- Katılım
- 23 Mar 2009
- Mesajlar
- 2,946
Benim ordaki amacım motoru kötülemek değildi.. Keşke herkesde böyle '2000 TL LİK aksesuarı olan motor olsa..' Benim yorumum köprüden kaçak geçişeydi..
Amacım kırmak değildi tövbe.. :rendeer:
köprüden kaçak geçtiğimi nereden biliyorsunuz,
plakamı vereyim karayollarından sorgulayın, ogs'ye kayıtlı ve cihazım olduğunu görünce yanlış yaptığınızı anlarsınız:rendeer:







