:cyclopsan şimdilik by..........
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst