[Bulgaristan - MT]

Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
sen istediğin motora sahip olda ıslatmasakda olur.sen motoruna sahip ol yeter.

ayak yapıyo kanma masrafı azaltıcak sezercik seni yemeyiz bunlarıı :queen:

yumuşatmaya çalışıyoz sen alda ıslatmasakta olur hesabı çakal seniiii :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
varmı başka isteyen vodka yazdırsın listeye ismini :queen::queen:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
varmı başka isteyen vodka yazdırsın listeye ismini :queen::queen:

sözümüz söz bir 70lik alıcaz artık.anlaşıldı kaçış yok sizden..acaba 13 nisan gezisine katılmasam mı :silent: 70lik alır hepsini tek başıma içerim..hepsi bana kalır :queen::queen:
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
ha sana biraz nispet yapayım sana dediyim makina resmi

ya resimler neden ufak çıkıyor
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
ozaman şöle bişey yapalım geziye sen gelme sonra ben bi gezi düzenleyeyim senin açık adresine baskın gezisi nasıl mt yi kapının önünde görünce gelmemek neymiş görürsün :queen:

ha sana biraz nispet yapayım sana dediyim makina resmi

ne makinalar var öle yaa :cyclopsan
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
ha sana biraz nispet yapayım sana dediyim makina resmi
görmemiş kabul ediyorum :p kafam dönücek şimdi sonra yoksa 5000 ytl daha topla :pr: :queen:

ozaman şöle bişey yapalım geziye sen gelme sonra ben bi gezi düzenleyeyim senin açık adresine baskın gezisi nasıl mt yi kapının önünde görünce gelmemek neymiş görürsün :queen:

kapıma gelin başımın üstünüzde yeriniz var :rendeer: böle bir tehdit bilee yanlış :queen: serdar senin evin barkın var.git evinde kal bide seni misafir edemem.en azından senin vodka payınıda ben içmiş olurum.ne kurtarsak kardır :queen::queen::queen::bounce:
 
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
hayatta kabul edemem beni düşünme sen senin yanındada rahatım ben :queen:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978

bak şimdi abi..resimi seçiyorsun.sonra 2 kutucuğuda işaretliyorsun. 640x480 yapıyorsun HOST it mi ne yazıyordu onu tıklıyorsun.sonra linkler geliyor yaa.forum 1 linkini almıyorsun...sayfayı aşağıya indir.aşağıda daha büyük harflerle başka bir linkler görüceksin.ordan ......forum 1 kopyalicaksın.(1.sıradaki):bounce:

hayatta kabul edemem beni düşünme sen senin yanındada rahatım ben :queen:

pis üçkağıtçı seni:p 25 karakter
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691


ha oldu işte sana dediyim makina bakta biraz için açılsın:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
şimdilik öle bir motor benim için hayalden başka bişey değiL.anca böle resimlere bakar dururuz işte :p
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
sen istediğin motora sahip olda ıslatmasakda olur.sen motoruna sahip ol yeter.

ucanteneke5 bir büyük votka alırım artık.keser mi :bounce:

olur tabi mesut niye olmasın dönüş yolumuz olmasa yetmezde artık festivalde ödeşiriz:queen:
ha sana biraz nispet yapayım sana dediyim makina resmi

ya resimler neden ufak çıkıyor

alpino benim anlatmama gerek kalmamış bak benim çırak gayet güzel anlatmış.
(mesut kızmas heralde).
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
yok sen seneye boylebi makina alırsın ben sana soyliyorum :)

yardımcı oldu bate ben yalnış yerden kopyalıyormuşum artık ögrendim herkese teşekürler
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
bide benimki foto kabul etse bağlantımdanmı kaynaklanıyo ne bi resim ekleyemiyorum
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
yok sen seneye boylebi makina alırsın ben sana soyliyorum :)

yardımcı oldu bate ben yalnış yerden kopyalıyormuşum artık ögrendim herkese teşekürler

yok 3-4 sene daha hayal bana öle bir makine.seneye üni gidicem inş.kazanamazsam askere gidicem.aradan oda çıksın.o yüzden3-4 sene gibi bir süre daha hayal benim için.zaten maddi durumum el vermez.versede ailem şimdilik öle bir motor için asla okadar para vermez :p zaten verselerde büyük konuşmayayım ama almam herhalde çünkü öle bir motora hazır olduğumu tam olarak düşünmüyorum.hızı fazlasıyla seviyorum.kesin başıma bişey gelir.öyle bir makine için zaten yeterli tecrübe sahibi olduğumu düşünmüyorum.'herşeyi bilirim demek aslında hiç bişey bilmemektir.' bu sözü her zaman dikkate almışımdır.hyo ile şuan tecrübelerime tecrübe katıcam.inş ilerde oda olur :wiinkk:

ucanteneke5 abi düşüncen bile yanlış.tabi ki çırağınım ben.hem hayat olsun, hem motor tecrübesi olsun,hem resim yükleme olsun.sana şapka çıkartırım ben :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst