- Katılım
- 18 Ara 2007
- Mesajlar
- 478
arkadaşlar annem bugün en acilinden bugün ist'a gitmiş.(ben evde yokken) şimdi telle aradı.deer'ın parasını bankaya yatırmamıştım.banka hesabını verip yarın yatırmam için aramış..dedim anne böle böle ankaradan motor buldum.bu haftaiçi gidiyorum gerek yok yatırmaya dedim..dedim 6.500 ytl'den 5250 anlaştık.piyasa değerinin altına alıyorum gibi 2 yalan dolan yaptım tamam sen bilirsin git gör dedi.:queen: 2 büyük sorunda 1 tanesini böylece çözmüş bulunuyorum.şimdi tek sorun kaldı oda işten izin almak.patronum biraz para ve izin gibi konularda biraz kıldır.üstelik tek elemanım bakalım nasıl izin alacağım.önümüzde ki pazar günümü herhalde motorumla geçiririm inş :queen:
hadi hayırlısı iyi şallah alırsın motorunu:cat: