- Katılım
- 3 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,978
bende okadar para olsa kedime saglam bi makina alırım sana degil :cherry:
sen istediğin motora sahip olda ıslatmasakda olur.sen motoruna sahip ol yeter.
ucanteneke5 bir büyük votka alırım artık.keser mi :bounce:
bende okadar para olsa kedime saglam bi makina alırım sana degil :cherry:
sen istediğin motora sahip olda ıslatmasakda olur.sen motoruna sahip ol yeter.
ayak yapıyo kanma masrafı azaltıcak sezercik seni yemeyiz bunlarıı :queen:
yumuşatmaya çalışıyoz sen alda ıslatmasakta olur hesabı çakal seniiii :mrgreen:
ya jotif baksana bende o nu yicek göz varmı:sunny:
varmı başka isteyen vodka yazdırsın listeye ismini :queen::queen:
görmemiş kabul ediyorum
ozaman şöle bişey yapalım geziye sen gelme sonra ben bi gezi düzenleyeyim senin açık adresine baskın gezisi nasıl mt yi kapının önünde görünce gelmemek neymiş görürsün :queen:
beyler resim neden ufak çıkıyor bi soyleseniz
[IMG=http://img391.imageshack.us/img391/9674/dsc03410nm5.th.jpg]
hayatta kabul edemem beni düşünme sen senin yanındada rahatım ben :queen:
sen istediğin motora sahip olda ıslatmasakda olur.sen motoruna sahip ol yeter.
ucanteneke5 bir büyük votka alırım artık.keser mi :bounce:
yok sen seneye boylebi makina alırsın ben sana soyliyorum
yardımcı oldu bate ben yalnış yerden kopyalıyormuşum artık ögrendim herkese teşekürler