- Katılım
- 1 Ocak 2009
- Mesajlar
- 939
Arkadaşlar yaptığınız yorumlara biraz dikkat eder misiniz.
Mal sahibinin malına biçtiği fiyattan bize ne?
Size uygun değilse "benim bütçeme göre biraz yüksek" dersiniz. Ama biçilen fiyata yorum yapamazsınız. Her malın bir satıcısı olduğu gibi bir alıcısı da vardır. Belki malın sahibi o fiyata satabilecek malını. Siz bu yorumlarla onun bu kazancına engel olduğunuzun farkında mısınız.
Şimdi kimse çıkıp "alacak kişinin kazık yemesini engellemiş oluruz" gibi fukara teselli bir laf etmeye kalkmasın. Alcak olan gözünü açar, iyice araştırır bunu değil başka motoru alır.
Diyeceğim o ki; satılık olan malın fiyatına yorum yapmak bizim haddimiz değildir. Herkes satacağı- alacağı malın hesabını yapabilecek düzeydedir.
gizel bir yorum tebrikler:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:25 ----------
Sahibi herşeyi özetlemiş artık daha lafa gerek yok bu saatten sonra:cat: